XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Do czego ten wężyk
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:11, 16.07.2010
Powiedzcie co to i do czego podłączyć
A ,błędy silnika nie wystepują .
#2
Napisano 15:21, 16.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:42, 16.07.2010
#4
Napisano 17:48, 16.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 21:19, 19.07.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#6
Napisano 21:46, 19.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 22:30, 19.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 16:53, 12.05.2014
odświeżam temat gdyż potrzebuję ustalić co to za wężyk.
Jestem od niedawna posiadaczem hondy accord 1.8 vtec 2001r. skrzynia automatyczna. Auto jest w świetnym stanie tylko dużo pali. Dużo tzn 16l LPG w mieście i 12l LPG w trasie. Miasto to przebiegi do pracy po 5-7 km, ale to i tak chyba za duzo
hania była podłączona pod komputer i wszystko wygląda książkowo:
- brak błędów
- parametry typu temp cieczy i zasysanego powietrza, wyprzedzenie zapłonu itp w normie
- lambda widać, że niedawno wymianiana (pracuje prawidłowo)
- EGR najpierw wyczyszczony a potem wymieniony na uzywkę (bez zmian)
- przejrzany dolot powietrza i wszystko szczelne jednakże jest małe ale...
potrzebuję rzetelnej informacji co to za wężyk zaznaczony na czerwono
króciec.jpg 99,82 KB 5 Ilość pobrań
wężyk biegnie do zaworka podciśnieniowego (jak na załączonych zdjęciach),
zawór.jpg 232,37 KB 5 Ilość pobrań
wchodzi w jeden króciec, a drugi króciec biegnie w kierunku poduszki tylnej silnika i wchodzi pod nią (wydaje się, że jest tam przytrzaśnięty).
zawór1.jpg 74,4 KB 5 Ilość pobrań
Czy ktoś może wskazać mi gdzie ma być wpięty ten węzyk, zakładam, ze powinien podawać ciśnienie kolektorowe do MAP-a ale mogę się mylić.
Nignie nie widać wolnych króćców,ani przewodów.
Użytkownik Danzet edytował ten post 16:54, 12.05.2014
#9
Napisano 21:09, 12.05.2014
odświeżam temat gdyż potrzebuję ustalić co to za wężyk.
Jestem od niedawna posiadaczem hondy accord 1.8 vtec 2001r. skrzynia automatyczna. Auto jest w świetnym stanie tylko dużo pali. Dużo tzn 16l LPG w mieście i 12l LPG w trasie. Miasto to przebiegi do pracy po 5-7 km, ale to i tak chyba za duzo
hania była podłączona pod komputer i wszystko wygląda książkowo:
- brak błędów
- parametry typu temp cieczy i zasysanego powietrza, wyprzedzenie zapłonu itp w normie
- lambda widać, że niedawno wymianiana (pracuje prawidłowo)
- EGR najpierw wyczyszczony a potem wymieniony na uzywkę (bez zmian)
- przejrzany dolot powietrza i wszystko szczelne jednakże jest małe ale...
potrzebuję rzetelnej informacji co to za wężyk zaznaczony na czerwono
wężyk biegnie do zaworka podciśnieniowego (jak na załączonych zdjęciach),
wchodzi w jeden króciec, a drugi króciec biegnie w kierunku poduszki tylnej silnika i wchodzi pod nią (wydaje się, że jest tam przytrzaśnięty).
Czy ktoś może wskazać mi gdzie ma być wpięty ten węzyk, zakładam, ze powinien podawać ciśnienie kolektorowe do MAP-a ale mogę się mylić.
Nignie nie widać wolnych króćców,ani przewodów.
Po całym dniu spędzonym w serwisówkach znalazłem odpowiedź. Przewód ten ma właśnie być podłączony do tej poduszki silnika, czyli wsztsko jest prawidłowo podłączone.
Czy ktos ma pomysł skąd może brać się tak wysokie spalanie?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych