XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
końcówki drążków kierowniczych- odwrotnie
#46
Napisano 20:01, 07.11.2014
1 dlaczego ubyło płynu
2 czy może się coś stać z uwagi na fakt że płyn z pewnością nie był oryginalny hondy
#47
Napisano 20:34, 07.11.2014
bez tego jaki masz gwint w drążkach możesz wróżyć z fusów. jak masz M16x1,5/M14x1,5 to mam takie w bardzo dobrej cenie i CTR'a jak masz M14x1,5/M14x1,5 to myślę że możesz się modlić
W 6.genie 4D/5D są chyba standardowo drążki M14/M14 a M16/M14 są w Coupe 6.gen (a w katalogach hurtowni 6.gen to 6.gen i wszystko jest wymieszane
Były kiedyś drążki CTR'a M14/M14 ale ztcp były znowu zbyt długie gdyż żeby było śmieszniej są jeszcze dwie długości M14/M14 - 125 i 160mm
Happy Owner Never Drives Anything else.
#48
Napisano 08:24, 08.11.2014
Dobra sprawa zdobiona i załatwiona. Co ciekawe jak odebrałem auto i zapaliłem to pompa wspomagania strasznie trzeszczała okazało się że płynu ubyło a raczej nie było. Mechanik mi dolał jakiegoś i teraz 2 pytania
1 dlaczego ubyło płynu
2 czy może się coś stać z uwagi na fakt że płyn z pewnością nie był oryginalny hondy
1. dlaczego ubylo plynu to zapytaj twojego mechanika jak cos robil to mogl odpinac przewody od wspomagania i poprostu plyn wyciekl, albo masz gdzies nieszczelnosc.
2. tak jezeli miales zalany orginalny plyn hondy do wspomagania to uzupelniaj tylko i wylacznie tym plynem, na wlasnym przypadku widzialem co sie dzieje jak sie pomiesza orginal hondy z jakims innym plynem do wspomagania.
The Power of Dreams
#49
Napisano 09:01, 08.11.2014
#50
Napisano 12:35, 08.11.2014
nie koniecznie musisz wlewac oryginalny, mozesz uzyc innego plynu do wspomagania ale musisz zlac dokladnie ten hondowski i zalac np atf lub dextronem((mobil, elf), a dzieje sie teraz cos jak dolal tego innego plynu do wspomagania?
The Power of Dreams
#51
Napisano 13:14, 08.11.2014
Jeszcze dziś sprawdzałem czy może znowu nie ubyło ale jest. Wiem tylko że wlal mi jakiś płyn koloru chyba białego w każdym razie jasny z zielonej butelki. To nie jest nowe auto nie chce być jakiś maniakiem co tylko oem rzeczy zakłada bo inaczej może się tylko zepsuć. Chce ze zdrowym rozsądkiem do sprawy podejść. Mogę kupić jeden z tych co wymieniłeś wylać ze zbiornika co jest i dolać nowego tylko czy jest sens?
#52
Napisano 13:55, 08.11.2014
#53
Napisano 15:38, 08.11.2014
No właśnie teraz już jest spokój
Jeszcze dziś sprawdzałem czy może znowu nie ubyło ale jest. Wiem tylko że wlal mi jakiś płyn koloru chyba białego w każdym razie jasny z zielonej butelki. To nie jest nowe auto nie chce być jakiś maniakiem co tylko oem rzeczy zakłada bo inaczej może się tylko zepsuć. Chce ze zdrowym rozsądkiem do sprawy podejść. Mogę kupić jeden z tych co wymieniłeś wylać ze zbiornika co jest i dolać nowego tylko czy jest sens?
jezeli nic sie nie dzieje to nie ruszaj tzn jak pompa nie wyje plyn sie nie pieni i go nie ubywa to nie ma sensu tego ruszac..a jesli masz zamiar wymieniac to trzeba zlac caly plyn jaki jest w wspomaganiu i nalac nowego takiego jak pisalem wczesniej lub jak cie stac to orginal hondy.
The Power of Dreams
#54
Napisano 15:48, 08.11.2014
#55
Napisano 21:53, 08.11.2014
Dzięki kolego
zycze samych pozytywnych wrazen
The Power of Dreams
#56
Napisano 15:38, 12.11.2014
W 6.genie 4D/5D są chyba standardowo drążki M14/M14 a M16/M14 są w Coupe 6.gen (a w katalogach hurtowni 6.gen to 6.gen i wszystko jest wymieszane
Były kiedyś drążki CTR'a M14/M14 ale ztcp były znowu zbyt długie gdyż żeby było śmieszniej są jeszcze dwie długości M14/M14 - 125 i 160mm
M16/M14 dostałem od Wołka i nie pasują do mojego sedan, więc nie tylko w coupe były
Co do ubywania płynu od wspomagania warto sprawdzić wężyk od zbiorniczka. Jest mocowany gdzieś nad maglownica do budy i w tym miejscu mi przegnił po czym miałem cały zaolejony spód auta. Myślałem, że to z rozrządu leci a to było jednak ze wspomagania... później może znajde schemat to wkleje o co mi chodzi.
#57
Napisano 13:33, 06.02.2019
bez tego jaki masz gwint w drążkach możesz wróżyć z fusów. jak masz M16x1,5/M14x1,5 to mam takie w bardzo dobrej cenie i CTR'a jak masz M14x1,5/M14x1,5 to myślę że możesz się modlić
Mam ten sam problem i u mnie są te drugie M14x1,5/M14x1,5, nie pamiętam jaka długość, ale samochód już tydzień stoi na kołkach, a mechanik odsyła drążki już trzeci raz, bo żadne nie pasują. Dziś mają przyjść kolejne, z dobrym gwintem tylko ciut dłuższe i nie wiadomo czy da się zbieżność ustawić.
Znalazłem w dwóch sklepach drążki RTS, 40zł za parę, z gwintem jak trzeba, ale nie wiem co to za firma.
Ktoś coś może powiedzieć? Warto to wsadzać?
#58
Napisano 17:16, 06.02.2019
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#59
Napisano 23:31, 07.02.2019
Dzięki, będę pamiętał, ale te co przyszły mechanik dał dzisiaj do znajomego tokarza, skrócił, dorobił 1,5cm gwintu i pasują.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych