Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ubytki czynnika roboczego

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepek108

szczepek108
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 03.07.2021

Witam,
Podpowiedźcie coś. Mam problem z klimą. Podczas sprawdzania szczelności azotem przy ciśnieniu 15 bar brak widocznych nieszczelności w komorze silnika(parownik i skraplacz nowe) , przy pracy klimy z czynnikiem roboczym, ubytek czynnika 200 g na 2 h,

Od czego zacząć weryfikację.
  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:06, 03.07.2021

Od dania barwnika UV do układu klimatyzacji. Pojeździć trochę. Potem lampa UV i szukać gdzie jest nieszczelność.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 szczepek108

szczepek108
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:57, 03.07.2021

A w czynniku do klimy nie ma barwnika UV?
  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:02, 03.07.2021

To już zależy od tego kto Ci klime uzupełniał.

 

Generalnie o takie coś trzeba prosić($$) , normalnie nikt sam z siebie barwnika UV nie dodaję wraz z czynnikiem, bo to kosztuję ekstra. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:19, 06.07.2021

200 g na 2 h to duży ubytek i generalnie powinien być widoczny bez czynnika uv. Olej jest zielony. W warsztatach gdzie tylko nabijają mogą nie wiedzieć gdzie szukać.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 szczepek108

szczepek108
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 08.07.2021

Wygląda na  to , że układ klimatyzacji jest nieszczelny w obrębie kabiny pod konsolą. Co sądzicie o takiej naprawie... temat chyba trudny ? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq