Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ukrycie kabli od wideorejestratora

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 a55a5in

a55a5in
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:01, 16.12.2021

Cześć,

Podpowiedzcie proszę jak przeprowadziliście przewód zasilający od wideorejestratora na przedniej szybie, bo zasilania w podłokietniku?

Ja poprowadziłem wiązkę wzdłuż uszczelek przedniej szyby, ale nie jestem w stanie przeprowadzić jej u podstawy słupka, później już się ładnie chowa.

 

Dołączam zdjęcie poglądowe z fragmentem z którym mam problem.

 

Byłbym wdzięczny za podpowiedzi, a jeszcze z materiałem foto to szczególnie :)

Załączone pliki


  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 720 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:05, 16.12.2021

Większość osób brała zasilanie z okolic lusterka wstecznego - też tak zrobiłem, co prawda podłączyłem tak aby prąd był po stacyjce (a nie cały czas).

 

U Ciebie - poszukaj jak zdjąć osłonę słupka (aby czegoś nie połamać), dokładnie nie pamiętam jak podważać; i pod osłoną prowadzisz przewód.


  • 0

#3 a55a5in

a55a5in
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:35, 16.12.2021

Dzięki za podpowiedź, coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu, żeby to zrobić trochę bardziej elegancko, czy wpiąć się w skrzynkę bezpieczników z lewej strony, złapać stały plus i po stacyjce i móc korzystać z trybu parkingowego.

Widziałem, że są do kupienia moduły które odcinają urządzenie od aku przy określonym poziomie napięcia, plus adaptery-przedłużki pod same bezpieczniki.

Ktoś może przerabiał u siebie?


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8453 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 95
Wzorowa

Napisano 11:51, 16.12.2021

Co prawda w 7 gen ale ja zdjalem uszczelkę drzwi i nie puszczałem przez osłonę słupka na dole tylko na górze, łatwiej było odgiąć osłonę słupka.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 lee

lee
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Katowice/Gliwice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 16.12.2021

Co prawda w 7 gen ale ja zdjalem uszczelkę drzwi i nie puszczałem przez osłonę słupka na dole tylko na górze, łatwiej było odgiąć osłonę słupka.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

dokładnie w ten sposób, górę osłony słupka łatwiej odgiąć i przeprowadzić tam przewód zasilający, nie trzeba zdejmować osłony do tego


  • 0

#6 a55a5in

a55a5in
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 16.12.2021

Dzięki za wszystkie odpowiedzi, spróbuję od góry w takim razie przeciągnąć.

 

Pytanie jeszcze - do których wejść w skrzynce najlepiej byłoby się podpiąć, żeby mieć stałe zasilanie i plus po zapłonie?

Czy tylko w lewej skrzynce się tak podepnę, czy od strony pasażera tez da radę?


  • 0

#7 a55a5in

a55a5in
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:20, 22.12.2021

Dla potomnych. Stałe zasilanie jest pod 14 (wolny slot), plus po zapłonie w 17 - mowa tutaj o bezpiecznikach pod nogami kierowcy.


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq