Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

[VIII] Sciaganie w lewo i metaliczne szuranie w prawym kole. 2.2 Sedan.

VIII sciaganie

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 knjaz.gromowladny

knjaz.gromowladny
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Reading
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 02.11.2021

Pokorne ciele dwie matki ssie.

Bym nie byl soba, jakbym nie pojechal do innego warsztatu. Tam stwierdzono, ze dolne tuleje sa do wymiany. LOL. Natomiast sa dobre sa sworznie zwrotnicy. Cos zupelnie odwrotnego uslyszalem w drugim warsztacie (ten juz trzeci jest plus mechanik pod domem zagladal).

Kupilem OEM, kupie tez sworznie CTR, mam juz olej do skrzyni biegow, zarowke tez zmienilem, co sie przepalila, ale samochow wciaz sciaga. Mechanik w drugim i trzecim warsztacie mowi, ze to moze byc kwestia recznego, bo do pierwszego zabka jest luz na dzwigni. Tez to podejrzewalem, ale nikt wczesniej tego nie sprawdzal (pierwszy warsztat i mechanik, co to pod domem sprawdzal).

Czas leci, a Akordzik jak sciaga, tak sciagal.


  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:53, 02.11.2021

Skręć koła i obejrzyj tuleje nr 11. One w pierwszej kolejności pękają, możesz zrobić fotkę od góry i wrzucić tutaj.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 knjaz.gromowladny

knjaz.gromowladny
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Reading
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 07.11.2021

Dzisiaj będzie wymieniana na OEM, więc wrzucę fotkę obu zużytych dla potomności :)
Z Niemiec idzie sworzen CTR-a, więc za jakiś czas znów będzie samochód na rampie.

Używam Tapatalk :)
  • 0

#19 knjaz.gromowladny

knjaz.gromowladny
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Reading
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 09.11.2021

Tak wyglądają stare bushe, więc nie jest z nimi tak źle. Do tego wrzuciłem fotki piasty z tyłu.
Nie obcierają, więc to można wykluczyć. Wciąż ściąga, chco przyznam, że po wymianie nie robiliśmy zbieżności. Wciąż także szura przy skręcie w prawo. 46e5ae099adf4d42b4351b63889c8de4.jpg36c7fb996fe166b9e4ace8f1b03bad90.jpg175f39153f52241743afbf72a3728e00.jpg23bb11507e9438706eae627cdc13884d.jpgfdebb80b3480eeb43f1095ba93f6f3b1.jpgea62c9e22774dbcea8dca3a66e9b1a61.jpge90f27f6e4117316cd418ac0a13ce811.jpgacdf360815076a0cdfbe91d072e15409.jpg

Używam Tapatalk :)
  • 0

#20 knjaz.gromowladny

knjaz.gromowladny
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Reading
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 10.11.2021

Na osłonie koła widać obtarcie. Zostało ono odgięte i póki co nic nie obciera. Jeden problem rozwiązany.

Używam Tapatalk :)

Dodam jeszcze, że po wymianie bushy samochód stał się bardziej stabilny i mniej buja na zakrętach.

Użytkownik knjaz.gromowladny edytował ten post 11:04, 11.11.2021

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, sciaganie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq