Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

końcówki drążków kierowniczych- odwrotnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 07.11.2014

Dobra sprawa zdobiona i załatwiona. Co ciekawe jak odebrałem auto i zapaliłem to pompa wspomagania strasznie trzeszczała okazało się że płynu ubyło a raczej nie było. Mechanik mi dolał jakiegoś i teraz 2 pytania
1 dlaczego ubyło płynu
2 czy może się coś stać z uwagi na fakt że płyn z pewnością nie był oryginalny hondy
  • 0

#47 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:34, 07.11.2014

bez tego jaki masz gwint w drążkach możesz wróżyć z fusów. jak masz M16x1,5/M14x1,5 to mam takie w bardzo dobrej cenie i CTR'a :D jak masz M14x1,5/M14x1,5 to myślę że możesz się modlić

 

W 6.genie 4D/5D są chyba standardowo drążki M14/M14 a M16/M14 są w Coupe 6.gen (a w katalogach hurtowni 6.gen to 6.gen i wszystko jest wymieszane ;)

 

Były kiedyś drążki CTR'a M14/M14 ale ztcp były znowu zbyt długie gdyż żeby było śmieszniej są jeszcze dwie długości M14/M14 - 125 i 160mm :diabelgrin:


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#48 Miczas

Miczas
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ustroń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:24, 08.11.2014

Dobra sprawa zdobiona i załatwiona. Co ciekawe jak odebrałem auto i zapaliłem to pompa wspomagania strasznie trzeszczała okazało się że płynu ubyło a raczej nie było. Mechanik mi dolał jakiegoś i teraz 2 pytania
1 dlaczego ubyło płynu
2 czy może się coś stać z uwagi na fakt że płyn z pewnością nie był oryginalny hondy

1. dlaczego ubylo plynu to zapytaj twojego mechanika jak cos robil to mogl odpinac przewody od wspomagania i poprostu plyn wyciekl, albo masz gdzies nieszczelnosc.

2. tak jezeli miales zalany orginalny plyn hondy do wspomagania to uzupelniaj tylko i wylacznie tym plynem, na wlasnym przypadku widzialem co sie dzieje jak sie pomiesza orginal hondy  z jakims innym plynem do wspomagania.


  • 0
HONDA
The Power of Dreams

#49 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:01, 08.11.2014

To teraz bym musiał spuścić cały i zalać oryginalny
  • 0

#50 Miczas

Miczas
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ustroń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:35, 08.11.2014

nie koniecznie musisz wlewac oryginalny, mozesz uzyc innego plynu do wspomagania ale musisz zlac dokladnie ten hondowski i zalac np atf lub dextronem((mobil, elf), a dzieje sie teraz cos  jak dolal tego innego plynu do wspomagania?


  • 0
HONDA
The Power of Dreams

#51 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:14, 08.11.2014

No właśnie teraz już jest spokój
Jeszcze dziś sprawdzałem czy może znowu nie ubyło ale jest. Wiem tylko że wlal mi jakiś płyn koloru chyba białego w każdym razie jasny z zielonej butelki. To nie jest nowe auto nie chce być jakiś maniakiem co tylko oem rzeczy zakłada bo inaczej może się tylko zepsuć. Chce ze zdrowym rozsądkiem do sprawy podejść. Mogę kupić jeden z tych co wymieniłeś wylać ze zbiornika co jest i dolać nowego tylko czy jest sens?
  • 0

#52 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:55, 08.11.2014

Właśnie zrobiłem taka szybszą jazdę próbną i jestem zadowolony. Wcześniej dało się zauważyć przy większych prędkościach drgania na kierownicy o czym nie można teraz powiedzieć. Jest spoko :-)
  • 0

#53 Miczas

Miczas
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ustroń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:38, 08.11.2014

No właśnie teraz już jest spokój
Jeszcze dziś sprawdzałem czy może znowu nie ubyło ale jest. Wiem tylko że wlal mi jakiś płyn koloru chyba białego w każdym razie jasny z zielonej butelki. To nie jest nowe auto nie chce być jakiś maniakiem co tylko oem rzeczy zakłada bo inaczej może się tylko zepsuć. Chce ze zdrowym rozsądkiem do sprawy podejść. Mogę kupić jeden z tych co wymieniłeś wylać ze zbiornika co jest i dolać nowego tylko czy jest sens?

jezeli nic sie nie dzieje to nie ruszaj tzn jak pompa nie wyje plyn sie nie pieni i go nie ubywa to nie ma sensu tego ruszac..a jesli masz zamiar wymieniac to trzeba zlac caly plyn jaki jest w  wspomaganiu i  nalac nowego  takiego jak pisalem wczesniej lub jak cie stac to orginal hondy.


  • 0
HONDA
The Power of Dreams

#54 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:48, 08.11.2014

Dzięki kolego
  • 0

#55 Miczas

Miczas
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ustroń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:53, 08.11.2014

Dzięki kolego

 

 

:ok

zycze samych pozytywnych wrazen :vtec:


  • 0
HONDA
The Power of Dreams

#56 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 15:38, 12.11.2014

W 6.genie 4D/5D są chyba standardowo drążki M14/M14 a M16/M14 są w Coupe 6.gen (a w katalogach hurtowni 6.gen to 6.gen i wszystko jest wymieszane ;)
 
Były kiedyś drążki CTR'a M14/M14 ale ztcp były znowu zbyt długie gdyż żeby było śmieszniej są jeszcze dwie długości M14/M14 - 125 i 160mm :diabelgrin:


M16/M14 dostałem od Wołka i nie pasują do mojego sedan, więc nie tylko w coupe były ;-)

Co do ubywania płynu od wspomagania warto sprawdzić wężyk od zbiorniczka. Jest mocowany gdzieś nad maglownica do budy i w tym miejscu mi przegnił po czym miałem cały zaolejony spód auta. Myślałem, że to z rozrządu leci a to było jednak ze wspomagania... później może znajde schemat to wkleje o co mi chodzi.
  • 0

#57 tentego

tentego
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:dolny śląsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 06.02.2019

bez tego jaki masz gwint w drążkach możesz wróżyć z fusów. jak masz M16x1,5/M14x1,5 to mam takie w bardzo dobrej cenie i CTR'a :D jak masz M14x1,5/M14x1,5 to myślę że możesz się modlić

Mam ten sam problem i u mnie są te drugie M14x1,5/M14x1,5, nie pamiętam jaka długość, ale samochód już tydzień stoi na kołkach, a mechanik odsyła drążki już trzeci raz, bo żadne nie pasują. Dziś mają przyjść kolejne, z dobrym gwintem tylko ciut dłuższe i nie wiadomo czy da się zbieżność ustawić.

Znalazłem w dwóch sklepach drążki RTS, 40zł za parę, z gwintem jak trzeba, ale nie wiem co to za firma.

Ktoś coś może powiedzieć? Warto to wsadzać?


  • 0

#58 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:16, 06.02.2019

Jak cos ja juz mam dostep do takich co potrzeba i spokojnie mozna zbieznosc robic. Jak trzeba dawaj na pw
  • 0

#59 tentego

tentego
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:dolny śląsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 07.02.2019

Dzięki, będę pamiętał, ale te co przyszły mechanik dał dzisiaj do znajomego tokarza, skrócił, dorobił 1,5cm gwintu i pasują.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq