Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Demontaż rozrusznika 2.0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 SIR

SIR
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 22.01.2021

Witam.

Może ktoś to robił  i może podzielić sie wiedzą.

 

czy rozrusznik w wersji 2.0 wyjmę normalnie do dołu czy trzeba coś kombinować. Dziś podczas wymiany oleju rzuciłem okiem i wydaje się że jest wystarczająco dużo miejsca.

 

Z góry dziękuje za informacje.

 

PS. rozrusznik wcześniej chrobotał przy rozruchu teraz się zacina wiec najwyższa pora go wymienić.


  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:24, 22.01.2021

Jest manual step-by-step w stosownym dziale.
  • 0

#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:42, 23.01.2021

W VII trzeba ściągać polowe dolotu. W VIII wychodzi w dol bez problemu i innych ingerencji
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#4 SIR

SIR
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 24.01.2021

Dzięki za informację :)


  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:39, 25.01.2021

no w 8 genie 2.0 bez kanału to ni uja nie wyciągniesz go 


  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:06, 25.01.2021

Kanal nie trzebny. Wystarczy dobry podnosnik ;)
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#7 ivor

ivor
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 28.01.2021

Witam, a jak jest z wyciąganiem rozrusznika w 2.2 dtec? Trzeba coś demontować? Będę wyciągał na kanale.


  • 0

#8 nilss

nilss
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:00, 26.06.2021

Gdzie ten manual, chetnie popatrzę ?!?
  • 0

#9 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 07:48, 26.06.2021

W dziale "zrób to sam".

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 nilss

nilss
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:52, 26.06.2021

Do VII gen jest, ale do VIII nie widziałem.
W r20a3 bedzie pewnie troche inaczej.
  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:23, 26.06.2021

No inaczej rozrusznik od strony ściany grodziowej
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#12 Andrzej9009

Andrzej9009
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radwanice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 30.03.2022

Witam,chce podzielić się uwagami po wymianie rozrusznika w 2,2 ictdi w tym silniku wystarczy odkręcić rurkę do EGR i rurkę od bagnetu oleju oraz zbiornik wyrównawczy od chłodnicy bez odpinania węży i spuszczania plynu. Przy wyciąganiu przeszkadza też plastikowa obudowa na przewody. Sam rozrusznik po odkręceniu wyciągnąłem zdecydowanym szarpnięciem i mimo wcześniejszych oporów wyszedł sprawnie. Nie jest to łatwe a na pewno nerwowe bo ciasnota jest niesamowita,bez kilku przedłużek też nie ma co się za to zabierać (szczególnie przedłużona 14 jest konieczna do śruby od strony bloku). Wszystko można zdemontować od góry,nie ma potrzeby korzystania z kanału jak w benzyniakach. Życzę powodzenia gdyby ktoś się zastanawiał czy da radę sam to wymienić w 2,2 na spokojnie ok 2 godziny wystarcza na demontaż i złożenie wszystkiego z powrotem w całość.
  • 0

#13 Kastor

Kastor
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 11.08.2023

W dziale zrób to sam nie znalazłem nic na temat wymiany rozrusznika w Accordzie VIII ( CU2 ). W mojej z 2009 roku z silnikiem benzynowym 2.4  przydał się ten film.

 

https://www.youtube....h?v=dJLQu4TGL-o

 

Może komuś się przyda 

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq