XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:55, 08.12.2020
#2
Napisano 18:33, 08.12.2020
Może być nie fachowo zamonotowana sonda , lub jej brak , zobacz czy masz kata , jak nie to czy jest emulator (tulejka)
Sondy bez urządzenia specjalistycznego nie sprawdzisz , a wpiąć się miernikiem bez wejscia pod nie da sie heh
Obstawiam u cb brak sondy 2 , a 1 może nie być dobrze podpięta , zrób fotkę najleppiej
#3
Napisano 22:25, 08.12.2020
#4
Napisano 05:28, 09.12.2020
41 + 65 - błąd grzałki sondy jednej i drugiej. albo obydwie niepodłączone, albo uszkodzone / niedokręcone / pourywane kable.
przy gazie często jest robiona fuszera przy tych sondach. przy spawaniu wydechu, często nie są odpinane i przez to uszkadzane.
a co do ostatniego zdania "Samochód jeździ dobrze, ma moc, nic nie faluje, spalanie w normie." - samochód jeździ, ale nie za dobrze ... przez oba te błędy mieszanka jest ustawiana na bogatą, żeby auto jako-tako jeździło, przez to dostaje katalizator po dupie (o ile jeszcze w ogóle tam jest ), silnik też nie jest z tego faktu zadowolony, a spalanie jest wyższe niż Ci się wydaje
sondy można sprawdzić najzwyklejszym miernikiem, wpinając się we wtyczkę PCM'a pod nogami pasażera. wartości sond na zimnym i rozgrzanym silniku są dokładnie opisane w ESM'ie. same sondy również można przetestować po odpięciu ich pod autem. uczulam tylko na to, że długotrwała jazda na bogatej mieszance prowadzi do uszkodzenia silnika i wiąże się ze sporymi kosztami naprawy, lub wymianą auta na inny model
#5
Napisano 09:57, 09.12.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych