Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana amortyzatorow i sprężyn Accord VII Sedan 2.0 polift

VII Accord VII 2.0 pb sedan

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 05.03.2021

Witam. Wlasnie jestem po diagnozie w moim accord vii sedan polift 2.0. Mam luzne tuleje przod, luzne sworznie, luzne gumy stabilizatora, z tylu podobnie. I teraz staje przed dylematem czy nie poleciec na grubo i za jednym strzalem nie wymienic amorkow i sprezyn przod tyl. Zalezy mi na max komfort, teraz dla mnie jest za twardo. Zawiecha oryginal nie grzebana. Mysle zeby zalozyc amorky kyb excelg i sprezyny sachs. Najbardziej drazni mnie jak przejezdam przez torowiska tramwajowe, albo jak wjezdzam w studzienke wtedy czuc jakby auto nie woadomo ile wazylo. Ma trasie spoko jest. Ale po miescie to moje drugie auto golf 4 jedzie jak po masle. Mieciutko jak s klasa... :D Macie jakies pomysly. Oprocz tekstow zmien auto. Opony Hankook Ventus prime 3 205/55r16.
  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:42, 05.03.2021

Zmiana amorów i sprężyn nie wniesie nic do komfortu. Wręcz przeciwnie, po zmianie stwierdzisz że jest jeszcze sztywniej.

OEM sprężyny czy amorki potrafią bez problemu wytrzymać 300/400 tysięcy i to katowane kołami 19 cali czy krótszymi sprężynami.

Zrób najpierw zawieszenie do porządku, ustaw zbieżność i zobacz jak będzie.

Będzie można pomyśleć ewentualnie nad wyższym profilem opony np 60.


Ogólnie dla mnie to Accord w serii jest bardzo miękkim autem, może maksymalnie dwa tygodnie wytrzymałem na serii.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#3 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 05.03.2021

Zmiana amorów i sprężyn nie wniesie nic do komfortu. Wręcz przeciwnie, po zmianie stwierdzisz że jest jeszcze sztywniej.
OEM sprężyny czy amorki potrafią bez problemu wytrzymać 300/400 tysięcy i to katowane kołami 19 cali czy krótszymi sprężynami.
Zrób najpierw zawieszenie do porządku, ustaw zbieżność i zobacz jak będzie.
Będzie można pomyśleć ewentualnie nad wyższym profilem opony np 60.
Ogólnie dla mnie to Accord w serii jest bardzo miękkim autem, może maksymalnie dwa tygodnie wytrzymałem na serii.


Rozumiem ze tuleje OEM, a sworznie 555? Sam przod w czesciach to 900 zł. Ile powinien skasowac mnie mechanik uczciwie za wymiane tych elementow na przodzie? Moglem z tym profilem opony sie dowiedziec wczesniej. Bo oponki kupilem nowe i nie mam zamiaru ich sprzedawac. Czlowiek uczy sie na bledach...
  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:57, 05.03.2021

http://www.accordklu...33#entry1024372

Tuleje OEM, sworznie ctr.

Masz sprzedawców wolek jak i Jarusnet którzy zrobią Ci wycenę części.

A warsztatu szukaj w dziale regionalnym. Inne ceny będą w Pomorskim, a jeszcze inne w lubelskim.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:53, 06.03.2021

A może poprzednik włożył jakieś twarde sprężyny.
  • 0

#6 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:18, 06.03.2021

No właśnie też sprawdziłbym czy sprężyny są oryginalne. Ja uważam Tourera VII za kanapowóz, Accord VI byl twardszy w serii.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord VII, 2.0, pb, sedan

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq