Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zaciski do accorda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 14.07.2010

tak sobie myślę - zapewne większość problemów związanych z hamowaniem accordów to zaciski
a gdyby je wymienić?

teraz tak nagle patrzę i s2000 ma tarcze 300mm 25mm grubość
civic type-r do 2004 roku też ma 300mm i 25mm grubość
chyba jeszcze legend

a tam z tego co mi się obiło hamulce są 2 tłoczkowe
czy ktoś myślał o czymś takim?
  • 0

#2 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:21, 14.07.2010

jezdzisz po torze ze chcesz zmieniac hamulce ?
dla mnie bez sensu, jakie masz problemy z hamulcami ?
zalozyc dobry klocek i bedzie dobrze.
wieksza tarcza, wiekszy zacis to wieksza masa nieresorowana co nie jest plusem na naszych drogach.
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#3 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 14.07.2010

wieksza tarcza, wiekszy zacis to wieksza masa nieresorowana co nie jest plusem na naszych drogach.


mam 300 - chce 300mm - więc tu żadna zmiana
z jakiegoś powodu właściciele type-rów nie narzekają na hamulce - może z powodu 2 tłoczkowych zacisków?

druga sprawa - do type-rów jest o wiele większa dostępność klocków i tarcz
do cywilnych zabawa kończy się na EBC właściwie...

dla mnie bez sensu, jakie masz problemy z hamulcami ?

ogólnie dużo osób ma problem z hamulcami w accordach i civicach nowych (nie typ-r)
nie są one dostosowane do prędkości jakie uzyskują samochody
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:45, 25.07.2010

sprawdz od accorda type r 2.2 z tego co wiem to straight swap. takze tylko znalesc wyczyscic przesmarowac i lec.. jestem zarejestrowany na angilskim forum accorda i naprawde duzo ludzi robi taki swapy. sam bede myslal nad tym w pryszlosci. dawaj znaki co postanowisz
  • 0

#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:33, 25.07.2010

Plug&play? Nic nie trzeba przerabiac? Odkrecasz, przykrecasz nowe i juz? ABS/EBD nie protestuje?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:45, 26.07.2010

a pompa wyrabia przy takich mocniejszych zaciskach?
  • 0

#7 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:18, 26.07.2010

też się nad tym zastanawiałem czy jak kupie VII gen to będę mógł zatrzymać swoje heble ATRowe i wygląda na to, że bez problemu. Jedyna rzecz którą trzeba dorobić to pierścień pod tarczę, tak jak u mnie, bo piasta ATRa ma zdaje się 67,1mm a zwykłe mają 64,1. Sam zacisk z jarzmem jest plug&play, elektronika nie nawala, bo nie ma co nawalać, czujniki ABS są niezależne od zacisków. VII gen ogólnie o wiele lepiej hamuje tyłem, w moim odczuciu nawet za bardzo, więc taki swap byłby idealny. Przy tym warto pokusić się o przewody w oplocie. Pompa wyrobi bez problemu.
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:20, 26.07.2010

ToMala, ale po co piaste i tarcze zmieniac? Przeciez VII juz ma 300mm, wiec jesli chodzi o rozmiar do zacisku i jarzma jest ok. Pytanie czy to wszystko pasuje, otwory na sruby, ze tylko zalozyc i tyle.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:21, 26.07.2010

a co dają przewody w oplocie poza wyglądem i nie wiem, większą trwałością? Pytam bo mnie to intryguje :-P
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:22, 26.07.2010

Pewnie chodzi o to, ze sie nie nadymaja i cisnienie nie idzie "w gwizdek'
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:29, 26.07.2010

dokladnie jak Mikolaj mowi, jednak przy naszej pompie hamulcowej roznicy raczej nie bedzie.
  • 0

#12 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:51, 27.07.2010

Mikolaj, piasty nie trzeba zmieniać, skąd ten wniosek :-) jedynie co to ten pierścień z powodu różnicy śr. otworów, a tarczę ponieważ ma inną grubość.
Seth, dokładnie - twardość, zwłaszcza pod koniec skali :mrgreen:
blackfly, różnica jest przy każdej pompie
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:34, 28.07.2010

ToMala, no tak zrozumialem. Nie wiem, jakos mi sie ubzduralo, ze wczesniej byla mowa o zmianie samych zaciskow, ale przeczytalem jeszcze raz i chyba jednak chodzi wymiane calych hebli. ;-) mozg mi sie zamulil.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:05, 28.07.2010

nic nie szkodzi, też czytałem, myślałem, że może jakąś gafę strzeliłem ;-)
swoją drogą kusi mnie żeby podjechać gdzieś "za róg" i przyłożyć do ojcowej VII gen, byłaby sprawa jasna... może jak się pogoda poprawi żebym się nie utopił. Sprawdzę też wpierw dokładnie parametry obu tarcz raz jeszcze (teoretycznie i na sucho ;-))
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:32, 28.07.2010

czy ta grubosc tarczy jest az taka istotna? nie wystarczy zmiana samych zaciskow? i tutaj pytanie jak to jest - jakie zaciski pasuja a jakie nie czy to jest jakis ogolny standard? tak samo z tarcza na co musze zwracac uwage? zastanawiam sie czy nie wlozyc jakiejs tarczy 320/325 nie wiem jakie tam sa rozmiary na przod i 300 na tyl, kola na zime i tak musze kupic nowe a czy kupie 16 czy 17 to bez roznicy a pewnie wtedy hamowaloby znacznie lepiej... a jezeli chodzi o zaciski 4tloczkowe jak to sie ma do naszej pompy paliw (bo widzialem zestaw stoptecha na 4-tloczki ale do accorda V6 a tam moze sa inne zaciski)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq