Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

mało płynu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 08.07.2010

Mam taki problem. Mianowicie w tym małym zbiorniczku w którym znajduje sie płyn do wspomagania sprzęgła ilość płynu oscyluje w granicach min. W związku z tym dolać go do tego zbiorniczka? Jeśli tak to jaki to płyn? Z góry dzięki za odpowiedzi
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:44, 08.07.2010

nawet na nakretce zbiorniczka masz napisane ze jest to DOT 4 ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 08.07.2010

musiałem to przeoczyć. Wydawało mi sie właśnie że to taki płyn. Doleje wobec tego do zbiorniczka żeby poziom mieścił się między min a max.
  • 0

#4 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:57, 29.10.2010

Dołącze sie do tematu.

Panowie mi też ubywa minimalnie płynu od wspomagania sprzęgła!!

I mam pytanie czy to jest normalne zjawisko???

czekam na dopozwiedz
pozdr
  • 0

#5 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 13:51, 29.10.2010

Panowie mi też ubywa minimalnie płynu od wspomagania sprzęgła!!

co to znaczy minimalnie - ile to jest, bo w zbiorniczek nie jest duży, a co za tym idzie płynu też nie wiele, ile dolewasz i jak często.
Może to nie płyn wspomagania sprzęgła tylko płyn wspomagania kierownicy ? /może się pomyliłeś
  • 0

#6 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 29.10.2010

Jarku ja nie z tych kierowcó co pierwszy i ostatni raz widzą silnik przy kupnie auta!! :cry:

Wiem o który zbiorniczek chodzi.

Co do płynu to było go równo połowe między min/max, po przejechaniu 4000km zrobiło sie minimum.

I moje zapytanie jest takie czy powinno ubywać czy nie???
A jak tak to czy u mnie jest w normie, a jak nie to gdzie mam szukać winy???

A tak na marginesie to miałem troszke czasu i nie dolałem tylko wymieniłem cały płyn na nowy (bosch, DOT-4) :-P :-P

Czekam na odpowiedz
  • 0

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:29, 29.10.2010

Jarku ja nie z tych kierowcó co pierwszy i ostatni raz widzą silnik przy kupnie auta!! :cry:

sorki jeżeli Cie uraziłem, to nie chodzi o niewiedzę tylko o roztargnienie - czasem tak bywa ze mysli sie o czyms innym niz sie pisze :))

skoro wymieniałeś płyn to moze układ był zapowietrzony i np sam po czasie sie stopniowo odpowietrzył i wypełnił płynem dlatego jego poziom w zbiorniczu się obniżył ewentualnie masz jakis wyciek, ale to bys zauważył ... np z pompy sprzęgła - olej w okolicach pedała sprzęgła moze na dywaniku. Byc moze wysprzęglik przepuszcza. Wydaje mi sie że tak znikoma ilosc płynu moze byc niezauważalna jako plama pod samochodem więc pozostaje dokładny oglad układu wspomagania moze zauważysz jakies pocenie. A jak pracuje sprzęgło ? czy coś sie zmianiło w pracy padała.
Proponuje dolać jeszcze raz i obserwoac każdego dnia poziom płynu
  • 0

#8 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 29.10.2010

Na wysprzęgliku masz gumową osłonę tłoczka, weź ją troszkę ściągnij i będzie widać czy jest zapocone, u mnie delikatnie ubywało i kiedyś zauważyłem, że delikatnie się poci. Jak nie to szukaj po przewodach ;) układ nie jest zbyt rozbudowany.
  • 0

#9 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:12, 30.10.2010

Wcale mnie to nie uraziło i sie nie obraziłem.

a wracając do tematu to jarku żle mnie zrozumiałeś ponieważ jak zauważyłem że ubyło płynu to miałem dolać, bo myłałem że nie mam całego. Ale że znalazł sie nowy i przypadkowa osoba to pozwoliłem sobie na wymiane całego ;-) bo tamten już miał taki ładny brązowawy kolor!!!

Więc nie ma możliwości że było zapowietrzone, dopiero teraz będe sie przyglądał czy nie ubyło dośc dużo gdyby sie odpowietrzyło.

Po wymianie płynu sprzęgło lżej chodzi, nie wiem czy to dzięki temu czy tylko takie odczucie mam :roll:


A co do wycieku to wysprzęglik, przy pedale i pompce jest sucho.




Tak jak mówiłem płynu nic nie ubywa po kilkunastu kilometrach wiec nie wiem dlaczego wcześniej go ubyło.
gdzie mam szukać przyczyny??? Jest to normalne że troche go ubywa???
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq