Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Do czego ten wężyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:11, 16.07.2010

Po ostatniej wizycie u mechanika na okoliczność wymiany oleju zauważyłem ,że wężyk z załączonej fotki jest nie podłączony do czegokolwiek. Nie wiem czy to mechanik coś namieszał czy poprostu tak było a ja tego nie dostrzegłem.
Powiedzcie co to i do czego podłączyć :)
A ,błędy silnika nie wystepują .

Dołączona grafika
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:21, 16.07.2010

Powinien być podłączony do zbiornika EVAP. Zobaczy czy w ogóle jest w Twoim aucie. Może ktoś usunął?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:42, 16.07.2010

Ten zbiornik to taki walec mniej więcej pod puszką bezpieczników w komorze silnika ?
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:48, 16.07.2010

To będzie ten zbiornik. Sprawdzałem u siebie i nic takiego nie mam.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 19.07.2010

No to ktoś ci wywalił filtr węglowy z EVAPem.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:46, 19.07.2010

niekoniecznie, to raczej zależało od państwa/rynku przeznaczenia auta
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:30, 19.07.2010

Tzn ja zbiornik mam, ale nie mam króćca/wężyka wychodzącego z przepustnicy jak u autora tematu.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 Danzet

Danzet
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Pruszcz Gdański
  • Silnik:1.8
  • Wersja:accord VI po lifcie
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:chatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:53, 12.05.2014

odświeżam temat gdyż potrzebuję ustalić co to za wężyk.

 

Jestem od niedawna posiadaczem hondy accord 1.8 vtec 2001r. skrzynia automatyczna. Auto jest w świetnym stanie tylko dużo pali. Dużo tzn 16l LPG w mieście i 12l LPG w trasie. Miasto to przebiegi do pracy po 5-7 km, ale to i tak chyba za duzo :)

 

hania była podłączona pod komputer i wszystko wygląda książkowo:

- brak błędów

- parametry typu temp cieczy i zasysanego powietrza, wyprzedzenie zapłonu itp w normie

- lambda widać, że niedawno wymianiana (pracuje prawidłowo)

- EGR najpierw wyczyszczony a potem wymieniony na uzywkę (bez zmian)

- przejrzany dolot powietrza i wszystko szczelne jednakże jest małe ale...

 

potrzebuję rzetelnej informacji co to za wężyk zaznaczony na czerwono

 

Załączony plik  króciec.jpg   99,82 KB   5 Ilość pobrań

 

wężyk biegnie do zaworka podciśnieniowego (jak na załączonych zdjęciach),

 

Załączony plik  zawór.jpg   232,37 KB   5 Ilość pobrań

 

wchodzi w jeden króciec, a drugi króciec biegnie w kierunku poduszki tylnej silnika i wchodzi pod nią (wydaje się, że jest tam przytrzaśnięty).

 

Załączony plik  zawór1.jpg   74,4 KB   5 Ilość pobrań

 

Czy ktoś może wskazać mi gdzie ma być wpięty ten węzyk, zakładam, ze powinien podawać ciśnienie kolektorowe do MAP-a ale mogę się mylić.

 

Nignie nie widać wolnych króćców,ani przewodów.


Użytkownik Danzet edytował ten post 16:54, 12.05.2014

  • 0

#9 Danzet

Danzet
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Pruszcz Gdański
  • Silnik:1.8
  • Wersja:accord VI po lifcie
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:chatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 12.05.2014

odświeżam temat gdyż potrzebuję ustalić co to za wężyk.

 

Jestem od niedawna posiadaczem hondy accord 1.8 vtec 2001r. skrzynia automatyczna. Auto jest w świetnym stanie tylko dużo pali. Dużo tzn 16l LPG w mieście i 12l LPG w trasie. Miasto to przebiegi do pracy po 5-7 km, ale to i tak chyba za duzo :)

 

hania była podłączona pod komputer i wszystko wygląda książkowo:

- brak błędów

- parametry typu temp cieczy i zasysanego powietrza, wyprzedzenie zapłonu itp w normie

- lambda widać, że niedawno wymianiana (pracuje prawidłowo)

- EGR najpierw wyczyszczony a potem wymieniony na uzywkę (bez zmian)

- przejrzany dolot powietrza i wszystko szczelne jednakże jest małe ale...

 

potrzebuję rzetelnej informacji co to za wężyk zaznaczony na czerwono

 

attachicon.gifkróciec.jpg

 

wężyk biegnie do zaworka podciśnieniowego (jak na załączonych zdjęciach),

 

attachicon.gifzawór.jpg

 

wchodzi w jeden króciec, a drugi króciec biegnie w kierunku poduszki tylnej silnika i wchodzi pod nią (wydaje się, że jest tam przytrzaśnięty).

 

attachicon.gifzawór1.jpg

 

Czy ktoś może wskazać mi gdzie ma być wpięty ten węzyk, zakładam, ze powinien podawać ciśnienie kolektorowe do MAP-a ale mogę się mylić.

 

Nignie nie widać wolnych króćców,ani przewodów.

Po całym dniu spędzonym w serwisówkach znalazłem odpowiedź. Przewód ten ma właśnie być podłączony do tej poduszki silnika, czyli wsztsko jest prawidłowo podłączone.

 

Czy ktos ma pomysł skąd może brać się tak wysokie spalanie?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq