XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Analiza wykresu - czy wszystko jest w porządku? 2.2 I-Dtec AT
#1
Napisano 10:17, 27.07.2021
#2
Napisano 14:59, 27.07.2021
Po pierwsze:
Masz AT to spodziewałeś się mocy 200 koni i 500 Nm?
Odpowiem: że dla tej skrzyni bezpieczne jest właśnie 170/180 koni i tak MAKSYMALNIE 450Nm.
Po drugie:
Nie wiem kto robił ten program, czy to przez AT, ale dlaczego maks wartość Nm jest na 2 tyś obrotów?
Dobrze jadący diesel startuję z Nm od 1800 do 3000 z wysoko położonym momentem.
Po trzecie:
Nikt tutaj wróżką nie jest, możesz mieć uszkodzone wtryski, uszkodzoną turbinę wraz z jej geometrią, nieszczelności w układzie dolotowym, niesprawne/brudne sensory od nagaru jak i EGR, uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania.
Bez porządnej diagnostyki, kontroli ciśnienia doładowania, wtrysku itd się nie obejdzie.
Po czwarte:
Nie wiem co to za polecony serwis jak wgrał Ci jakiś program i nawet diagnostyki nie przeprowadzili " nie mają sprzętu" Dla mnie dramat....
Na przyszłość pamiętaj o jednym:
Gdy na rolkach już silnik mocy nie trzymał seryjnej i kreski się całości nie trzymały, dlaczego dałeś się namówić dalej na program???
Silnik ma pokazywać serię, trzymać wszystkie wartości, być sprawny na TIP TOP, a dopiero potem robić program.... To też zasługa tego polecanego serwisu i byle im $$$ pieniądze wpadły do kieszeni?
Osobiście w przypadku jakiegokolwiek "ALE" powstrzymał bym się od modyfikacji dalszych silnika.
U mnie program wpadł po 250 tyś, n22a1 pokazał w serii 150 koni i 394Nm :
http://www.accordklu...mowni/?p=836728
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#3
Napisano 16:04, 27.07.2021
I powiedz kto Ci ich polecił. Nie mam aktualnych danych ale we Wrocławiu nie było nikogo kto robi mapę a nie wrzucał gotowce ale dopytam z ciekawości co to za firma
#4
Napisano 13:55, 28.07.2021
Hej, "wytykając" wszystko po kolei wypadało by trochę wyrozumiałości i sympatii, a nie docinek, nie spodziewałem się fajerwerków ale nie jeden ma ten AT zrobiony mocniej i to na seryjnym icku, z zmienionym SPODZIEWAŁEM się jakiś 180+ koni.
Kto robił ten program widać po wykresie, firma polecana m.in. na grupce "pod milą" jak i opinie googla (choć tym zaczynam coraz mniej ufać...). Wróżki nie szukam, jakbym chciał poszedł bym do wróżbity - korekty wtrysków jak i test przelewowy ok, samo turbo dmucha poprawnie i działa, DPF był czyszczony rok temu pod ciśnieniem i stan jego był wzorowy, wypla się poprawnie, z samochodem nigdy żadnych problemów pod tym kątem nie było, nalotu mam 240k km. Na wykresie na moje oko ma on ok. 146-7 koni, a nie 140 jak mówił Pan z firmy tuningującej, biorąc pod uwagę AT i to, że nie da się go idealnie zchamować powiedzmy, że myślałem, iż można wziąć to za "bład pomiarowy", nie znam się na tym, dlatego zapytałem o analizę wykresu bo Pan z firmy przekonywał, że "coś jest nie tak".
Nie dałem namówić się na program !1!1!!1!! Panie Administratorze, tylko zostawiłem samochód i odebrałem z stanem jaki widać, przy czym zostałem poinformowany, że program jest jak najbardziej ok i mogę tak jeździć, tylko mam poszukać co jest nie tak. Gdyby wszystko było ok i nie miałbym wątpliwości co do programu, to bym tu o to nie pytał.
I tak miałem się tam wybrać, ale w tym wypadku ewidetnie muszę tam czym prędzej podskoczyć i wyjaśnić temat.
Cześć.
#5
Napisano 14:33, 28.07.2021
Jestem nad wyraz wyrozumiały i tolerancyjny, jak by mogło być inaczej, gdy po raz setny na tym forum napisałem jak powinna wyglądać diagnostyka tego silnika diesla N22 w Hondzie i gdzie szukać przyczyny braku mocy/spadków mocy itp, a w jaki sposób odbierane są moje posty to TYLKO kwestia Twojego nastawienia: "Albo rybki, albo akwarium"
Także lepiej skupić się teraz na problemie niż obrazie/pretensjach z Twojej strony jak i błędnemu odczytywaniu moich postów, podobnie jak to miało miejsce z giełdą, gdzie zamknąłem Twój temat.
Wracając do sedna sprawy/tematu:
To wyjaśnij to jak najszybciej i daj znać koniecznie co na to Majstry.
Tak jak napisałem powyżej największym ogranicznikiem dla MOCY w Twoim przypadku jest właśnie skrzynia AT, "nie jedni" to i mają 230PS i chmurę dymu za sobą. Pytanie tylko ile wytrzyma skrzynia u tych co mają 180+... Ja bym był ostrożny i cieszył się z ładnego wykresu na 170Nm i ładnych linii wartości Nm.
Może warto zrobić test na hamowni drogowej? bo obecnie kreski mogą tak "źle" wyglądać z racji AT i cały temat byłby niepotrzebny? warto zadzwonić do innych hamowni i zapytać o przebieg wartości Nm ze skrzynią A/T.
Turbo działa jak twierdzisz, to napisz proszę jakie masz ciśnienie doładowania obecnie i w jakim zakresie obrotów pompuję swoje ciśnienie? w jaki sposób została sprawdzona geometria turbiny?
DPF wyczyszczony ok, a wszystkie sensory łącznie z zaworem turbo jak i EGR?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#6
Napisano 09:41, 29.07.2021
Hej, "wytykając" wszystko po kolei wypadało by trochę wyrozumiałości i sympatii, a nie docinek, nie spodziewałem się fajerwerków ale nie jeden ma ten AT zrobiony mocniej i to na seryjnym icku, z zmienionym SPODZIEWAŁEM się jakiś 180+ koni.
Kto robił ten program widać po wykresie, firma polecana m.in. na grupce "pod milą" jak i opinie googla (choć tym zaczynam coraz mniej ufać...). Wróżki nie szukam, jakbym chciał poszedł bym do wróżbity - korekty wtrysków jak i test przelewowy ok, samo turbo dmucha poprawnie i działa, DPF był czyszczony rok temu pod ciśnieniem i stan jego był wzorowy, wypla się poprawnie, z samochodem nigdy żadnych problemów pod tym kątem nie było, nalotu mam 240k km. Na wykresie na moje oko ma on ok. 146-7 koni, a nie 140 jak mówił Pan z firmy tuningującej, biorąc pod uwagę AT i to, że nie da się go idealnie zchamować powiedzmy, że myślałem, iż można wziąć to za "bład pomiarowy", nie znam się na tym, dlatego zapytałem o analizę wykresu bo Pan z firmy przekonywał, że "coś jest nie tak".
Nie dałem namówić się na program !1!1!!1!! Panie Administratorze, tylko zostawiłem samochód i odebrałem z stanem jaki widać, przy czym zostałem poinformowany, że program jest jak najbardziej ok i mogę tak jeździć, tylko mam poszukać co jest nie tak. Gdyby wszystko było ok i nie miałbym wątpliwości co do programu, to bym tu o to nie pytał.I tak miałem się tam wybrać, ale w tym wypadku ewidetnie muszę tam czym prędzej podskoczyć i wyjaśnić temat.
Cześć.
Tylko że jak przeglądam grupę to nie jest aż tak jakoś super polecana. A wpisy są sprzed roku i więcej.
Ja osobiście nie znam nikogo kto ogarnia mapowanie we wrocku. W Obornikach już tak.
#7
Napisano 10:56, 16.08.2021
Cześć, temat chwilę ucichł z racji wakacji więc samochód większość czasu stał. Byłem już umówiony na poprawkę i weryfikację, ale niemiło zaskoczyły mnie klocki z tyłu i pech chciał, że termin mechanika wypadł na dzień poprawki. Ustawiony jestem na 30.08, potem dam znać co i jak, aczkolwiek jak mnie Panowie zobaczyli to raczej na poważnie wzięli temat i się zdziwili, że wróciłem, cóż, może natłok pracy albo gorszy dzień.
Patrząc na wykresy kolegów z AT te ok. 147km to raczej standard, problemów tu być raczej nie powinno i problem leży w mapie albo hamowni. Niestety aż takim kozakiem nie jestem, żeby wszystko sprawdzić, tyle co widzę w hds to wszelkie parametry podaje w normie to chyba wszystko ok z nimi, z egr nigdy problemu nie było, o poprawności działania turbo poinformował mnie tuner więc wyjdę z założenia jak zawsze i zaufam ludziom, najwyżej jak nic z tego nie wyjdzię będę się z nimi dogadywał, a wtedy może uda mi się złapać Ralfiego w Wro.
ps. z giełdą nie miałem żadnego problemu ani pretensji, po prostu zapomniałem, że z racji zbyt małej ilości postów, moje ogłoszenie zniknęło
ps2. @przemkowal , gdzie w Obornikach można uderzyć celem np. sprawdzenia samochodu?
#8
Napisano 11:33, 16.08.2021
No i wszystko jasne. To daj znać po wizycie czy TTTM(automat) czy faktycznie coś nie domagało przy silniku, czy wina po stronie programu.
Do odczytu ciśnienia doładowania/ ciśnienia na pompie czy listwie CR wystarczy byle ELM za 20 pln z apk. Torque
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#9
Napisano 15:15, 16.08.2021
Nie przejmuj się nazwą, Mirek jest osobą która nie chciała wrzucać gotowców więc odszedł z Wrocławia i założył własną firmę.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, chipchiptuning, 2.2 idtec, fmic, intercooler fmic, intercooler
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych