Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze 305mm na tył zamiast 282mm

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 piotrek18tw

piotrek18tw
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:26, 22.03.2021

Mój jest 2.2 z manualem, nie dopisałem wyżej.


  • 0

1992 Honda Accord CB3 R.I.P   / / /   1991 Honda Accord CB3 R.I.P   / / /   1991 Honda Civic EC8 (sprzedana)
1999 Honda Accord CG2 (x2)
1992 Honda Accord CB3

2009 Honda Accord CU3


#17 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 00:27, 23.03.2021

No tylko, że jest z UK. A to robi różnicę, bo tam jest mix wersji EU.  Niepopsute ;) maja tak jak pisałem.


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#18 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 2170 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 62
Wzorowa

Napisano 06:16, 23.03.2021

Tak jak wcześniej pisałem:
CU1 AT 305mm
CU2 wszystkie 305mm
CU3 Type-S 305mm
Reszta 282mm
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#19 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 09:15, 23.03.2021

Co do pierwszego i ostatniego to się nie zgadzam. 

 

Ja mam CU1 AT i jakoś 305 nie mam... Masz pomysł dlaczego? :)

Reszta ma 282... No nie do końca. Taki rozmiar ma tylko CW1 i CW3 w manualu. Wyjątkiem w CW3 jest Typ i Exe (180), gdzie zawsze jest 305.

W CW2 oczywiście także 305.


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#20 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 2170 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 62
Wzorowa

Napisano 09:46, 23.03.2021

A ja mam cu1 w domu i mam ;)
Nie mam pojęcia dlaczego u Ciebie jest mała tarcza mimo AT. Z jakiego rynku masz auto? Ogólna zasada jak jest automat to tył ma tarczobbeben.
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#21 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 09:55, 23.03.2021

Krajowy, ale to bez znaczenia. I nie u mnie tylko w każdym 2.0, czyli CU1 jest 282. Może Twój Tata wcale nie ma CU1?! Jesteś pewien, że ten silnik to 2.0?!   


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#22 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 2170 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 62
Wzorowa

Napisano 11:38, 23.03.2021

Tak ma 2.0 i 305mm, wcześniej miał 2.2 i-dtec 150 AT i też miał 305mm :)
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#23 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 14:41, 23.03.2021

Co do 150 AT to się zgadza, o czym napisałem wyżej. A z którego jest to 2.0, Exe jak mniemam?


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#24 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 2170 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 62
Wzorowa

Napisano 14:56, 23.03.2021

Mojego taty, 2015 aktualnie ma 2.0 i z tyłu 305. Ostatnio wymieniałem znajomemu też 2.0 i miał 305mm z tyłu. Wrzuć foto swojej tarczy, bo jeszcze się nie spotkałem aby AT miały z tyłu 282mm
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#25 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 17:13, 23.03.2021

Nie wrzucę, bo kobyła w zpl. :) Ja tam na fakturach z b.serwisu Hondy lub np. BrPa. mam Zimmery 280.3177.20. Zresztą nieważne, bo i tak mało kto ma 2.0 AT. ;)


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#26 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1581 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 52
Wzorowa

Napisano 11:03, 24.03.2021

Czyli wychodziłoby, że to wersja wyposażenia ma wpływ na to, jaka tarcza jest w CU1?
Michał, tato ma exe?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#27 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 13:26, 24.03.2021

No ale niby jaka inna poza Exe? Najszybciej powinna być chyba w tej, a ja jakoś nie mam. Zresztą według Hondy nie ma ani przedlitf, ani polift. Nawet znalazłem fotę z nagłej naprawy, jak mi tył stanął. To tak jakby ktoś miał wątpliwości. :)

N6Cmrjlm.jpg


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 


#28 jacob101

jacob101
  • Administrator
  • 2170 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 62
Wzorowa

Napisano 17:19, 24.03.2021

Czyli wychodziłoby, że to wersja wyposażenia ma wpływ na to, jaka tarcza jest w CU1?
Michał, tato ma exe?

Tak exe, poprzedni team samo był exe.
Heka rzeczywiście, jeszcze nie widziałem AT z taką tarcza.
  • 0
<p>Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4<br>
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, </p>
<p>Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B</p>
<p> </p>

#29 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 76
Wzorowa

Napisano 06:05, 22.04.2021

2.0 z tarczą 305 ?
w zyciu nie widziałem- a może jednak ktoś swapa robił ? :D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#30 Heka

Heka
  • Moderator
  • 1701 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 129
Wzorowa

Napisano 07:35, 30.04.2021

No własnie. :)


  • 0

Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód :zoltek:

Obecnie

Było

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq