Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Druga sonda, błędy P0138, P0139, P0141

VII za katem sonda lambda

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 mick99

mick99
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 11.04.2012

Witam, jeżdżę Hondą Accord z 2004r z silnikiem 2.0 + lpg i mam taki problem, otóż mój mechanik nie potrafi zdiagnozować która sonda jest wadliwa czy ta przed katalizatorem czy za katalizatorem;/ po podłączeniu ją pod kompa wyskoczyły mi takie błędy;

P0141-obwód grzałki sondy lambda(blok cylindrównr.1 sonda nr2)-wadliwe działanie(sensor heater circuit)

p0171-mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindrow nr 1 za uboga (system TOO Lean)

P1157-specyficzny kod producenta

Czy macie jakiegoś magika w promieniu 100km od Sochaczewa, który by mi pomógł zdiagnozować która to sonda i ewentualnie by mi ją wymienił?W serwisie hondy za same zdiagnozowanie krzyczą sobie 180zł;/ a za sondę 1000zł;/

jeszcze jedno pytanie, czy sondy firmy DENSO to oryginalne części do tego auta,jakie były montowane w fabryce?;
http://allegro.pl/so...2240174384.html

[ Dodano: 2012-04-12, 12:01 ]
Nikt nie pomoże?
  • 0

#2 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2936 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 38
Super

Napisano 13:16, 12.04.2012

P0141-obwód grzałki sondy lambda(blok cylindrównr.1 sonda nr2)-wadliwe działanie(sensor heater circuit)

to jest sonda nr2 może być bezpiecznik lub uszkodzona sonda ale trzeba ją pomierzyć.

p0171-mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindrow nr 1 za uboga (system TOO Lean)

GAZ masz źle ustawiony i zawsze będzie wywalało na początek zanim zaczniesz usuwać usterki napraw gaz... z jakichh podzespołów skłąda się twoja instalacja lpg??

P1157-specyficzny kod producenta

DTC P1157: Wysokie napięcie linii AFS czujnika A/F (Czujnik 1) czyli sonda nr 1 była rozpięta była albo nie jest podłączona i się zapisało.
Reasumując P0171 masz od gazu, P1157 grzebałeś przy sondzie albo jak gazownik podpinał gaz.
Usuwanie usterek wg DTC: P1157

DTC P1157: Wysokie napięcie linii AFS czujnika A/F (Czujnik 1)






1. Włączyć zapłon (II).




2. Skasować kody DTC za pomocą HDS.




3. Uruchomić silnik i odczekać 20 sekund.




4. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy jest wskazywany DTC P1157?



TAK - Przejść do 5.



NIE - Usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i ECM/PCM.n





5. Wyłączyć zapłon.




6. Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS.




7. Rozłączyć złączkę 4-stykową czujnika A/F (czujnik 1).




8. Odłączyć złączkę A (31-stykową) ECM/PCM.




9. Połączyć przewodem styki nr 1 i nr 1 złączki 4-stykowej czujnika A/F (czujnik 2).





ZŁĄCZKA 4-STYKOWA CZUJNIKA A/F (CZUJNIK 1)Złączka męska, widok od strony stykówAFS- (RED/YEL)PRZEWÓD POŁĄCZENIOWYAFS (RED)





10. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykami A28 a A31 złączki ECM/PCM.





ZŁĄCZKA A (31-STYKOWA) MODUŁU ECM/PCMZłączka żeńska, widok od strony przewodówAFS-
(RED/YEL)AFS
(RED)


Czy obwód jest zamknięty?



TAK - Przejść do 14.



NIE - Przejść do 11.





11. Odłączyć przewód połączeniowy od złączki 4-stykowej czujnika A/F (Czujnik 1).




12. Połączyć przewodem połączeniowym styk nr 2 złączki 4-stykowej czujnika A/F (czujnik 1) do masy nadwozia.





ZŁĄCZKA 4-STYKOWA CZUJNIKA A/F(CZUJNIK 1)Złączka męska, widok od strony stykówAFS (RED)PRZEWÓD POŁĄCZENIOWY





13. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem A31 złączki ECM/PCM a masą nadwozia.





ZŁĄCZKA A (31-STYKOWA) MODUŁU ECM/PCMZłączka żeńska, widok od strony przewodówAFS
(RED)


Czy obwód jest zamknięty?



TAK - Naprawić przerwę w przewodzie między ECM/PCM (A28) a czujnikiem A/F (Czujnik 1), następnie przejść do punktu 15.



NIE - Naprawić przerwyę w przewodzie między ECM/PCM (A31) a czujnikiem A/F (Czujnik 1), następnie przejść do punktu 15.





14. Wymienić czujnik A/F (czujnik 1).




15. Podłączyć ponownie wszystkie złączki.




16. Włączyć zapłon (II).




17. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.




18. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.




19. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?



TAK - Jeśli wskazywany jest kod DTC P1157, sprawdzić, czy występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i modułu ECM/PCM. Jeśli połączenia złączki i na stykach są prawidłowe, przejść do punktu 21. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.



NIE - Przejść do 20.




20. Za pomocą HDS sprawdzić STAN OBD w MENU DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P1157.

Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?



TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n



NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i ECM/PCM, następnie przejść do punktu 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 18 i sprawdzić ponownie.





21. Uaktualnić oprogramowanie ECM/PCM, jeśli nie jest posiadana ostatnia wersja, lub zamienić na sprawdzony w działaniu ECM/PCM.




22. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy jest wskazywany DTC P1157?



TAK - Przejść do punktu 20 i sprawdzić ponownie.



NIE - Jeśli pamięć ECM/PCM została przeprogramowana, usuwanie usterki zostało zakończone. Jeśli ECM/PCM został zamieniony, wymienić oryginalny ECM/PCM.n



Usuwanie usterek wg DTC: P0141

DTC P0141: Usterka obwodu grzałki drugiego HO2S (czujnik 2)



UWAGA: Informacja oznaczona gwiazdką (*) dotyczy wersji z roku 2005 (wersja LHD).



1. Włączyć zapłon (II).




2. Skasować kody DTC za pomocą HDS.




3. Uruchomić silnik.




4. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy jest wskazywany DTC P0141?



TAK - Przejść do 4.



NIE - Usterka okresowa, w tym czasie układ jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach przy drugim HO2S (czujnik 2) i module ECM/PCM.n





5. Sprawdzić bezpiecznik nr 18 ACG (15 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą.

Czy bezpiecznik jest sprawny?



TAK - Przejść do 6.



NIE - Usunąć zwarcie w przewodzie między drugim HO2S (czujnik 2) i bezpiecznikiem ACG nr 18 (15 A), następnie przejść do punktu 25.





6. Wyłączyć zapłon.




7. Rozłączyć złączkę 4-stykową drugiego HO2S (czujnik 2).



8. Po stronie czujnika HO2S (czujnik 2) zmierzyć opór między stykami nr 3 i nr 4 złączki 4-stykowej drugiego HO2S (czujnik 2).



Czy opór wynosi 5,0-6,4 W w temperaturze pokojowej?



TAK - Przejść do 9.



NIE - Przejść do 23.





9. Po stronie czujnika HO2S (czujnik 2) zmierzyć ciągłość obwodu między masą nadwozia i kolejno stykami nr 3 i nr 4 złączki 4-stykowej drugiego HO2S (czujnik 2).



Czy obwód jest zamknięty?



TAK - Przejść do 23.



NIE - Przejść do 10.




10. Włączyć zapłon (II).




11. Zmierzyć napięcie między stykami nr 3 i nr 4 złączki 4-stykowej drugiego HO2S (czujnik 2) .



Czy jest napięcie akumulatora?



TAK - Przejść do 12.



NIE - Przejść do 16.





12. Wyłączyć zapłon.




13. Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS.




14. Rozłączyć złączkę E (31-stykową) ECM/PCM.




15. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem E21 złączki ECM/PCM a masą nadwozia.



Czy obwód jest zamknięty?



TAK - Usunąć zwarcie w przewodzie między ECM/PCM (E21) i drugim HO2S (czujnik 2), następnie przejść do punktu 25.



NIE - Przejść do 29.




16. Zmierzyć napięcie między masą a stykiem nr 4 złączki 4-stykowej drugiego HO2S (Czujnik 2).



Czy jest napięcie akumulatora?



TAK - Przejść do 17.



NIE - Sprawdzić bezpiecznik nr 18 ACG (15 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą. Jeśli bezpiecznik jest sprawny, usunąć przerwę w przewodzie między drugim HO2S (czujnik 2) i bezpiecznikiem ACG nr 18 (15 A), następnie przejść do punktu 25.





17. Wyłączyć zapłon.




18. Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS.




19. Podłączyć złączkę 4-stykową drugiego HO2S (czujnik 2).




20. Rozłączyć złączkę E (31-stykową) ECM/PCM.




21. Włączyć zapłon (II).



22. Zmierzyć napięcie między stykami A5 i E21 złączek ECM/PCM.



Czy napięcie wynosi 0,1 V lub mniej?



TAK - Naprawić przerwę w przewodzie między ECM/PCM (E21) i drugim HO2S (czujnik 2), następnie przejść do punktu 25.



NIE - Przejść do 30.





23. Wyłączyć zapłon.




24. Wymienić drugi HO2S (czujnik 2).




25. Podłączyć ponownie wszystkie złączki.




26. Włączyć zapłon (II).




27. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.




28. Przeprowadzić procedurę uczenia obrotów biegu jałowego modułu ECM/PCM.




29. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?



TAK - Jeśli wskazywany jest kod DTC P0141, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika drugiego HO2S (czujnik 2) i ECM/PCM, a następnie przejść do punktu 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.



NIE - Przejść do 30.




30. Za pomocą HDS w menu DTC sprawdzić STATUS OBD pod względem obecności kodu P0141.

Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?



TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n



NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika drugiego HO2S (czujnik 2) i ECM/PCM, a następnie przejść do punktu 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 28 i sprawdzić ponownie.





31. Uaktualnić oprogramowanie ECM/PCM, jeśli nie jest posiadana ostatnia wersja, lub zamienić na sprawdzony w działaniu ECM/PCM.




32. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?



TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P0141, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach na drugim HO2S (Czujnik 2) oraz ECM/PCM, następnie przejść do punktu 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.



NIE - Jeśli pamięć ECM/PCM została uaktualniona, usuwanie usterki zostało zakończone. Jeśli ECM/PCM został zamieniony, wymienić oryginalny ECM/PCM.n



Usuwanie usterek wg DTC: P0171, P0172

DTC P0171: Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna







UWAGA: Jeśli niektóre z poniższych kodów DTC zostaną zachowane w pamięci w tej samej chwili co DTC P0171 i/lub P0172, przeprowadzić usuwanie usterek tych kodów DTC w pierwszej kolejności, następnie sprawdzić ponownie P0171 i/lub P0172.

P0107, P0108: Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym (MAP)
P0133, P1157, P2195, P2238, P2252, P2A00: Czujnik składu mieszanki A/F (Czujnik 1).
P0134, P0135: Grzałka czujnika składu mieszanki A/F (Czujnik 1).
P0137, P0138, P0139: Drugi HO2S (czujnik 2)
P0141: Grzałka drugiego HO2S (czujnik 2)
P2646, P2647, P2648, P2649: Układ VTEC
P0404, P2413: Zawór EGR



1. Sprawdzić, czy nie występują przecieki podciśnienia w następujących częściach:

•Zawór PCV
•Przewód PCV
•Zawór oczyszczania zbiornika EVAP
•Obudowa przepustnicy
•Przewód serwa układu hamulcowego


Czy te części są sprawne?



TAK - Przejść do 2.



NIE - Naprawić lub wymienić części, w których występują nieszczelności, następnie przejść do punktu 5.





2. Odłączyć przewód podciśnieniowy (A) od zaworu oczyszczania zbiornika EVAP (B) i podłączyć pompkę/wskaźnik podciśnienia do zaworu oczyszczania zbiornika EVAP.






3. Wytworzyć podciśnienie w przewodzie.

Czy utrzymuje się podciśnienie?



TAK - Przejść do 4.



NIE - Wymienić zawór oczyszczania zbiornika EVAP, następnie przejść do punktu 5.





4. Sprawdzić ciśnienie paliwa.

Czy ciśnienie paliwa jest prawidłowe?



TAK - Sprawdzić luz zaworowy i wyregulować w razie konieczności. Jeśli luz jest właściwy, wymienić wtryskiwacze, następnie przejść do punktu 5.



NIE - Sprawdzić następujące elementy:


•Jeśli ciśnienie jest zbyt wysokie, wymienić regulator ciśnienia paliwa, następnie przejść do punktu 5.
•Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, sprawdzić pompę paliwa i przewód zasilania paliwem, następnie przejść do punktu 5.






5. Włączyć zapłon (II).




6. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.




7. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.




8. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000 obr./min. (min.-1) bez obciążenia (dźwignia zmiany w położeniu P lub N) aż do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, następnie pozostawić na biegu jałowym.



9. Przeprowadzić jazdę próbną w następujących warunkach:

•Temperatura płynu chłodzącego powyżej 70 °C
•Przekładnia na 5. biegu (A/T w pozycji D)
•Jechać ze stałą prędkością między 24 - 120 km/h

UWAGA: Aby ustalić kod DTC P0171 i/lub P0172 może być konieczna nawet 40-minutowa jazda próbna. Przy użyciu systemu HDS podczas 15 minutowej jazdy sprawdzić długookresową korektę zasilania paliwem (LTFT) lub średnią wartość sygnału sprzężenia zwrotnego sterowania zasilaniem paliwem AVE (AF FB AVE). Jeśli średnia wartość sygnału korekty wtrysku paliwa/AF AVE utrzymuje się w granicach 10 % wartości 1,0 (0,0 %), usterka chwilowo nie występuje.




10. Sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC w MENU DTC używając HDS.

Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?



TAK - Jeśli wskazany jest DTC P0171 lub P0172, przejść do punktu 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.



NIE - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
  • 0

#3 sanquebom

sanquebom
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:PIOTRKÓW TRYB.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 26.02.2016

Witam. Borykam się z problemem P1157

Chciałbym zapyta o diagnostykę sondy lambda a dokładnie pkt:

6. Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS.

Pyt 1

W obecnej chwili nie posiadam jeszcze kabelka ani programu ale domyślam się ze ten pkt. tyczy się opcji w programie?

8. Odłączyć złączkę A (31-stykową) ECM/PCM.

Pyt 2

ECM/PCM. ? Sterownik silnika?

 

Pyt 3

CZUJNIKA A/F to sonda lambda a AFS to ?


  • 0

#4 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 26.02.2016

1. Spinacz w piny 4 i 9 gniazda obd
2. ECM/PCM - komputer (sterownik silnika)
3. Pierwsza lambda

Ten blad tylko wymiana pierwszej sondy. Tylko NGK lub Denso (OEM)

Wi@S4 via Taptalk

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 21:30, 26.02.2016

  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2936 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 38
Super

Napisano 18:43, 28.02.2016

3 jest opisane. linia sygnałowa AFS pierwszej sondy kolor kabelka czerwony.
  • 0

#6 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2936 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 38
Super

Napisano 19:18, 28.02.2016

3 jest opisane. linia sygnałowa AFS pierwszej sondy kolor kabelka czerwony.
  • 0

#7 julisc

julisc
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:40, 03.07.2017

Podepnę się pod temat. Accord VII 03r 2,0 +LPG

kod blędu P0141- Obwód nagrzewnicy (HO2S)-czujnik 1- usterka

-Obecny

Check zapala się czsem sam zgaśnie za kilka dni znowu się zapali zgasnie lub skasuje się go samemu kompem i za jakiś czas znowu.

Sonda 1? czy Kat?


  • 0

Julisc


#8 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2936 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 38
Super

Napisano 08:02, 05.07.2017

kat P0420.  Może coś nie łączy przy 141, ponieważ przy stałym uszkodzeniu ten błąd zapala się od razu , lub masz inną sondę np od toyoty  tak miał mój kolega i zakres pracy jest raz w limicie raz nie ..


  • 0

#9 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1376 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:04, 05.07.2017

f2SRYL5.jpg

Jak w tytule - która to sonda lambda?

Dodam, że poza błędem nic złego się nie dzieje - nie szarpie, nie faluje, spalanie prawidłowe.

Jedyne co drażni - to że kiedyś błąd pojawiał się co kilka/kilkanaście tysięcy kilometrów, teraz pojawia się co kilkaset.


Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#10 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 964 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:37, 05.07.2017

f2SRYL5.jpg

Jak w tytule - która to sonda lambda?

Dodam, że poza błędem nic złego się nie dzieje - nie szarpie, nie faluje, spalanie prawidłowe.

Jedyne co drażni - to że kiedyś błąd pojawiał się co kilka/kilkanaście tysięcy kilometrów, teraz pojawia się co kilkaset.


Pozdrawiam
- Artur

 

No mi też ten błąd też się ostatnio pojawia. To chyba zaczęło się jak założyłem tuleję "tuningową" na drugą sondę lambda ( tą za katalizatorem ).

Ty masz założoną taką tulejkę ?


  • 0

#11 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1376 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:30, 05.07.2017

To chyba zaczęło się jak założyłem tuleję "tuningową" na drugą sondę lambda ( tą za katalizatorem ).
Ty masz założoną taką tulejkę ?

U mnie bez tuleji.

Czyli druga do wymiany?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#12 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1376 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:03, 06.07.2017

[aktualizacja]

Po około 100 kilometrach błąd sam zniknął, ale tylko z deski, bo w Torque - z żółtego PENDING FAULT zmienił się w czerwony CURRENT FAULT.

P0xbnja.jpg

Nikt nic nie podpowie?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#13 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 964 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:43, 07.07.2017

Podbijam bo mam to samo pytanie co @ARTurde.


  • 0

#14 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:08, 07.07.2017

Sonda w katalizatorze
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#15 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1376 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 43
Super

Napisano 08:54, 07.07.2017

Czyli pierwsza czy druga - bo często czytam, że jedna jest 'przed' a druga 'za' katalizatorem, więc która jest 'w'? ;)

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, za katem, sonda lambda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq