Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Poziom oleju a gaśnięcie silnika.

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 27.07.2021

Witam.
W ostatni wekend miałem małą przygode z moją Hanką,a mianowicie stoje na światłach chcę ruszać a ona gaśnie no i niechce odpalić wyskoczyło niski poziom oleju po odczekaniu około 5min odpaliła wielka ulga,dojeżdzam do świateł i znowu to samo.
Pirwsze co to odrazu sprwdziłem olej,auto stało lekko pod górke oleju było tak 5mm nad pierwszą dziurką,dolałem tak około 250ml oleju,auto odrazu odpaliło żadnych błędów,dodam że teren lekko górzysty raz z górki raz pod góre,pierwszy raz takie coś.
Czy przytrafiło sie jeszcze komuś taka sytuacja że silnik gaśnie przy niskim stanie oleju?
Troche głupio mi że nie sprawdziłem stanu oleju przed wyjazdem,pierwszy i ostani raz.Od mnie do znajomych jest jakieś 200km,żut beretem może dlatego nie zaglądłem pod maske.
Zawory dzisiaj ustawione,wiele roboty niebyło,wszystko było wporządku wogóle niemusiałbym ich ustawiać a że było wszystko na wierzchu to je skontrolowałem i doprecyzowałem,także to niebyła wina zaworów.
I prosze niemylić przygasnięcie,przygasanie z całkowitym zgaśnięciem.
A i jeszcze ważna sprawa Hanka zgasła po około 2km jazdy z górki i pod górke.
Pozdrawiam

Użytkownik Andrzej79 edytował ten post 17:20, 29.07.2021

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:05, 27.07.2021

Zawory regulowane kiedy?
Ja to zamknę a ty poszukaj związku z gaśnięciem silnika a nie regulowanymi zaworami i jeśli masz dopiero co regulowane to daj znać to odblokuje temat :)


Edit
Zawory zrobione. Tak że dalej coś nie tak. Zostawiam temat do kontynuacji.
  • 0

#3 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 30.09.2021

Witam.
I nikt z takim przypsdkiem sie nie spotkał?
Dzisiaj to samo,jadę i nagle hania gaśnie,na desce pojawiľo sie systen VSA przetestować i niski poziom oleju.
Udało mi sie ją kilka razy odpalić,ale po kilku sekundach gasła,kontroli po odpaleniu gasną.
Po pierwszym zdarzeniu kumpel sczytał błędy były następujące 61-01 awaria zasilania bateryjnego
86-01 CAN ..... (potrzebna pomoc)
,112-01.awaria zasilania wewnętrznego.
Może być to wina akumulatora?
Pozdrawiam
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:56, 01.10.2021

Akumulator lub luźna klema, lub urywający się kabel masowy.


  • 0

#5 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 01.10.2021

Dzięki
  • 0

#6 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 28.01.2022

Witam.
Nikt nic nowego do wątku nie wniósł,to ja podzielę się do czego doszedłem.
Po porządnym naładowaniu aku,
wszystkie błędy zostały usunięte,po jeździe próbnej znowu auto zgasło błąd 86-01,po skasowaniu i kalibracji udało mi się nawet 3000km przejechać bez żadnych błędów,już miałem odtrąbić sukces a tu znowu to samo,ale ostatnie czasy coraz gorzej kilka razy na holu,aż do momentu kiedy wcale już nie wyjechałem,odpaliłem 10-15s czasami 30s i Acco gasło błąd 86-01.Po przeczytaniu kilku wątków na forum VSA,ABS,idt,po konsultacji z forumowym kolegą Muzyczką,doszliśmy do wniosku że do wymiany modulator lub przerwa w komunikacji F-Can,
Udało mi się znaleźć taki sam modulator w Szwecji,wymiana,nowy płyn,odpowietrzenie systemu,pełen nadziei,i znowu to samo 86-01 auto max 10-15s i gaśnie,załamany,ale że nadzieja umiera ostatnia postanowiłem zerknąć jeszcze do ECU,i to był strzał w 100,na rogu rdza,wyjąłem,rozebrałem i zostałem w szoku,ktoś bez mojej wiedzy zdezynfekował klime prawdopodobnie pianką,syfu co niemiara,na szczęście nie było korozji na płytce,wszystko dokładnie wyczyściłem i z powrotem zamontowane,kasowanie,kalibracja,start Acco odpaliło i ku mojemu zdziwieniu nie gaśnie,jazda próbna ok, spinacz, błędów brak,jeszcze sukcesu nieodtrambiam,zobaczym.
Pozdrawiam.
Jak mi sie uda,dołącze fotki i sami zobaczycie.

Załączone pliki


  • 0

#7 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:28, 28.01.2022

http://www.accordklu...aniu/?p=1039972


O zalanych ecu pisałem właśnie w w/w temacie w którym uczestniczyłeś :)

Mam nadzieję że błąd 86 zniknął bezpowrotnie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 28.01.2022

Racja,tylko nigdy by mi do głowy nie przyszło że przyczyna może leżeć w ECU.
Zabezpiecze to jakoś na przyszłoś.
Mam też taką nadzieje że już ten błąd 86 się niepojawi pożyjemy zobaczymy.

Użytkownik Andrzej79 edytował ten post 23:09, 28.01.2022

  • 0

#9 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:23, 28.01.2022

Nie Ty pierwszy i nie ostatni masz 7 bp z zalanym ecu i błędem 86 czy innymi dziwnymi błędami. Celowo napisałem BP, bo Diesel ma ecu w bezpieczniejszym miejscu ( prawa strona nóg pasażera)
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 Andrzej79

Andrzej79
  • Klubowicz
  • 48 postów
  • SkÄ…d:Nordhorn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 10.02.2023

Witam.
Po roku bez awaryjnej jazdy,ECU padł,jest już inny ale czeka jeszcze na przekładkę.
I tu chciałbym bardzo podziękować koledze Muzyczce(Muzyczka)za doradzenie i porady Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq