Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zmiękczenie zawieszenia w VIII sedan

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 20:17, 15.07.2021

Wszyscy dobrze prawicie :D

16 owszem, występują w VIII ale w wersjach z mniejszym heblem (300mm i jednotłoczkowy zacisk) bo na taki wejdzie. Na większy nie ma szans, ni wchodzi.
17 owszem, wejdzie na większy hebel, ale na styk (od zacisku do bębna felgi jest jakieś 4-5mm luzu), ale mało która felga 17 wchodzi, bo najczęściej ociera tyłami ramion o jarzmo, które dość znacząco odstaje.

Ale to jeszcze nic. Znacznie większe cyrki są przy czterotłoczku z Legenda :D

Odbiegłem trochę od tematu... sorry

Co do zmiękczania zawiasu...
Są gwinty, które potrafią zrobić tak, by było miękcej :D nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba BC Racing coś takiego oferował. Tylko czy taki zabieg ma sens... Dla odrobiny "kanapowatości" tracić walory zawiasu, który jest często chwalony za precyzję prowadzenia itd... Nie widzę w tym sensu. Chyba lepiej na tego Legenda się przesiąść.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#17 Jekyll

Jekyll
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:27, 17.07.2021

Zaryzykuję z wymianą amortyzatorów i sprężyn, drogo ale z drugiej strony tył trochę siedzi no i będę miał spokój praktycznie do końca użytkowania auta.


  • 0

#18 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:42, 17.07.2021

Wszyscy dobrze prawicie :D

16 owszem, występują w VIII ale w wersjach z mniejszym heblem (300mm i jednotłoczkowy zacisk) bo na taki wejdzie. Na większy nie ma szans, ni wchodzi.
17 owszem, wejdzie na większy hebel, ale na styk (od zacisku do bębna felgi jest jakieś 4-5mm luzu), ale mało która felga 17 wchodzi, bo najczęściej ociera tyłami ramion o jarzmo, które dość znacząco odstaje.

Ale to jeszcze nic. Znacznie większe cyrki są przy czterotłoczku z Legenda :D

Odbiegłem trochę od tematu... sorry

Co do zmiękczania zawiasu...
Są gwinty, które potrafią zrobić tak, by było miękcej :D nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba BC Racing coś takiego oferował. Tylko czy taki zabieg ma sens... Dla odrobiny "kanapowatości" tracić walory zawiasu, który jest często chwalony za precyzję prowadzenia itd... Nie widzę w tym sensu. Chyba lepiej na tego Legenda się przesiąść.

 

gwint nawet ustawiona na max soft będzie miał plus minus twardość standardowego zawiasu ;) tak jak mówisz, BC, ale też Tein czy YSR mają taką opcję standardowo, nie jest problemem regulacja, otwierasz maskę, przekręcasz dwa pokrętła i już masz miękki przód, do regulacji tyłu trzeba tapicerkę półki zrzucić, ale to i tak mniej ważne, bo przód więcej się odczuwa


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq