Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Moment dokrecenia koła zębatego na przednim wałku wyrównoważającym

VI Wałek wyrównoważający

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Da.Niel

Da.Niel
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bronisławka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sedan
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 23.07.2021

Witam zabrałem się za wymianę rozrządu w moim Accordzie 6 1.8 v-tec i na moje nieszczęście musiałem wymienić simering na wałku wyrównoważającym i teraz mam zagwozdke z jaką siłą należy dokręcić koło zębate które się na nim znajduję? Nigdzie nie mogę odnaleźć tej informacji
  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:30, 23.07.2021

Cześć,

29 Nm.

No chyba, że mowa o tym wałku z przekładnią zmieniającą kierunek wirowania to tam 25Nm.

Pozdrawiam


Użytkownik lipson edytował ten post 19:32, 23.07.2021

  • 0

#3 Da.Niel

Da.Niel
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Bronisławka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sedan
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 23.07.2021

Super dzięki wielkie przynajmniej spokojnie będę teraz spał
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Wałek wyrównoważający

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq