XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:28, 28.11.2021
#17
Napisano 21:22, 28.11.2021
bo nie ma samoczynnej regulacji jak to w wielu innych samochodach, z biegiem czasu luz ten się zmienia no bo zawory współpracują z popychaczami, popychacze z kolei z wałkami, zawory współpracują też z przylgniami (tu realizowane jest otwarcie i zamknięcie komory spalania), współpraca ta polega na tarciu i klepaniu a więc luz musi się zmieniać nie da się inaczej, luz ten może się zwieszać i wówczas w zasadzie nic nie grozi oprócz stukania z pod pokrywy zaworów, gorzej gdy luz się zmniejsza, a skrajnym przypadku całkowicie się redukuje - wówczas zawory się nie domykają i następuje wypalenie przylgni w głowicy, a to z kolei wiąże się z naprawą głowicy w specjalistycznym warsztacie - to oczywiście jeżeli spustoszenia nie są duże, w skrajnych wypadkach konieczna jest wymiana głowicy...
wtryskiwacze - w zasadzie każde trzeba po 100 wymienić, ja w 7 genie miałem barracudę 130 bez dysz, na ciśnieniu 1.35 leciało na bogato do odciny, nawet po 30kkm nie było tragedii z zaworami, oczywiście książkowych luzów nie było ale tragedii też jeszcze nie, a więc wtryski musiały poprawnie działać, współpracowały z reduktorem zavoli zeta s, z takim kupiłem auto, nie wymieniałem na inny bo działał poprawnie, nie namawiam bo są lepsze
Użytkownik rafisz edytował ten post 21:30, 28.11.2021
#18
Napisano 11:24, 29.11.2021
Piotrekk6 może poleciłbyś jakie wtryskiwacze i reduktor były by najlepsze do tej mocy i trwalsze niż ten syf co tutaj zamontowali w Birmingham. To poprostu sam poszukam i kupię wszystko i znajdę tu kogoś kto instaluje LPG juz od dłuższego czasu i mi to wymieni i wystroji jak należy z góry dzięki, a tak w ogóle to czemu trzeba regulować zawory w tym silniku co jakiś czas? Przecież on nawet przy tym przebiegu chodzi mi jak nówka
Bo tak przewiduje producent. Na benzynie co 40tys regulujemy, na gazie skracamy ten interwał o połowę do 20tys km żeby nie wypalić gniazd w głowicy. Polecam http://www.accordklu...egulować/page-1
Co do wtryskiwaczy i reduktora to mogę Ci polecić to co ja mam wydajne Acw031 BFC + reduktor Magic III BIG - mega szybko grzeje i stabilny ciśnieniowo. Wypadałoby żeby też reduktor był zasilany przewodem gazowym 8mm z butli (nie 6mm)
Reszta może zostać jak jest. Pamiętaj że krótkie węże od wtryskiwaczy do kolektora są ważne jeśli chodzi o podawanie mieszanki oraz przewody chłodziwa do reduktora po to aby się szybko nagrzewał.
#19
Napisano 21:55, 29.11.2021
Witam znalazłem takie wtryskiwacze
VALTEK Type 32 4Cyl LPG Injectors Rail - OMVL DREAM REG XXI-SL XXI-N-D
i taki reduktor
TOMASETTO AT07 Super 140KW 200HP LPG Vaporizer Reducer Converter for mixer
czy będą się nadawać?
a z butli nie jestem pewien czy 6 czy 8 wychodzi , gdzie lepiej sprawdzić w bagażniku czy pod autem?
A bo miałem jeszcze pytanko czy Czujnik ciśnienia gazu też trzeba wymienić po jakimś przebiegu czy nie ma takiej potrzeby?
#20
Napisano 07:16, 30.11.2021
Nie piszemy postu pod postem - używamy opcji edytuj.
#21
Napisano 09:58, 30.11.2021
Witam znalazłem takie wtryskiwacze
VALTEK Type 32 4Cyl LPG Injectors Rail - OMVL DREAM REG XXI-SL XXI-N-D
i taki reduktor
TOMASETTO AT07 Super 140KW 200HP LPG Vaporizer Reducer Converter for mixer
czy będą się nadawać?
a z butli nie jestem pewien czy 6 czy 8 wychodzi , gdzie lepiej sprawdzić w bagażniku czy pod autem?
A bo miałem jeszcze pytanko czy Czujnik ciśnienia gazu też trzeba wymienić po jakimś przebiegu czy nie ma takiej potrzeby?
Te wtryskiwacze się do niczego nie nadają. Reduktor też wrzuciłeś zły - do 2 generacji.
#22
Napisano 10:42, 30.11.2021
#23
Napisano 17:03, 30.11.2021
ProszÄ™,
Widzę że oba wysyłka z PL
https://www.ebay.co....~UAAOSwcMlhLhQB
https://www.ebay.co....A8AAOSwGIReWOza
#24
Napisano 19:10, 30.11.2021
Pozdrawiam
#25
Napisano 22:26, 30.11.2021
wtryski ac są spoko, maja tylko jeden problem - są mega nieustawne, raz je zamontowałem i więcej choćby mi dopłacali się ich nie czepię, ile siarczystych hu..ów to usłyszało to wiem tylko ja i te wtryski , z tego powodu ja wolę keihiny i ich wszelkie klony (hana, baracuda, chyba herkules itp.) które bardzo łatwo się montuje na trójnikach pod pokrywą K-serii, mechanicznie do aceków nic nie mam, działają bardzo dobrze, ale montaż too...
Użytkownik rafisz edytował ten post 22:27, 30.11.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych