Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stag 200 Go fast zbyt bogata mieszanka

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 Honda K24a3

Honda K24a3
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Cumbernauld Village
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 28.11.2021

Piotrekk6 może poleciłbyś jakie wtryskiwacze i reduktor były by najlepsze do tej mocy i trwalsze niż ten syf co tutaj zamontowali w Birmingham. To poprostu sam poszukam i kupię wszystko i znajdę tu kogoś kto instaluje LPG juz od dłuższego czasu i mi to wymieni i wystroji jak należy z góry dzięki, a tak w ogóle to czemu trzeba regulować zawory w tym silniku co jakiś czas? Przecież on nawet przy tym przebiegu chodzi mi jak nówka
  • 0

#17 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 1227 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 41
Super

Napisano 21:22, 28.11.2021

bo nie ma samoczynnej regulacji jak to w wielu innych samochodach, z biegiem czasu luz ten się zmienia no bo zawory współpracują z popychaczami, popychacze z kolei z wałkami, zawory współpracują też z przylgniami (tu realizowane jest otwarcie i zamknięcie komory spalania), współpraca ta polega na tarciu i klepaniu a więc luz musi się zmieniać nie da się inaczej, luz ten może się zwieszać i wówczas w zasadzie nic nie grozi oprócz stukania z pod pokrywy zaworów, gorzej gdy luz się zmniejsza, a skrajnym przypadku całkowicie się redukuje - wówczas zawory się nie domykają i następuje wypalenie przylgni w głowicy, a to z kolei wiąże się z naprawą głowicy w specjalistycznym warsztacie - to oczywiście jeżeli spustoszenia nie są duże, w skrajnych wypadkach konieczna jest wymiana głowicy...

wtryskiwacze - w zasadzie każde trzeba po 100 wymienić, ja w 7 genie miałem barracudę 130 bez dysz, na ciśnieniu 1.35 leciało na bogato do odciny, nawet po 30kkm nie było tragedii z zaworami, oczywiście książkowych luzów nie było ale tragedii też jeszcze nie, a więc wtryski musiały poprawnie działać, współpracowały z reduktorem zavoli zeta s, z takim kupiłem auto, nie wymieniałem na inny bo działał poprawnie, nie namawiam bo są lepsze


Użytkownik rafisz edytował ten post 21:30, 28.11.2021

  • 0

#18 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:LU/LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:24, 29.11.2021

Piotrekk6 może poleciłbyś jakie wtryskiwacze i reduktor były by najlepsze do tej mocy i trwalsze niż ten syf co tutaj zamontowali w Birmingham. To poprostu sam poszukam i kupię wszystko i znajdę tu kogoś kto instaluje LPG juz od dłuższego czasu i mi to wymieni i wystroji jak należy z góry dzięki, a tak w ogóle to czemu trzeba regulować zawory w tym silniku co jakiś czas? Przecież on nawet przy tym przebiegu chodzi mi jak nówka

Bo tak przewiduje producent. Na benzynie co 40tys regulujemy, na gazie skracamy ten interwał o połowę do 20tys km żeby nie wypalić gniazd w głowicy. Polecam http://www.accordklu...egulować/page-1

Co do wtryskiwaczy i reduktora to mogę Ci polecić to co ja mam wydajne Acw031 BFC + reduktor Magic III BIG - mega szybko grzeje i stabilny ciśnieniowo. Wypadałoby żeby też reduktor był zasilany przewodem gazowym 8mm z butli (nie 6mm)
Reszta może zostać jak jest. Pamiętaj że krótkie węże od wtryskiwaczy do kolektora są ważne jeśli chodzi o podawanie mieszanki oraz przewody chłodziwa do reduktora po to aby się szybko nagrzewał. 


  • 0

#19 Honda K24a3

Honda K24a3
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Cumbernauld Village
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 29.11.2021

Witam znalazłem takie wtryskiwacze
VALTEK Type 32 4Cyl LPG Injectors Rail - OMVL DREAM REG XXI-SL XXI-N-D
i taki reduktor
TOMASETTO AT07 Super 140KW 200HP LPG Vaporizer Reducer Converter for mixer
czy będą się nadawać?

 

a z butli nie jestem pewien czy 6 czy 8 wychodzi , gdzie lepiej sprawdzić w bagażniku czy pod autem?

 

A bo miałem jeszcze pytanko czy Czujnik ciśnienia gazu też trzeba wymienić po jakimś przebiegu czy nie ma takiej potrzeby?


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8307 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 89
Wzorowa

Napisano 07:16, 30.11.2021

Nie piszemy postu pod postem - używamy opcji edytuj.


  • 0
<div>Było: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...bie-aerodeck/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...a></div></a><br />
<div> </div><br />
<div>Jest: <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...astępca-aero/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu.../</a></div></a>

#21 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:LU/LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:58, 30.11.2021

Witam znalazłem takie wtryskiwacze
VALTEK Type 32 4Cyl LPG Injectors Rail - OMVL DREAM REG XXI-SL XXI-N-D
i taki reduktor
TOMASETTO AT07 Super 140KW 200HP LPG Vaporizer Reducer Converter for mixer
czy będą się nadawać?

 

a z butli nie jestem pewien czy 6 czy 8 wychodzi , gdzie lepiej sprawdzić w bagażniku czy pod autem?

 

A bo miałem jeszcze pytanko czy Czujnik ciśnienia gazu też trzeba wymienić po jakimś przebiegu czy nie ma takiej potrzeby?

Te wtryskiwacze się do niczego nie nadają. Reduktor też wrzuciłeś zły -  do 2 generacji.


  • 0

#22 Honda K24a3

Honda K24a3
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Cumbernauld Village
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 30.11.2021

Ok dzięki to może prześlij mi jakiegoś linka z tymi co pasują bo na eBayu nie ma takich co podałeś i będzie problem z głowy, z góry dzięki
  • 0

#23 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:LU/LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:03, 30.11.2021

Proszę,
Widzę że oba wysyłka z PL
https://www.ebay.co....~UAAOSwcMlhLhQB
https://www.ebay.co....A8AAOSwGIReWOza


  • 0

#24 Honda K24a3

Honda K24a3
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Cumbernauld Village
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Saloon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 30.11.2021

Super,ten reduktor to niezły wypas, już wiem co zakupie pod choinkę,w końcu będę miał odpowiedni osprzęt do mojego staga z Polski jeszcze raz dzięki za pomoc
Pozdrawiam
  • 0

#25 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 1227 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 41
Super

Napisano 22:26, 30.11.2021

wtryski ac są spoko, maja tylko jeden problem - są mega nieustawne, raz je zamontowałem i więcej choćby mi dopłacali się ich nie czepię, ile siarczystych hu..ów to usłyszało to wiem tylko ja i te wtryski  :diabelgrin: , z tego powodu ja wolę keihiny i ich wszelkie klony (hana, baracuda, chyba herkules itp.) które bardzo łatwo się montuje na trójnikach pod pokrywą K-serii, mechanicznie do aceków nic nie mam, działają bardzo dobrze, ale montaż too...


Użytkownik rafisz edytował ten post 22:27, 30.11.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq