Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

r20a3 powyżej 6000 obr nie przyśpiesza

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:26, 05.11.2021

Panowie, czy ten typ tak ma, że jak w aucie jest 5 chłopa o wadze 100kg każdy to podczas przyśpieszania pod górkę powyżej 6000 obr na 3 biegu może już nie przyśpieszać? Czy może to raczej wina instalacji lpg?


Użytkownik gkill edytował ten post 11:27, 05.11.2021

  • 0

#2 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:30, 05.11.2021

Przełącz na bp i zobacz różnicę.
Patrząc na stosunek mocy do masy + 500 kg tak ma być. Gdzie w lżejszym civicu odczuwam 300 kg w bagażniku i kierowca 90kg, to w VIII cięższej tym bardziej.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:35, 05.11.2021

Przełącz na bp i zobacz różnicę.
 

Taki jest plan, ale tymczasowo ustawię max obroty na lpg 5500 i zobaczymy, bo może być tak, że podczas wyprzedzania mogę nie mieć za bardzo czasu na przełączenie a na samej benzynie to też nie chcę za bardzo jeździć bo wiadomo koszty.


  • 0

#4 TenTegoTen

TenTegoTen
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Siedlce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:nie wiem
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 06.11.2021

Polecam mycie w myjce ultra dźwiękowej, koszt 300-400 zł, a przy gazie czyni cuda.


  • 0

#5 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 22:00, 06.11.2021

Polecam mycie w myjce ultra dźwiękowej, koszt 300-400 zł, a przy gazie czyni cuda.

A co ty chcesz myć w ultra dźwiękach?

 

Katalizator?

 

A może spam siejesz?


  • 0

#6 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:24, 09.10.2022

Panowie a czy ecu koryguje skład mieszanki w OL?

Użytkownik gkill edytował ten post 18:24, 09.10.2022

  • 0

#7 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:12, 09.10.2022

Taki jest plan, ale tymczasowo ustawię max obroty na lpg 5500 i zobaczymy, bo może być tak, że podczas wyprzedzania mogę nie mieć za bardzo czasu na przełączenie a na samej benzynie to też nie chcę za bardzo jeździć bo wiadomo koszty.

2.0 z takim obciążeniem to za bardzo nie chce wyprzedzać. Ja u siebie po kilku zmianach mam 175,1 HP i teraz już łatwiej jest z wyprzedzaniem. Ale przy 156 HP to tak średnio chciał.


  • 0

#8 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:28, 10.10.2022

Ja mam 8 sekund do setki a z modyfikacji to tylko tłoki doprężające i splanowana głowica. Na lpg czuję spadek mocy.


  • 0

#9 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:03, 10.10.2022

w OL seryjny komp leje z mapy ignorując wskazania sondy, podłącz sobie nawet elm i obserwuj korekty, jak wciśniesz gaz do oporu to ltft i stft ustawiają się na 0, a wystarczy trochę odpuścić i już pojawia się coś na ltft

jeżeli odczuwasz spadek mocy na lpg to masz coś nie tak, na lpg są spadki w okolicach 3 może 4 KM, a takich różnic żaden człowiek nie jest w stanie wyczuć


  • 0

#10 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:28, 10.10.2022

Na pb ciągnie pod górkę do odcięcia a na lpg trwa to dłużej. Prawdopodobnie miałem rozjechane mapy, robiłem korektę ustawień i mapy już się w miarę pokrywają, jedynie w CL nieco na lpg jest bogaciej i jest lepiej ale jednak tak pod górkę czuć różnicę.


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:38, 10.10.2022

nie patrz na mape tylko na korekty sondy porówbując do benzyny


  • 0

#12 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:03, 10.10.2022

Wiem. Tylko, że sam tego nie zrobię bo potrzebuje dodatkowego kierowcy i czasu. Sczytuje podczas jazdy korekty i raczej są zbliżone do tych na Pb, odchylka niewielka i za dużo nie chce kręcić bo przestał mi wyskakiwać p0420, więc chyba już w miarę ustawiłem mapę lpg.

 

aktualizacja:

Naniosłem spore poprawki mapy ale tylko samego mnożnika. Mapy po obrotach ustawionej przez gazownika nie zmieniałem. Wszystko wydaje się być ok, korekty, afr itp....Czy w tych silnikach da się ustawić lpg tylko samym mnożnikiem, czy nie obejdzie się bez mapy po obrotach?


Użytkownik gkill edytował ten post 14:15, 10.11.2022

  • 0

#13 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:16, 10.11.2022

aktualizacja:

Naniosłem spore poprawki mapy ale tylko samego mnożnika. Mapy po obrotach ustawionej przez gazownika nie zmieniałem. Wszystko wydaje się być ok, korekty, afr itp....Czy w tych silnikach da się ustawić lpg tylko samym mnożnikiem, czy nie obejdzie się bez mapy po obrotach?


  • 0

#14 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:32, 10.11.2022

Silnik tutaj nie ma znaczenia,  każdy może zachowywać sie inaczej, ważne jest aby mieszanka byÅ‚a odpowiednia w każdych warunkach, nieczÄ™sto nie obejdzie siÄ™ bez korekt po obrotach.


  • 0

#15 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:48, 14.11.2022

Teraz mieszanka jest już odpowiednia i silnik na 3 biegu ciągnie pod górkę do końca.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq