Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regulowane zawieszenie w 8. generacji

VIII camber regulowane wahacze ktuned hardrace gwint coilovers bc racing stabilizatory

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:09, 13.02.2021

Witam. Na dzisiejszy wieczór - temat regulowanego zawieszenia w ósemce, całego zawieszenia.

 

Kwestia 1.:

Gwint BC Racing BR series - dostępne są dwa warianty: RS i RA. Poniżej wypis ze strony sklepu:

  • RS Series - The RS series coilover kits are supplied with aluminium front top mounts with rubber centres and aluminium rear top mounts with rubber centres or no rear top mounts
  • RA Series - The RA series coilover kits are supplied with aluminium front top mounts with pillowball centres (camber adjustable if macpherson) and aluminium rear top mounts with rubber centres or no top mounts

Na czym dokładnie polega ta różnica w top mountach? Czy warto dopłacić 550zł do serii RA? 

 

Temat 2.:

Regulowane wahacze. Dostępnych jest kilka firm, mój wybór zawęża się do K-Tuned i Hardrace. Różnica w cenie nie jest jakoś mega znacząca (dla zestawu na tył - 1500zł K-Tuned vs 2000zł za Hardrace), z powodów wizualnych bardziej bym się skłaniał ku K-Tuned (są czarne, więc nie musiałbym ich ruszać - niebieskie Hardrace bym musiał przemalować). Ale czy jest jakaś zasadnicza różnica w jakości wykonania? Na temat Hardrace przeczytałem dość sporo pozytywnych opinii, choć większość przemilczała fakt, że jeszcze 10 lat temu to były po prostu tanie, tajwańskie części... Bo obecnie mają sporą renomę. Czy idzie za tym lepsza jakość, nie mam pojęcia.

 

Ale w kwestii K-Tuned ciężko mi znaleźć jakieś informacje. Fakt, że dość zaufany sklep (tegiwaimports.com) je sprzedaje w pewien sposób wpływa dla mnie zachęcająco do zakupu. Czy ktoś zetknął się już z tymi wahaczami i może się wypowiedzieć na temat ich jakości?

 

Jeszcze kwestia poboczna - oczywiście nie ma w ogóle dyskusji na temat wahaczy przednich, bo tam musi być coś "zaufanego", a jak to się ma do tylnego wahacza dolnego i wahacza zbieżności? Bądź co bądź, te elementy nie są aż tak wysilone jak np. zawieszenie przednie, więc teoretycznie - poza szajsowatymi tulejami, które zapewne wytłuką się po miesiącu - z takimi np. Godspeedami czy innymi chińczykami nie powinno się nic stać po zamontowaniu ich na tylnej osi? (Żeby nie było, jak wspomniałem wcześniej, do siebie będę celował w KTuned/Hardrace, ale kusi mnie, żeby z ciekawości/dla testu kupić też takiego chińczyka na tył)

 

Temat 3.:
Stabilizatory. O ile w przypadku tylnego stabilizatora sprawa jest dość prosta, bo można od ręki wymienić go na 19mm od Hardrace'a i regulowane łączniki stabilizatora, tak - co z przodem? Czy poza ściąganiem staba UltraRacing z USA jest jakaś alternatywa? Hardrace/Eibach/H&R robią cokolwiek, co by spasowało na przód?


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#2 tobwac

tobwac
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:KGR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:43, 15.02.2021

RA ma porostu na górze regulację kąta z przodu.

 

osobiście gdybym miał zakładać teraz gwint to wybór padłby na ISC ze względu na dostępność części zamiennych w razie jakiś problemów oraz ogólnie obsługę klienta.

 

co do regulowanych wahaczy do tyłu to bardzo dużo osób w usa jeździ na J power - osobiście też  je mam od kilku lat i nie ma z nimi problemu.

Inna bardzo dobrą opcją jest zestaw od firmy SPC mają też części na przód

Ewentualnie cały wahacz od megan racing

 

O stabilizatorach się nie wypowiem bo mam serie.


  • 0

#3 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:32, 15.02.2021

Aha. Czyli w sumie do moich potrzeb RS wystarczy. Ja skłaniam się raczej na BC ze względu na łatwą dostępność w UK, obydwaj moi "zaopatrzeniowcy" mają go dostępnego w ofercie.

Megan Racing to to samo co hardrace, to już mi się udało ustalić. Poszukałem na szybko tych Jpower i spc - szczerze mówiąc, wyglądają one dokładnie tak samo jak te wspomniane na końcu "chińczyki", nawet zdjęcia podobne. Sworzni takich nie mam zamiaru używać, ale tylne cambery może wypróbuje, hmmm... Kupno spc albo jpower raczej też odpada, bo jednak wolałbym korzystać z usług sprawdzonych dostawców, a oni mają tylko ktuned i hardrace. No tylko nie zapytam ich co polecają, bo wiadomo że to droższe :D
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#4 airman

airman
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 15.02.2021

Hej, ten opis BC jest jakiś dziwny, Accord nie ma Mcpersona więc kąta pochylenia koła nie wyregulujesz na kielichu. 

 

Tu masz z neta na czym polega różnica (rubber mount lub pillow ball): https://conceptzperf...ight-coilovers/

 

Jeśli jeździsz na codzień to RS będzie trochę bardziej komfortowe. Podobnie w ISC, sport ma rubber mount, a Race Pillow ball.

 

Ja mam KW V1 który wykorzystuje seryjne poduszki sprężyn i ogólnie na ulicę to już i tak jest beton hehe. 

 

Co do wahaczy, to Hardrace myślę że dają radę, sporo aut śmiga i nie widziałem jakiś relacji że się wysrało coś. 

 

K-tuned jeśli ori to raczej też uznana marka. 

 

Używam Hardrace camber kit w Civic, i do Accorda tez kupiłem i montuję na wiosnę. Jakościowo jest bdb. 

 

Co do stabów to nie rozkminiałem tematu, sam gwint powoduje że prowadzenie to przepaść, auto nie buja się i nie wychyla, na ulice styka, jak pisałem jest twardo. 


Użytkownik airman edytował ten post 14:52, 15.02.2021

  • 0

#5 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 17:01, 15.02.2021

Dlaczego nie rozważasz marek typu Tein, czy D2?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#6 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:07, 15.02.2021

Kulawy, BC ma dobre opinie i dostanę go w zaznajomionych mi sklepach. W zasadzie to tein również jest do rozważenia, bo znajomy chyba jest też ich dystrybutorem, ale temat gwintu to i tak odległa przyszłość, bo dopiero co kupiłem amortyzatory i springi. Najpierw chce wszystkie wahacze, hamulce itp powymieniać, na gwint ciśnienia jeszcze nie mam.
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, camber, regulowane wahacze, ktuned, hardrace, gwint, coilovers, bc racing, stabilizatory

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq