Witam, to co radzicie , wymieniać zwijacz w kierownicy ( na co zwrócić uwage przy zakupie ) , czy wysyłać moduł SRS do elektronika
Czyli błąd nr 11. Jeśli masz oryginalny sterownik EU to oznacza przerwę (lub zwarcie) w obwodzie poduszki kierowcy - najczęściej padnięta taśma w zwijaczu kierownicy.
Jeśli masz sterownik z UK (bo ktoś może już wymienił) to ten błąd dotyczy poduszki pasażera. Choć tutaj już nie wiem jak to jest jak ma się sterownik z UK w aucie EU.
Niemniej jednak nie wskazuje to na uszkodzenie sterownika airbag.
Błąd który nie da się skasować "na aucie" to błędy z serii 50+ , pojawiają się po wystrzale poduszek. Wówczas zgodnie z procedurą należy moduł wymienić, lub w praktyce oddać do "czyszczenia" mając nadzieję, że zadziała ponownie.
Z wyjętym sterownikiem można jeździć. Choć oficjalnie ESM mówi że nie.
Zakładam że jest orginalny sterownik jak i cała Hondzia , to wygląda na to żeby zacząć od wymiany zwijacza w kierownicy ( na co zwrócić uwagę przy zakupie )