Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Objawy zużytego sprzęgła - suzuki Swift

all_gen sprzęgło

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:41, 19.11.2021

 Mam pytanie, walczę właśnie ze Swiftem szwagierki i już nie mam pomysłu. Problem jest taki, że na zimnym silniku  czasie jazdy przy naciśnięciu sprzęgła obroty silnika skaczą do nawet 4 kRPM , po rozgrzaniu samochodu wszystko wraca do normy. Brak błędów w kompie, raczej też nie ma żadnego lewego powietrza, czujniki podczas podglądu danych pokazują wg mnie prawidłowe wartości. Czy może być to objaw kończącego się sprzęgła? (docisk już trochę zużyty, czuć po pedale). 


  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:21, 20.11.2021

może coś z pedałem gazu się dzieje że czujniki odbierają jego nieprawidłowe położenie, albo coś z automatycznym ssaniem że komp odbiera bardzo niską temperatura i podlewa silnik, ze sprzęgłem to na pewno nie 


Użytkownik Maxell edytował ten post 08:23, 20.11.2021

  • 1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:35, 20.11.2021

Pojeździłem dziś więcej, to na 90% sprzęgło. Po prostu ślizga się w pewnych okolicznościach. 


  • 0

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:49, 20.11.2021

przeczytaj sobie uważnie co napisałeś w pierwszym poście, że cyt po naciśnięciu sprzęgła obroty skaczą do 4k, przy ślizgającym się sprzęgle nie trzeba naciskać sprzęgła aby obroty podskoczyły do góry tylko wystarczy na zimnym silniku i wysokim biegu i niskich obrotach dodać gazu, przy naciśnięciu sprzęgła zawsze sprzęgło będzie się ślizgać bo taka jest budowa sprzęgła. Nawet nie umiesz zadać pytania. 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:21, 21.11.2021

Ok problemem była zagięta przez gaziarza linka gazu. A sprzegło swoją drogą też do wymiany.
  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:25, 21.11.2021

czyli trafił bym idealnie , tylko nie wiedziałem że ten samochód ma jeszcze rozwiązanie na linke gazu , przyjąłem że dodawanie gazu jest sterowanie elektronicznie bo nie napisałeś że tam jest jeszcze linka która może się zacinać. To jest takie właśnie udzielanie porad przez internet gdzie nie widzi sie w ogóle auta, sprzęgło nie miało nic wspólnego z awarią którą opisałeś, a że sprzęgło jest do wymiany to muszą być całkiem inne objawy niż opisałeś, czyli to co ja napisałem wczesniej (ślizgajaca sie tarcza przy zimnym silniku, wysokim biegu,  niskich obrotach i gwałtownym dodaniu gazu)


Użytkownik Maxell edytował ten post 21:27, 21.11.2021

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:54, 21.11.2021

Dzięki za pomoc


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, sprzęgło

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq