XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:11, 10.02.2021
Pacjent 2.0 sedan przedlift. Problem pojawił się niedawno, albo dopiero co go zauważyłem przy obecnej zimowej aurze... Przy załączonej dmuchawie podczas jazdy wszystko chodzi jak należy, jednak przy naciśnięciu sprzęgła, a więc spadku obrotów do przyslowiiwych 800 obrotów dmuchawa przestaje działać po czym po około sekundzie wraca do normalnej, ustawionej pracy. Nie ma problemów na postoju i biegu jałowym tylko podczas jazdy i wciśnięciu sprzęgła to się pojawia. Nie mam zastrzeżeń do temperatury- ciepło idzie jak należy. Jakieś pomysły co to może być?
Na wiosnę i tak szykuje się do porządnego serwisu klimy wraz z odgrzybianiem parownika, jednak nie wiem czy wyżej wymienionym problemem nie powinienem zająć się już teraz...
#2
Napisano 10:10, 11.02.2021
Jakie masz napięcie ładowania jak spadają obroty?
#3
Napisano 15:16, 11.02.2021
Jakie masz napięcie ładowania jak spadają obroty?
Sprawdzę. Myślisz, że alternator?
#4
Napisano 15:41, 11.02.2021
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 17:58, 11.02.2021
Alternator, akumulator(byle tester obciążeniowy na warsztacie), sprawdzić czy klemy siedzą poprawnie na biegunach.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#6
Napisano 18:55, 11.02.2021
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 19:09, 11.02.2021
Sprawdzę jutro napięcie, dzisiaj nie miałem jak. Akumulator raczej wykluczam, mam roczną warte 60ah...
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Niektórym to Yasa wytrzymuję po dwa lata, to ile czasu masz aku to jedno, ile czasu przeleżał wcześniej w magazynach i czy kiedykolwiek go ktoś doładował tak jak trzeba to drugie.
Do tego przy niesprawnym alternatorze to i aku ze złota nie pożyję za długo.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#8
Napisano 15:57, 13.02.2021
Auto stało 2 dni pod zadaszeniem na podkarpackich mrozach i napięcie 14.1V na akumulotorze- cycus. Jednak po odpaleniu auta napięcie ładowania pokazało piękne 17,3V... Albo walnięty regulator albo alternator... Chyba muszę podjechać do jakiegoś speca
Edit.
Dziwnie trafiłem, bo dmuchawa działala cały czas i wysprzęglanie jej nie zatrzymywało. Sprawdzałem jednak na postoju więc dalej do obserwacji. Napięcie przy wysprzęglaniu nie malało.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik kaciux edytował ten post 16:01, 13.02.2021
#9
Napisano 16:15, 14.02.2021
Zmień woltomierz bo zawyża.
Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych