XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sekwencja awaryjne odpalanie bezpośrednio na LPG
#16
Napisano 22:28, 03.04.2012
#17
Napisano 22:46, 03.04.2012
Myślę że jak by temp nie miała takiego wpływu to był by guzik którym możemy wybrać odpalanie na gazie (nie mam na myśli odpalania awaryjnego).
Z tego co słyszałem to jakoś negatywnie wpływa na silnik takie jeżdżenie na gazie na niedogrzanym silniku.
Może ktoś mądrzejszy się wypowie jak wpływa na samochód odpalanie na niedogrzanym lub zimnym silniku?
#18
Napisano 23:16, 03.04.2012
Przełączanie na gaz przy niższych temperaturach może szkodzić dla reduktora. Membrany mogą szybciej zrobić się twardsze i wymagać wymiany. Wtryskiwacze też lubią cieplejszy gaz, gdyż przy zimnym mogę zmieniać swój wydatek (Magic jet i matrix tak mają).
Jeżeli sterownik, reduktor i wtryskiwacze "ogarniają" przełączanie przy niższej temp. to można śmiało przyśpieszyć przełączenie. Nie wolno tego robić na pałę, tylko wszystko sprawdzić.
Do zobaczenia na trasie.
#19
Napisano 21:44, 04.04.2012
A czy przy takich kombinacjach jest ryzyko jakiegos strzalu w dolot czy cos?teoretycznie??
#20
Napisano 12:15, 05.04.2012
jeśli masz instalację II generacji to tak, jeśli IV to nie. Awaryjne odpalanie to jest awaryjne i jak napisał pablo.seeA czy przy takich kombinacjach jest ryzyko jakiegoś strzału w dolot czy coś?teoretycznie??
Nie wolno tego robić na pałę
#21
Napisano 20:38, 11.04.2012
Jest jakaś ograniczona liczba odpaleń awaryjnych tak jak np w BRC?
#22
Napisano 21:53, 12.04.2012
Ja mam stag300 wiec nie pomoge. tylko moge powiedziec ze u mnie raczej nie ma bo juz setki razy tak odpalalem i jest oki...PozdroJeszcze nie próbowałem odpalać Landi Renzo na gazie ale mam pytanie.
Jest jakaś ograniczona liczba odpaleń awaryjnych tak jak np w BRC?
#23
Napisano 22:33, 12.04.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych