Ja polecam płyn Karhera RM 806 ASF. Rozcieńczasz 1:3 z wodą, spryskujesz i po chwili spłukujesz myjką ciśnieniową. Ostatnio płaciłem 21zł za litr koncentratu.Czyściłeś przed całą imprezą podwozie?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Konserwacja ogólnie.
#31
Napisano 20:51, 23.08.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#32
Napisano 12:11, 24.08.2010
- preparat antykorozyjny R-stop 100ml nr APP: 021100 -na miejsca gdzie jest rdza
- podkład akrylowy spray 500ml szary nr APP 210106 - jako podkład na R-stop pod autobita
- środek do zabezpieczania profili zamkniętych F400, litrowe opakowania 050301 lub 050302
- autobit B100 puszka 1 litr - nr APP 050601
Tylko nie wiem ile wziąć Autobita i zabezpieczenia profili.
Czy po 2 litry wystarczy - z tego co patrzyłem nie mam rdzy - chodzi tylko o odświeżenie powłoki.
Czy może za dużo?
#33
Napisano 19:46, 24.08.2010
Do profili zamkniętych spokojnie jedna litrowa butla wystarczy.
Autobita pójdą dwa- trzy opakowania. Jeśli masz dostęp do autobita poszukaj z firmy Carsystem- jest dodatkowo wzmocniony mielonym włóknem szklanym.
Jeśli już chcesz kłaść na R-stopa jakiś podkład lub na surową blachę to z app jest coś takiego jak 1K-Haftgrund Spray i lepiej sprawdzi Ci się to od tego akrylowego.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#34
Napisano 21:09, 24.08.2010
Mam na załatwienie stuffu 2 tygodnie - później jadę do teścia to będę miał dostęp do garażu, kanału, spawarek i takich innych w razie potrzeby to się zrobi konserwację.
#35
Napisano 21:19, 24.08.2010
spawarki może nie używajspawarek
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#36
Napisano 21:23, 24.08.2010
spawarki może nie używajspawarek
Nie planuję używać do podwozia. Co najwyżej do pospawania kolektora wydechowego
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:02, 26.08.2010
Tak czy siak chyba czas zaplanować jakąś konserwację. Dobrze by ją było zrobić pewnie przed jesienią... Ktoś robił to w jakimś zakładzie? Z jakim kosztem trzeba się liczyć? Ja niestety nie mam możliwości zmontować takiej pomysłowej rampy jak koledzy, ani wziąć trzech dni urlopu żeby się tym zająć...
pozdrawiam,
#38
Napisano 12:32, 26.08.2010
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:15, 26.08.2010
Jestem zdany na lokalnych macherów. Oczywiście zrobię rozpoznanie zanim się za to wezmę. O tyle o ile się da...Konserwacja w zakladach odbywa sie na poziomie - wlaczyc natrysk spryskac i nara 600zl robocizny. Ja robilem u kolego za 600zl rozebral mi kazda cześć i zakonserwowal oddzielnie, trwalo to jakies 6 dni za nim zlozyl do kupy calosc i mam spokoj na lata. Jezeli nie masz kolegow co sie tym zajmuja to jestes zdany na zaklady, jedni robia ok drudzy zrobia ci to w 30 minut(na tych uwazac).
pzd
#40
Napisano 14:26, 26.08.2010
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:27, 26.08.2010
Zrobiłem już wstępne rozpoznanie. Muszę tylko wyskrobać trochę grosza...Oczywiscie dodam ze kazda konserwacja pomoze nawet ta najszybsza ale warto sie pokrecic i zrobic raz a pozadnie:)
pzd
#42
Napisano 16:41, 26.08.2010
nie koniecznie. Mi robili właśnie fachowcy (czyt. kolega w warsztacie) i po niecałym roku znów piękne wykwity i konserwacja zaczęła odchodzić płatami. Niedokładnie oczyszczone podwozie to jest raz, dwa obryzgane tylko aby było czarne i trzy bez antykorozji- czyli typowo- do bramy ma być ładnie . Właśnie będę się zabierał za konserwację terenówki i tym razem będę to robił sam. Też nie zamierzam brać urlopu tylko i wyłącznie po to żeby zrobić konserwację auta i będę to robił 2-3 godzinki po pracy.Oczywiscie dodam ze kazda konserwacja pomoze nawet ta najszybsza ale warto sie pokrecic i zrobic raz a pozadnie:)
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#43
Napisano 17:26, 26.08.2010
#44
Napisano 21:52, 26.08.2010
\będę to robił 2-3 godzinki po pracy
żona może nie być zadowolona
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#45
Napisano 05:59, 27.08.2010
Pod warunkiem jak dostanie połowę zaoszczędzonej kasy na buty
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych