XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dławienie silnika i brak mocy 1.8 VTEC (F18B2) '99
#1
Napisano 19:22, 19.07.2010
Diagnostyka ECU pokazała mi padnietą sondę lambda.
Ale jednak nie o sondę chodziło.
Znalazłem prawie całkiem pęknięty główny przewód masowy silnika
Dorobiłem z dostępnych pod ręką części "rezerwową" masę w żółtej izolacji.
Przewód cienki i w niewłaściwych miejscach przykręcony ale masę poprawił. Silnik już nie dławi się i dysponuje swoją mocą.
A sonda okazała się dobra, ECU po resecie nic nie pokazuje
A złącze serwisowe w moim miejscu znajduje się na środku pod pokrywą przed nogami pasażera. Nie wiem do czego służy ta kość, którą trzymam w palcach
Mam nadzieję, że temat okaże się komuś przydatny.
#2
Napisano 20:15, 19.07.2010
Pozdrawiam
#3
Napisano 21:27, 19.07.2010
Dzięki za udzielenie info w temacie tego drugiego złącza.
Pzdr!
[ Dodano: 2011-01-12, 13:24 ]
Nadeszła pora odświeżyć ten temat bo problem znowu powrócił.
Znowu w przedziale obrotów, w których załącza się vtec pojawiło się dławienie.
Na forum wyczytałem, że jak sonda jest walnięta to po "wywaleniu" check'a silnik ma dużo większego kopa od momentu załączenia się vtec'a ale dużo więcej pali.
I te właśnie objawy zauważyłem u siebie. Problem w tym, że nie zawsze chce "wywalić" check'a a silnik pracuje jakby na 3 gary. Przeważnie było tak, że przetrzymywałem silnik na tym zdławianiu, nagle wyświetlało błąd i auto dostawało dużo większego przyspieszenia. Wtedy ma potencjał
Idę zrobić samodiagnostykę i zrobię jazdę próbną na odpiętej lambdzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
#4
Napisano 21:11, 06.12.2017
Do łączę się do tematu, jeśli chodzi o kostkę którą masz w dłoni to jest 5 pinowa i dorwałem do tego złącze z 5 pina na obd 16pin, pięknie wszystko ale majac nawet kupioną pełną wersję programu diagnostycznego nic nie zdziałam. I niewiem w czym jest problem. Bo telefonem z ECU się połącze ale niestety nic więcej nie zrobię.
Co prawda ja mam do wyczyszczenia EGR i chce go później zaślepić, ale dowiedziałem się ze to trzeba terż z ECU wyłączyć opcję zaworu EGR.
Jeśli chodzi o złącze to jeśli ktoś z was się bawił to mniej więcej proszę mi jakieś wskazówki podać co mogę żle robić że ECU nie "chce podać info na telefonie" program w telefonie to "DashCmd"
I kolejne pytanko czy faktycznie to że po zaślepieniu EGR trzeba się coś pobawic w ECu aby wyłączyć EGR??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych