Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI dławi się, gaśnie i strzela na wysokich obrotach

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ajPo

ajPo
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 19.04.2021

Witam, mam bardzo dziwny problem ze swoim accordem 1.8. W trakcie jazdy nagle strzelił i stracił moc, od tamtej pory przy dodawaniu gazu na niskich obrotach dławi się i gaśnie, jak już uda się go wkręcić do ponad 3500 obrotów zaczyna strzelać w kolektor wydechowy. Mechanik mówi że go zalewa, świece okopcone, iskra jest według niego idealna. Dzieje się tak na paliwie i lpg bez różnicy.
Zostały wymienione/podmienione: świece, palec i kopułka, map sensor, cały kolektor ssący łącznie z listwą wtryskową,
Zostały ustawione zawory, wyczyszczona przepustnica, zawór egr, sprawdzona masa na silniku, lpg założone 800km temu(zakręcania butla na próbę i nic)

Nic to nie dało, samochodem nie da się jeździć, dodam jeszcze, że na zimnym nie chce odpalac(zalewa go)

PS dziwny zbieg okoliczności bo stało się to kilometr po tym jak założyłem z kolegą ledy do środka, wpiąłem się w instalację która zrobił poprzedni właściciel,

Użytkownik ajPo edytował ten post 15:45, 19.04.2021

  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:01, 19.04.2021

Mógł rozrząd przeskoczyć ewentualnie aparat zapłonowy podmienić cały.
  • 0

#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:17, 20.04.2021

Miałem kiedyś podobny przypadek. Klient sam coś sobie robił przy silniku i przyciął deklem przewód od wtryskiwacz, przez co benzyna lala się cały czas od momentu uruchomienia silnika i nie przepalał tego. Zakręcanie LPG też nic nie pomagało.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#4 ajPo

ajPo
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:44, 20.04.2021

Rozrząd był sprawdzany, jeśli chodzi o wtryskiwacze to były podmienianie a ja też pod maska nic nie grzebałem...
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:17, 20.04.2021

Bezpieczniki sprawdzałeś? Nie na oko ale miernikiem.


  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:34, 20.04.2021

Ja napisałem o przewodach a nie o samych wtryskiwaczach
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#7 ajPo

ajPo
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 23.04.2021

Udało się w końcu rozwiązać problem, instalacja lpg rozjeżdżała mapy + cewka okazała się wadliwa.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq