Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
242 odpowiedzi w tym temacie

#211 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 01.05.2015

Nie o to chodzi,mam złe wspomnienia związane z lakiernikami,chodzi o poprzedni samochód.Zawsze coś spartolili,jak nie połamali,to pomazali lakierem itd.Byłem u wielu,nawet w ASO.Zrobić dla mnie,to nie problem,tylko wiem,jak to się kończy.Takie pytanko jeszcze.Nie widzę sensu lakierowania całej klapy.Lakiernik nie będzie robił problemu z lakierowaniem punktowym tylko tych miejsc?Może się nawet lekko różnić.Żadna trauma,nie jestem wsiokiem co lubi byle gównem połatanym jeździć i tyle.


Użytkownik Mike_83 edytował ten post 11:28, 01.05.2015

  • 0

#212 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:15, 01.05.2015

Nie będzie żadnego problemu, pokaż tylko gdzie chcesz mieć poprawkę i powinien zrobić bez śladu.

7-geny to już auta czasem nastoletnie, więc tego będzie coraz więcej, razem z resztą marek.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#213 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:29, 01.05.2015

Ja z kolei wykryłem małe purchle, ale takie minimalne do ogarnięcia samemu w miejscach tj. wyżłobienie pod klapą tylną bagażnika, w dziurach za listwą chromowaną na masce, na górze pasa przedniego po zdjęciu osłony plastikowej, w okolicach przycisku otwierania klapy tylnej pomiędzy oświetleniem tablicy rejestracyjnej oraz pod plastikowymi listewkami progów pod drzwiami. Najgorzej było po zdjęciu zderzaka w miejscu łączenia pasa tylnego z resztą auta. To są miejsca dotknięte rdzą w roczniku 2005, które uświadczyłem u siebie, a dowiedziałem się że od tego rocznika Honda zaczęła lepiej zabezpieczać ten model. Chyba niewystarczająco..


  • 0

#214 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:33, 05.05.2015

a ja niedawno kupiłem i wczoraj jak porządnie czysciłem też zauwazyłem kilka purchli, niestety nie dojrzałem ich przy kupnie bo ktoś je chyba zamaskował;) auto mam po lifcie niby 2006 rok ale nie wiem czy moze w 2005 nie wyszło a cholera wie. to co zauwazyłem to na tylnej klapie jak się ją otworzy i patrzy na wprost ze 2 takie małe, przy tylnym zderzaku obok nadkola ze 3 takie malusie, no i wzdłóż drzwi od wewnątrz powoli zaczyna się coś pojawiać, zastanawiam się czy zostawić to narazie, czy poprostu przed zimą zaatakować to i zrobić co myślicie? chodzi mi głównie o drzwi, bo podwozie to robie na 100 pełną konserwację.


  • 0

#215 tomiR

tomiR
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chrzanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 21.08.2015

witam. Jak duża jest skala problemu z rdzą. Chciałbym kupić sedana rocznik 2008.

Przebieg do 100 tyś. 2.0i. Można sie spodziewać większych oznak rdzy w tak "młodym" roczniku?

Przeczytałem wszystkie posty i nie jest to chyba tak duży problem.

pozdrawiam.


  • 0

#216 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:09, 21.08.2015

Jak nie bite,naprawiane to powinno być lepiej niż dobrze
  • 0
                       

#217 tomiR

tomiR
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chrzanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 21.08.2015

dzięki za info :jupi2:


  • 0

#218 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:24, 21.08.2015

witam. Jak duża jest skala problemu z rdzą. Chciałbym kupić sedana rocznik 2008.

Przebieg do 100 tyś. 2.0i. Można sie spodziewać większych oznak rdzy w tak "młodym" roczniku?

Przeczytałem wszystkie posty i nie jest to chyba tak duży problem.

pozdrawiam.

Jak dobrze pamiętam, to VII do 2007 produkowano. Przebieg do 100 tys.? Na mobile są, ale w Polsce jakoś trudno takie auto spotkać(piszę oczywiście o prawdziwym przebiegu).

Co do rdzy w sprzedawanych autach to oglądałem jak na razie 3 sztuki i jedną mi sprzątnięto sprzed nosa zanim dojechałem ale sprzedawca dosłał mi fotki też z rdzą(drzwi musiałbym jedne wymienić, ale z VAT-em by mi się opłacało). Na te 4 auta 2 miały poważne problemy z tylnymi drzwiami, jedno miało na jednych drzwiach malutki zaczątek(dosłownie purchelek o średnicy kilku mm, no i jedno bez rdzy, ale malowane w większości. Wszystkie oglądane sztuki były poliftowe w przedziale cenowym 34500 - 38000. Jak je oglądałem to poza ostatnim były wśród kilku najdroższych :) ostatni tylko oglądałem jak już pojawiły się te  sztuki za 42 tys i 44 tys. - co już jest mocną przesadą, bo dołożyłbym kilka tys i kupiłbym VIII w akceptowalnym stanie.

Aha, nie wierz jeśli sprzedawca powie ci, że taką rdzę z wewnętrznych rantów drzwi można łatwo naprawić. Poza sprzedającymi każdy blacharz czy nawet mechanik mówił mi, że zrobić można, ale nawet po kilku miesiącach znów wyjdzie - lepiej drzwi całe wymienić.

Nie dziwcie się, że podpowiadam mojej konkurencji w zakupach, tak naprawdę sobie też pomagam, bo jeśli inni będą wiedzieć o mankamentach, to sprzedający będą musieli zejść z tonu z cenami :)


  • 0

#219 Bigos

Bigos
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S SE, VII gen.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:48, 21.08.2015

Małe sprostowanie. VII gen. był produkowany jeszcze w 2008 roku. Sam posiadam taki egzemplarz.
  • 0

#220 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:30, 21.08.2015

Fakt, mój błąd, ale znaleźć taki egzemplarz to chyba niezły wyczyn. Osobiście nie zwracam aż takiej uwagi na rocznik, dla mnie 2007 czy 2008 to żadna różnica w końcu auto to nie jogurt... VII przyglądam się już kilka miesięcy, od ok. miesiąca szukam już na poważnie i wydaje mi się, że nie było na "znanych portalach" nawet jednej sztuki sedana 2008 - ale ręki nie dam sobie uciąć.

A wracając do rdzy to bardzo dokładnie sprawdzaj wspomniane tu miejsca. Każda oznaka, jeśli nawet nie będzie powodem do rezygnacji z auta, to chociaż zbijesz cenę. Rdza wychodząca z wnętrza w miejscach gdzie blacha jest zwijana zawsze skończy się po czasie bardzo mocną rudą. No chyba, że zna ktoś magika co ogarnie taki problem na dłużej i nie skasuje jak za podmiankę :) Nie ma się też co zniechęcać do samochodów z rudą w miejscach gdzie da się wymienić element, to zawsze można załatwić.


  • 0

#221 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:54, 21.08.2015

nie było ale są 2008r


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:54, 21.08.2015

  • 0
                       

#222 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:44, 22.08.2015

problem z vii generacją jest taki że pojawiają się bombelki głównie w miejscach spawów, czyli na dolnych rantach drzwi od wewnątrz przy łączeniu z błotnikami i przy nadoklach głównie dotyczy to tylnej częsci auta. Ja kupiłem swój to nic a nic nie widziałem, cały sprawdzany mierknikiem 5 razy i z lakiernikiem, nie był malowany ani nic. Dopiero ostatnio na podnosniku przy otwartych drzwiach zauważyliśmy że ktoś podpicował dolne krawędzie tylnych drzwi do sprzedaży;) musze to zedrzeć do zera, położyć jakieś porządne zabezpieczenie i wtedy oddaje do konserwacji z zalaniem wszystkich profili porządnie i wtedy na dłuższy czas powinien być spokój;) niestety honda ma tragicznie zabezpieczone nadwozie w porównaniu np. do niemieckich aut których nie lubie ale nie ma sie co oszukiwać, sa bardzo dobrze zabezpieczone przed korozją.


  • 0

#223 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:14, 22.08.2015

U mnie z rocznika 2003 dolny rant przednich lewych Drzwi od środka dość mocno skorodowany byl. Jeśli chodzi o podwozie to korozja znajdowała się na tylnych podłuznicach, oraz delikatnie na rencie progu, tylna belka bardzo mocno skorodowana.

Użytkownik rafiii edytował ten post 10:15, 22.08.2015

  • 0

#224 tomiR

tomiR
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chrzanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 24.08.2015

witam.

Szukam auta w Niemczech. Mam tam znajomego co od lat kupuje auta i do tej pory wyszukaliśmy super egzemplarze.

Ogólnie Accordów rocznik 07-08 wychodzi bardzo mało i jak przebieg 70-80 tyś to cena wysoka 9-10 tyś Euro.

Jedynie po zakupie na miejscu dobrze zakonserwować bo tam aut nikt nie konserwuje.

Faktycznie jest problem z rdzą  ale to chyba u większości aut japońskich.


  • 0

#225 seiwek

seiwek
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:190/K24a3
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 29.08.2015

..a moze zamontowac to - http://onet.tv/s/mes...obra-rada/73q0f

i przestac jej szukac ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq