Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

CG2 Swap przód zaciski Legend + tarcze 350z

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marek85

Marek85
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Naj
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 07.06.2021

Witam. Przyszedł czas na hamulce przednie bo te które mam już się poddały po kolejnym ich spaleniu. Szajs totalny seryjny hamulec w tym samochodzie. Mam już na półce zaciski czterotłoczkowe z Legenda po pełnej regeneracji razem z adapterami i teraz pytanie o tarcze. Niby mam zakupić od 350z 324mm. Czy to na pewno podejdzie i jeśli tak to jakie kupić tak by spełniły swoją rolę nie wyginając się po pierwszych kilku mocniejszych hamowaniach. Czy jakieś EBC czy Black Diamond czy najzwyklejsze jakieś innej firmy? Czy gładkie czy nacinane? I jakie klocki do tego? Stalowy oplot już mam zakupiony. Tylne hamulce nowe tarcze Textar zacisk seria z klockiem Ferrodo ds performance. Pozdro


  • 0

#2 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:04, 09.06.2021

Ja mam u siebie taki zestaw(tylko w kombi 7g CM2) a tarcze założyłem TRW i puki co nie mogę nic złego o nich powiedzieć 

Oczywiście po wymianie jeździłem jakiś czas unikając mocniejszych hamowań 

Chciałem kupić tarcze wiercone i nacinane Bozarto bo już takie miałem i także byłem zadowolony ale ich cena mi nie odpowiadała i padło na TRW 200zl sztuka 

Acha trzeba pamiętać że musiałem dać dystanse i dłuższe szpilki


Użytkownik kazik2_h9w3 edytował ten post 14:50, 09.06.2021

  • 0

#3 Marek85

Marek85
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Naj
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:59, 10.06.2021

Ok już coś wiem więcej. Z pewnością muszę jeszcze kupić pierścienie centrujące do tych tarcz. Co do dystansów to ja mam felgę na przodzie 9,5 cala bodajże et40 i mam równiutko do rantu. Między ramieniem felgi a zaciskiem seryjnym jest jakiś 1cm luzu. Dystans odpada bo będę miał felę poza obrysem. Natomiast luzu na zacisk jest sporo jeśli o to chodzi. Hmmm tyle niewiadomych. Muszę z tym działać szybko bo samochód praktycznie jest nieużyteczny tak zajechałem seryjny hamulec. 

PS A jaki masz klocek do tego wszystkiego?


Użytkownik Marek85 edytował ten post 07:39, 10.06.2021

  • 0

#4 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:32, 10.06.2021

Klocki całkiem przypadkowo wpadły firmy bodajże Remsa


  • 0

#5 rusek4

rusek4
  • Klubowicz
  • 6 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:46, 12.06.2021

U mnie też czterotloczek z Legendą z tarczą z 350Z, tarcza i klocek ATE (dają radę) ale to wszystko kwestia jak kto jeździ... . Pamiętaj o adapterze, a reszta tak jak pisze poprzednik dystans, dłuższe szpilki, pierścień centrujacy.
  • 0

#6 Marek85

Marek85
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Naj
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 13.06.2021

Ok dzięki za info. Może mi tylko jeszcze ktoś wyjaśnić po co dystans? Rozumiem ,że to do seryjnej felgi tak? Ja mam JR z zupełnie innym ET, 8.5 cala na przodzie z rantem idealnie do krawędzi. Do seryjnego zacisku mam ok 1 cm luzu. Więc miejsce jest na większy zacisk jeśli o to chodzi. Jak założę dystans do felga wyjdzie poza obrys i będzie lipa. 


  • 0

#7 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:08, 13.06.2021

To chyba najlepszym rozwiązaniem będzie jak złożysz wszystko do kupy i przymierzysz felgę

Napisz do Kolegi Jafa bo ma spore doświadczenie jeśli chodzi o dobór felg do bbk


  • 0

#8 Marek85

Marek85
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Naj
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 15.06.2021

Ok już gadałem z Jafą. Dziś biorę się za przymiarkę, czekam tylko jeszcze aż tarcze dowiozą do sklepu co ma niby nastąpić w każdej chwili. Tylko wiecie co teraz mi wyszło hah. Bo sprawdziłem sobie jeszcze przed chwilą małą poziomicą ile mi zostało miejsca do rantu błotnika od krawędzi felgi tak dokładnie w razie czego żebym mógł dystansem dołożyć jak zacisk nie wejdzie. No i wyszły takie cuda, że strona pasażera jest 5 mm felga wewnątrz błotnika a po stronie kierowcy jest dokładnie 5 mm poza błotnikiem. Jakim cudem jak ET i szerokość jest identyczna? Ja pierdziele o co tu chodzi teraz bo nie wiem.

PS Czy możliwe jest ,że z błotnikami jest coś poprzestawiane? Bo chyba nie konstrukcyjnie bo jak niby? Samochód jedzie prosto pod spodem jest jak nowy. Żadnych oznak jakiś przygód czy druciarstwa.


Użytkownik Marek85 edytował ten post 14:25, 15.06.2021

  • 0

#9 jafa

jafa
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Opole/Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:312KM / 311Nm N/A
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:06, 21.06.2021

Jedno koło w dziurze ;)    :P 


  • 0

#10 sterling

sterling
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:ON
  • Rok:2019
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 17.08.2022

U mnie też czterotloczek z Legendą z tarczą z 350Z, tarcza i klocek ATE (dają radę) ale to wszystko kwestia jak kto jeździ... . Pamiętaj o adapterze, a reszta tak jak pisze poprzednik dystans, dłuższe szpilki, pierścień centrujacy. Omegla TV

Użytkownik sterling edytował ten post 05:45, 19.09.2022

  • 0

#11 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:50, 18.08.2022

A nie lepiej kłaść zaciski z Acco Viii TypeS? Mniej kombinacji a hamuje podobnie. 


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#12 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:37, 18.08.2022

A nie lepiej kłaść zaciski z Acco Viii TypeS? Mniej kombinacji a hamuje podobnie.


Bzdura. Zaciski z acco VIII typesa z dobrymi tarczami i klockami hamują co najwyżej porównywalnie do 4t z najtańszymi chińskimi klockami. Do tego zaciski z accorda są 2x cięższe od 4-tłoków, wymagają więcej uwagi przy serwisowaniu (bardziej podatne na korozję, poza tloczkami trzeba też serwisować prowadnice), są mniej wydajne termicznie (łatwiej w nich zagotować płyn) i w dodatku kosztują prawie tyle samo co swap na 4-tłok, czy to z legenda, czy z meganki.

W swoim acco aktualnie będę wrzucał niedługo czwarty setup hebli, i te zaciski z accorda typesa to są fajne tylko jak się je ma już w serii, albo jak nie ma się jakichś przesadnych wymagań w kwestii hamulców. Jako swap, warte zachodu jak się je dorwie za 500zl, ale zwykle chodzą za 2-3x wyższe kwoty, więc moim zdaniem - słaba opcja.
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq