Witam,
Wróciłem z warsztatu z następującymi elementami zawieszenia do wymiany:
- tuleje wahaczy przednie dolne duże (częściowo zerwane)
- rozklejone tuleje tylnych drążków (skośne) góra, dół, prawa i lewa
Auto sciąga na jedną stronę cały czas, + przy ruszaniu w lewo, przy hamowaniu w prawo.
Poza tym różnica wysokości karoserii od góry koła między prawym a lewnym kołem to:
- z przodu 1cm
- z tyłu 1,5cm
O ile dobrze pamiętam różnica idzie wdłóź auta po skosie. czyli np lewy przód i prawy tył są wyżej analogicznie do przeciwnych stron osi.
Czy wymienione uszkodzone tuleje mają wpływ na położenie osi?
Warsztat sugerował wymienić tuleje i zrobić zbieżność i wtedy "zobaczyć"
Zastanawiam się czy to może być lekko krzywa rama (auto zaliczyło stłuczkę z przodu lekko od boku) i czy warto wyprowadzać auto czy raczej nastawiać się na zakup następnego.
Dzięki
Użytkownik darianski2 edytował ten post 21:17, 05.10.2021