Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

końcówki drążków kierowniczych- odwrotnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:26, 14.07.2010

Jakiś miesiąc temu wymieniałem końcówki drążków.
I dziś odkryłem, że lewa końcówka jest z prawej strony a prawa z lewej strony :shock: o zesz kur.. go w dupe mać, pierd... mechanik, ręce mi opadają. Mam jakiegoś pecha do mechaników, zawsze co pojade to mi któryś coś spier...!!! :evil: Jestem tak wkur... że szok. Oczywiście jade do debili niech mi to zmieniają i jeszcze raz ustawiają zbieżność.

Ale teraz pytanie czy coś się mogło stać z końcówkami? Po prostu niech je zamienia miejscami i ustawią zbieżnośc czy kupić nowe końcówki?

Pora abym znów zaczął przy samochodzie robić wszystko samemu, bo do mechaników nie mam już siły :k
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#2 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:34, 14.07.2010

jak nic nie obcierało i zbierznosc dalo sie ustawic to nie ruszaj :)
tzn zamien mijescami jak trzeba
  • 0

#3 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:59, 14.07.2010

Ale teraz pytanie czy coś się mogło stać z końcówkami? Po prostu niech je zamienia miejscami i ustawią zbieżnośc czy kupić nowe końcówki?

koncowkom nic sie nie stanie (o ile mechanicy podejda do rzeczy fachowo), poniewaz wiekszosc koncowek ma tzw. wyprzedzenie LH i RH nie powinny byc zakladane odwrotnie

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:18, 14.07.2010

koncowkom nic sie nie stanie (o ile mechanicy podejda do rzeczy fachowo), poniewaz wiekszosc koncowek ma tzw. wyprzedzenie LH i RH nie powinny byc zakladane odwrotnie


tzn?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:00, 14.07.2010

Sprawa jest dość prosta, patrząc na obrazek:
Dołączona grafika

widzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie są one zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicza i tzw. drążki kierownicze osiowe
Dołączona grafika

stad tak się jeździć nie powinno, mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie :k

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:04, 14.07.2010

mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie


raczej na wykastrowanie i powieszenie na kuta... na słupie :evil:

widzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie końcówki są zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicze i tzw. drążki kierownicze osiowe


ok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:05, 14.07.2010

ok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)

tak, zakladam ze nic nie zostalo uszkodzone, wymontowac, zamontowac prawidlowo i powinno byc dobrze

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#8 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:07, 14.07.2010

mechanik musi poprawić za darmo, zasłużył tez na wybatożenie


raczej na wykastrowanie i powieszenie na kuta... na słupie :evil:

widzisz ze os drążka kierowniczego i os osadzonego w nim gwintowanego przegubu nie są w jednej linii, i dzieli je dystans X, montując końcówki odwrotnie końcówki są zamontowane krzywo o wymiar dwa razy X, a cala nierówność przejęła na siebie kolumna kierownicze i tzw. drążki kierownicze osiowe


ok rozumiem, ale moge je po prostu odkręcić i wkręcić na właściwe miejsca? (tzn mechanik to bedzie poprawial)



No to juz wiesz czemu ci auto dziwnie jezdzilo :k A ten mechanik po ilu bronkach byl jak CI to wymienial??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:35, 16.07.2010

kur.. niezle jaja , na lewej stronie ma końcówke z wytłoczonym R a na prawej z wytłoczonym L - czyli źle
Tylko że są dobrze :shock: Patrzyłem u MArru w acco i są identyko czyli wybrzuszeniem do przodu. Wychodzi na to że na końcówkach są źle ponabijane oznaczenia L /R - paranoja
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 16.07.2010

A jakiej firmy te końcówki?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#11 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:20, 16.07.2010

Yamato
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#12 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 16.07.2010

No i jakoś mnie to nie dziwi ;-)
W katalogach yamato jest sporo błędów dlatego takie błędy już mnie nie dziwią. Ale jakoś stoi za tą firmą.
Z tym, że w końcówki i drążki lepiej inwestować w delphi, są nie dużo droższe ale jakość dużo lepsza :mrgreen:
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#13 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:36, 17.07.2010

no i rzucilo na mechanika lepsze swiatlo :mrgreen: (mial farta :mrgreen: )
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#14 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 19.07.2010

Ale jakoś stoi za tą firmą.

to dlaczego dużo osób narzeka na tą firme? :p
  • 0

#15 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 19.07.2010

To zależy kto co oczekuje?
Ja narazie nie nażekam i moge spokojnie polecić yamato. Mam przednie górne wachacze tej firmy i już przelatały jakieś 20 tys. km i zero luzów. Drogi jakie są w polsce każdy wie, także nie jest źle. A cena wcale nie jest wysoka.
Jak ktoś porówna je z delphi to wiadomo, że są dużo gorszej jakości ale cena też dużo niższa w większości przypadków.
Także stosunek jakość-cena wedłóg mnie jest jak najbardziej pozytywny.
Chociaż przy tańszych częsciach takich jak np. końcówki drążków poleciłbym dopłacić pare (dosłownie pare) złoty i kupić delphi.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq