Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VIII gen atak rudej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#31 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:10, 05.04.2011

od nie pamiętam którego roku w EU jest zakaz używania lakierów samochodowych na bazie rozpuszczalników . W EU samochody są malowane lakierami na bazie wody (nie muszę tłumaczyć co z wytrzymałością takiego lakieru ). I tu jest problem wszystkich nowych aut a zwłaszcza CZARNYCH

Male sprostowanie...nie ma lakierow calkowicie pozbawionych rozpuszczalnikow organicznych.Lakiery bazowe wodorozcienczalne takze je zawieraja...do 420g/l.
Co do lakierow bezbarwnych,to tylko jedna europejska fabryka stosuje lakiery wodorozcienczalne...Opel w Eisenach
Cala reszta producentow europejskich stosuje w fabrykach lakiery bezbarwne termoutwardzalne,lub proszkowe,albo ceramiczne.
Sa to informacje sprzed roku...z fabryki w ktorej bylem i rozmawialem z technologami z linii lakierniczej.
To tak dla uscislenia :mrgreen:
Co do twardosci lakierow Hondy,to rzeczywiscie nie powalaja,ale kolor nie ma znaczenia...po prostu na ciemnych widac wiecej rys.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#32 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:18, 13.04.2011

Masz rację ale w tym artykule co wcześniej nadmieniłem jest to tak napisane ,że stara technologia może rzeczywiście zatruwała środowisko ale była o niebo lepsza (zaglądnij pod podwozie ZERO KONSERWACJI W HONDACH !!) . Umówiłem się w warsztacie na lato chodzi o temperaturę 25 stopni ciepła umyją mi podwozie i zakonserwują bo mi zwykły lakier od spodu nie odpowiada .Pozdrawiam
  • 0

#33 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 13.04.2011

no tak... w przyszłym tygodniu wymieniam klamki (juz sa w ASO) a za rok pewnie będzie tłumik do wymiany jak skoroduje i końcówka wydechu i nie wiadomo co jeszcze .... tez myślałem o zabezpieczeniu podwozia... ale nie wiem czy wtedy ne strace gwarancji ...
ale to problem wszystkich nowych aut, moj kolega juz drugi raz w ramach gwarancji bedzie wymienial tylne zaciski w mazdzie 6, ponieważ ponownie zaatakowała je ruda ....
  • 0

#34 m_ck

m_ck
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Świetokrzyskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe A/T
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:56, 13.04.2011

Kurde, dziś robiąc przegląd obejrzeliśmy auto dokładnie u znajomego..i jestem mile zaskoczony można powiedzieć zero rdzy..Auto było kupione za granicą i pierwszy rok jeździło nie znając zimy, czyżby miało to znaczenie i zacznie go zżerać po najbliższej zimie?
  • 0

#35 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:41, 14.04.2011

jak najbardziej, mi korozja na klamkach wyższła po tej zimie.... niestety a troche jezdziłem po miescie i wtrasie (i faktycznie auto czasem zmieniało kolor na biały ...)
  • 0

#36 po

po
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:WB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 18.04.2011

co z tymi klamkami przecież to plastik... śniedzieją, jakieś wżery się robią :?:

Też mnie to dopadło, jesienią ubiegłego roku. Auto niespełna roczne. Co ciekawe dotyczyło tylko klamek tylnych drzwi.
Pojawiły się "bąble" pod chromem. Załatwione bezproblemowo na gwarancji.

To musiała być jakaś wadliwa partia.

Z innych ciekawostek gwarancyjnych, rozszczelnił mi sie kierunek na prawym lusterku. Dostawała się woda i wewnątrz zrobił się ciemny, przez co praktycznie prawie niewidoczny przy włączaniu.
Również zrobione na gwarancji, aczkolwiek z przygodami. Panowie serwisanci przy wymianie wymontowywali wkład lusterka, który to pękł przy demontażu. On ma taką śmieszną konstrukcję - połączenie taśm klejowych i zatrzasku. Chwila nieuwagi i brzdęk.
  • 0

#37 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:52, 18.04.2011

Ta wadliwa seria to chyba jest na wszystkie promowane elementy ..... okazuje sie bowiem iż to samo zrobiło mi sie takze ze znaczkiem accord na tylnej klapie .... porażka ....

[ Dodano: 2011-04-20, 15:49 ]
po wizycie w ASO - 3 szt klamek wymienione, 1 szt przyszła wadliwa wiec czeka mnie dogrywka w maju, przy okazji wymiony zostanie takze emblemat na tylnej klapie z napisem Accord. Odnosnie otarc lakieru od wewnetrzenej strony klamek, w ASO maja w ofercie specjalne folie ochronne na lakier, które przykleia sie w tym miejscu.

Dodatkowe info - nie myc klamek proszkiem oraz aktywna piana .. i nalezy uzywac srodka do chromu , ja akurat bede uzywał Meguiar's Ultimate Quik Wax
  • 0

#38 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:wypasiony golas;)
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:27, 21.04.2011

U mnie klamki są ok natomiast do wymiany idzie grill. :-/
  • 0

#39 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 21.04.2011

te chromy to jakies kiepskie sa, kumpel teraz bedzie w mazdzie 6 wymienial listwy wokół szyb bocznych ...,..

[ Dodano: 2012-09-20, 14:07 ]
mały update ...
wymieniona na gwarancji końcówka ukł. wydechowego. stara zardzewiała, a nowa sieci sie teraz jak psu %%$ :mrgreen:
  • 0

#40 MateuszM

MateuszM
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 24.06.2013

No i przeczytałem temacik i z lekka zniechęciłem się do zakupu Hondy Accord 2008r.
  • 0
pozdrawiam

#41 jacys

jacys
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 24.06.2013

No i przeczytałem temacik i z lekka zniechęciłem się do zakupu Hondy Accord 2008r.


W VII genie tez klamki rdzewieja (napewno u mnie) ale od spodu, wiec trzeba sie postarac coby dostrzec.

W stanach juz sie pojawila IX genercja, moze Europejski model bedzie bardziej dopracowany niz jego poprzednicy .
  • 0
Była 1.8 iS Jest K24

#42 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 27.06.2013

Nie ma co ukrywać,że VII i VIII to śmiech na sali,jeżeli chodzi o lakier i wiele innych rzeczy.Trzeba nazywać wszystko po imieniu i taka prawda.Drugą sprawą jest to,że w naszym kraju,ludzie to wieśniaki z obsranymi dupami i walą drzwiami bez opamiętania.
  • 0

#43 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:53, 27.06.2013

jak mialem audi 80 b3 tez walili i obdarte drzwi nie korodowaly :-P
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#44 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:51, 14.07.2013

No i zrobilem :mrgreen: .Wlalem w moja 2 litry wosku Terosona.Zabezpieczylem progi,podluznice,tylne blotniki,drzwi,pokrywy i wlalem od spodu
we wszystkie mozliwe :mrgreen: widoczne otwory i zakamarki.Zdjalem takze oba zderzaki i zabezpieczylem takze obie belki poprzeczne.
Smierdzi w aucie masakrycznie,ale moze cos pomoze. :k
Teraz jeszcze trzeba zabezpieczyc tylne blotniki od wewnetrznej strony jakims barankiem,bo fabryczne zabezpieczenie z czasem tam puszcza
i puchna tylne blotniki.
Koszt to 150 zl i w sumie okolo 10 godzin pracy...rozbieranie,mycie,woskowanie,skladanie...moim zdaniem warto :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#45 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:29, 14.07.2013

Teraz jeszcze trzeba zabezpieczyc tylne blotniki od wewnetrznej strony jakims barankiem,bo fabryczne zabezpieczenie z czasem tam puszcza
i puchna tylne blotniki.

Pierwsze słysze aby w 8 gen błotniki tylne puchły
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq