Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

K20Z2 spadek mocy po wymianie rozrządu

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 CzarnyTPSD

CzarnyTPSD
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 19.06.2021

Witam, jestem świeżo po wymianie łańcucha rozrządu w mojej CL7 K20Z2 , obecnie 142 000 km nalotu, w moich rękach od około 135 000 km. Ogólnie przez ostatnie 2 tyg. przed wymianą auto sypało błędami czujnika położenia wału i na przemian CHECK SYSTEM, VSA itd. ALE MIAŁO MOC Na początku na wymianę poleciał czujnik położenia wału  i nic nie pomogło. Po 2 tygodniach do wymiany poszedł rozrząd. Stary łańcuch rozrządu wyciągnięty na ponad 14mm, napinacz wysunięty całkowicie  :bojesie: . Założony został nowy łańcuch OEM HONDA wraz z napinaczem i uszczelniaczem wału od strony rozrządu też OEM HONDA. Koła zębate oraz ślizgi zostały stare ponieważ były eleganckie. Tu pojawia się problem a mianowicie auto po wymianie rozrządu STRACIŁO NA MOCY i to tak odczuwalnie, jakby ponad 20 kucy uciekło lekką ręką.  Przy 135 000 km czyli zaraz po zakupie była robiona płukanka, zalany olej MILLERS TRIDENT PROFESSIONAL 5W40 FULLY SYNTHETIC oraz wykonana została regulacja zaworów (tak na dobrą sprawę podobno nie było nic do regulowania bo luzy mieściły się w widełkach producenta).

 

 

Czy ktoś z Was się z tym spotkał i ma jakąś dobrą radę co z tym fantem zrobić? Ogólnie jestem z Dolnośląskiego - Bolesławiec ale na dniach będę się wybierał do Bydgoszczy dwa razy pod rząd także chętnie podjechałbym do jakiegoś poleconego magika od Hond w mojej okolicy albo po drodze do Bydgoszczy który by mnie oświecił o co w tym wszystkim kaman albo po prostu załatwił mój problem od ręki jeśli to możliwe. 


Użytkownik CzarnyTPSD edytował ten post 18:57, 19.06.2021

  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:25, 19.06.2021

Możliwe jest to, że napęd rozrządu został źle zgrany, tzn. Nie jest na znakach. Po za tym jest sporo innych możliwości. Bez spojrzenia przez obeznanego majstra w Hondach to może być ciężko znaleźć przyczynę.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:42, 19.06.2021

Podjedz do Warszawy, ogarnę

Btw
Napinacz jsk jest na maksa wysunięty ma 20mm...

Użytkownik Edson edytował ten post 20:44, 19.06.2021

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#4 CzarnyTPSD

CzarnyTPSD
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 19.06.2021

Podjedz do Warszawy, ogarnę

Btw
Napinacz jsk jest na maksa wysunięty ma 20mm...

Łańcuch był na ponad 14 mm wyciągnięty jak wisiał obok nowego, nie napinacz - napinacz miał już maksa :) Dzięki za propozycję ale nieco daleko do WWA


  • 0

#5 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:32, 19.06.2021

Korzystamy najpierw z tego:

http://www.accordklu...earch_in=forums przeglądając i pisząc w istniejących tematach, których jest już kilka.

Pierwszy z brzegu

1. http://www.accordklu...ge-9?hl=rozrząd

Kolejna sprawa, kolor czerwony zarezerwowany dla administracji.
 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq