Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

2.0 zanik dmuchawy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaciux

kaciux
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:11, 10.02.2021

Hej,
Pacjent 2.0 sedan przedlift. Problem pojawił się niedawno, albo dopiero co go zauważyłem przy obecnej zimowej aurze... Przy załączonej dmuchawie podczas jazdy wszystko chodzi jak należy, jednak przy naciśnięciu sprzęgła, a więc spadku obrotów do przyslowiiwych 800 obrotów dmuchawa przestaje działać po czym po około sekundzie wraca do normalnej, ustawionej pracy. Nie ma problemów na postoju i biegu jałowym tylko podczas jazdy i wciśnięciu sprzęgła to się pojawia. Nie mam zastrzeżeń do temperatury- ciepło idzie jak należy. Jakieś pomysły co to może być?
Na wiosnę i tak szykuje się do porządnego serwisu klimy wraz z odgrzybianiem parownika, jednak nie wiem czy wyżej wymienionym problemem nie powinienem zająć się już teraz...
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8878 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:10, 11.02.2021

Jakie masz napięcie ładowania jak spadają obroty?


  • 0

#3 kaciux

kaciux
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:16, 11.02.2021

Jakie masz napięcie ładowania jak spadają obroty?

Sprawdzę. Myślisz, że alternator?


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8878 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:41, 11.02.2021

Możliwe że ze spadkiem napięcia dmuchawa nie ma siły obrócić jeśli już na łożyskach ciężko chodzi. Ale napięcie warto sprawdzić na początek.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:58, 11.02.2021

Alternator, akumulator(byle tester obciążeniowy na warsztacie), sprawdzić czy klemy siedzą poprawnie na biegunach.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#6 kaciux

kaciux
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:55, 11.02.2021

Sprawdzę jutro napięcie, dzisiaj nie miałem jak. Akumulator raczej wykluczam, mam roczną warte 60ah...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:09, 11.02.2021

Sprawdzę jutro napięcie, dzisiaj nie miałem jak. Akumulator raczej wykluczam, mam roczną warte 60ah...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

Niektórym to Yasa wytrzymuję po dwa lata, to ile czasu masz aku to jedno, ile czasu przeleżał wcześniej w magazynach i czy kiedykolwiek go ktoś doładował tak jak trzeba to drugie.

Do tego przy niesprawnym alternatorze to i aku ze złota nie pożyję za długo. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 kaciux

kaciux
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:S
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:57, 13.02.2021

No o chyba mam winowajcę...
Auto stało 2 dni pod zadaszeniem na podkarpackich mrozach i napięcie 14.1V na akumulotorze- cycus. Jednak po odpaleniu auta napięcie ładowania pokazało piękne 17,3V... Albo walnięty regulator albo alternator... Chyba muszę podjechać do jakiegoś speca

Edit.
Dziwnie trafiłem, bo dmuchawa działala cały czas i wysprzęglanie jej nie zatrzymywało. Sprawdzałem jednak na postoju więc dalej do obserwacji. Napięcie przy wysprzęglaniu nie malało.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik kaciux edytował ten post 16:01, 13.02.2021

  • 0

#9 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:15, 14.02.2021

Ładowanie 17,3v to za dużo. A na zgaszonym silniku 14,1v.
Zmień woltomierz bo zawyża.

Wysłane z mojego WP5 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq