po co będziesz do nich jechał? Kup dobre sprzęgło koszt w granicy 700-900zł oddaj do majstra i niech robi. Cały koszt ok 1500zł bo roboty od ch...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co tak stuka podczas pracy klimatyzacji?
#31
Napisano 05:47, 25.06.2015
#32
Napisano 06:36, 25.06.2015
Czyli to pewne że sprzęgło?
Mam złe doświadczenia z majstrami. Nie znam żadnego konkretnego. Poprzednie auto gdzie nie zawiozłem to robota była spier******. Doszło do tego że sam ogarniałem wszystko.
Ile taka wymiana sprzęgła może kosztować w ASO? Jeżeli jest to różnica kilku stówek to wole to zrobić właśnie w ASO. Chyba że masz kogoś kogo mógłbyś polecić w okolicach Rzeszów - Tarnów.
#33
Napisano 14:06, 25.06.2015
to na pewno sprzęgło. Nikogo nie polece niestety. w ASO to będzie zapewne duża różnica bo roboty na jakieś 8h.
#34
Napisano 01:24, 28.10.2015
Użytkownik taakeszii edytował ten post 01:33, 28.10.2015
Opel Astra 1.6 1992 - LPG-Pb
Honda Accord 1.8 2000 - Pb
Mazda6 2.0 - 2003 - diesel
#35
Napisano 08:20, 28.09.2017
Witam, Panowie a co powiecie na sytuację odwrotną...tzn. sprężarka klimy stuka przy wyłączonej klimatyzacji a stukanie ustaje po jej załączeniu. W środę jestem umówiony na wymianę łożyska sprężarki i czyszczenie sprzęgła. Klima działa bez zarzutu tylko ten klekot jak się klima wyłącza jest coraz głośniejszy. Wczoraj przy delikatnym poluzowaniu paska osprzętu stukot ustał ale w takiej sytuacji pracowałby poza skalą. Macie jakieś rady?
#36
Napisano 21:24, 28.09.2017
Powiem Ci że mi tak samo jakiś czas temu terkotało, ale przyfilowałem po otworzeniu maski ze to drga i podskakuje minimalnie napinacz paska. Wiec olalem sprawę. Po jakimś czasie ustało ale pasek zaczął mi trajkotać niemiłosiernie. Wiec go wymieniłem na BANDO.. Myśle teraz że napinacz zaczynał terkotać w momencie "kucania" paska. Wiec może od tego zacznij. Zdejmij pasek i sprawdź obracając koła klimy, rolki napinacza i.t.d. Czy swobodnie i bezgłośnie się obracają . I zamontuj nowy pasek BANDO 7PK1760 zanim wywalasz kasę na wymianę łożyska. To tańsza opcja.Witam, Panowie a co powiecie na sytuację odwrotną...tzn. sprężarka klimy stuka przy wyłączonej klimatyzacji a stukanie ustaje po jej załączeniu. W środę jestem umówiony na wymianę łożyska sprężarki i czyszczenie sprzęgła. Klima działa bez zarzutu tylko ten klekot jak się klima wyłącza jest coraz głośniejszy. Wczoraj przy delikatnym poluzowaniu paska osprzętu stukot ustał ale w takiej sytuacji pracowałby poza skalą. Macie jakieś rady?
Albo spróbuj to zweryfikować może w ten sposób że wsadź klucz 14 (łamany z długim ramieniem)na ośkę rolki napinacza i dociśnij pasek o ile napinacz na to pozwoli. Powinna być taka sama reakcja jak pod obciążeniem klimy. To teoria ale warto spróbować. Najlepiej jak będzie druga osoba która zgasi motor, bo jak przypadkiem klucz przy wyjmowania się omknie to może być nie ciekawie.
Pzd.
P.s. Pasek nie tylko się naciąga i robi dugi ale i wrzyna się bardziej w rowki. Gdy szczyty koła wielorowkowego zaczynaja "latać" po bieżni zbrojenia wewnętrznego paska może to powodować drgania paska co przekłada się na dziwne czasami dźwięki.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 21:36, 28.09.2017
#37
Napisano 07:28, 29.09.2017
Ciekawe co piszesz i rzeczywiście pasek na obecną chwilę jest już rozciągnięty poza zakres. Jest to także pierwszy pasek marki Conti (dotychczas siedział Bando 1760 ) spróbuję w takim razie zacząć od wymiany paska bo i tak się kwalifikuje. rozumiem że w twoim przypadku napinacza nie wymieniałeś a jego drgania spowodowane były właśnie złym stanem paska?
#38
Napisano 08:18, 29.09.2017
Pzd.
P.s. Jak okaże się że tu był bul D…, to zaoszczędzisz na pare skrzynek beer na weekend
#39
Napisano 09:38, 29.09.2017
pasek zamówiony, jutro rano będe wiedział czy pomogło jak będzie okazja to zawartość jednej skrzynki poleci w Twoje gardło
#40
Napisano 10:49, 29.09.2017
( Nie ma to jak złoty napój bogów )
Pzd.
#41
Napisano 18:27, 03.10.2017
pasek zamówiony, jutro rano będe wiedział czy pomogło jak będzie okazja to zawartość jednej skrzynki poleci w Twoje gardło
Cześć.
I jak ? Pomogło ?
Była: Honda Accord 1.6 LS Moje Acco CG7
Jest: Honda Accord 2.0 Sport
#42
Napisano 13:46, 04.10.2017
Niestety to nie był pasek, po wymianie dalej stukało. Przy próbie wymiany łożyska koła pasowego sprężarki pękła jej aluminiowa obudowa więc wymieniona została cała sprężarka. Teraz w aucie cisza a w kieszeni pusto.
#43
Napisano 15:18, 04.10.2017
Drogo było ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:20, 04.10.2017
#44
Napisano 19:34, 04.10.2017
#45
Napisano 18:24, 23.05.2018
Jakieś 2 tygodnie temu usłyszałem stuki na obrotach luzie, takie miarowe postukiwanie - coś w rodzaju szybko palcami jednej ręki, paznokciami, po blacie stołu. Nie wiedziałem co jest grane.
Potem doszedł metaliczny szelest a stuki zaczęły się nasilać. Przy czym po włączeniu klimatyzacji (i zaskoczeniu sprzęgiełka kompresora) jak ręką odjął.
No to zacząłem szukać zakładu w Lublinie (niestety, znany powszechnie Gostklim zamknął swoje podwoje).
Dziś objawy są takie, że z zewnątrz słychać jak z dizla, metaliczny chrzęst dobiega z okolic kompresora. A w kabinie odgłos jak z grzechotki - kiedyś można było wstawić dzieciom na kierownicę roweru taką kwadratową grzechotkę - w zasadzie podobny odgłos - tępy wyraźny stukot.
Cała orkiestra cichnie po zaskoczeniu sprzęgiełka (i klima działa). Dodatkowo, na wyłączonej klimie, to koło napędowe kompresora porusza się skokowo. Coś się tam zdrowo musiało posypać.
Dodaję - koło pasowe od sprężarki wyraźnie lata na boki.
Edycja: rozwalone łożysko i pękniete koło pasowe. Sporo kulek wyleciało.
Zakładając, że układ jest szczelny (bo to cały czas chłodziło) - czy szukać jakichś części, czy od razu przystąpić do wymiany kompresora, osuszacza, płukania... itd?
Edycja2: Sprężarka wymieniona, układ szczelny, chłodzi.
Użytkownik B0czek edytował ten post 09:20, 29.05.2018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych