Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VIII gen atak rudej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:13, 22.03.2011

Powinieneś zrobić ten odprysk. Widziałem na tej stronce http://www.auto-swia...egnacja-lakieru , może ci pomoże :B


Dzieki za podpowiedz, mysle ze jaks ie zrobi ciepło to złosze to do ubezpieczyciela - ASO chce za malowanie maski 1500zł a jeszcze na nadkolu lewym też odprysk wiec zrobie wzssytko z ubezpiecznie - w koncu po cos sie płaci kupe kasy...
  • 0

#17 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:20, 22.03.2011

Kolego u dobrego lakiernika za element biorą 300 zł Warmińsko-Mazurskie . to jak napisałeś 2 elementy = 600 zł . Teraz pytanie czy nie stracisz więcej na zniżkach . Kurcze ty masz go na gwarancji :k . Nie zrobił byś sam zaprawki ??.Spróbuj , kup mazak w ASO i odtłuść najpierw to miejsce (pędzelkiem nanieś na ten odprysk kilka razy ) .Potem jak już nałożysz tego lakieru tyle ,że pokryje to miejsce na grubość , weź papier wodny i troszkę przy szlifuj . Dasz radę ja tak robię . Jak dowiem się jakiego papieru używam i jakiej pasty polerskiej to ci napiszę (dostaję te materiały od kolegi ,który pracuje u lakiernika ). Na odprysk potrzebujesz znikomej ilości . P.S. Efekt końcowy jest taki jak z łataniem asfaltu troszkę się różni od pozostałego lakieru ale masz zabezpieczony lakier przed rdzą !! i na pierwszy rzut oka nic nie widać :ok .Pozdrawiam . A zobacz tam może oni ci pomogą http://www.s-plus.pl/ :B
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:44, 23.03.2011

Wiesz co juz sam probowałem, generalnie nie udało sie to perfekcyjnie, kupiłem w ASO lakier, odtłuściłem i nalozyłem i efekt mizerny.
a co do zniżek to mysle ze duzo sie nie straci no ale jeszcze sie zasanawiam, w sumie juz jezdze tak od roku wiec mysle ze jeszcze troche pojezdze.

dzieki za info
  • 0

#19 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:09, 01.04.2011

Informacyjnie... po roku parkowania pod chmurka.... klamki do wymiany .... :(
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:32, 01.04.2011

Jestem w ciezkim szoku to Ci piszesz Kuzek, ja parkuje w garazu podziemnym wiec mysle ze mnie to nie spotka.

A co na to ASO??

Jakos to tłumaczą?
  • 0

#21 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:53, 01.04.2011

akurat wróciłem z ASO, wymienią mi wszystkie na nowe , juz zamówili :mrgreen: przynajmniej beda nie porysowane ...
wniosek jeden - w zime lepiej nalezy zadbac o ich czystosc , lub tez wizyta w ASO co roku na wymiane ... :roll:
  • 0

#22 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 01.04.2011

co z tymi klamkami przecież to plastik... śniedzieją, jakieś wżery się robią :?:
  • 0
F1

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:51, 01.04.2011

Mozesz kuzek zrobic fotke tych klamek - z ciekawości bym popatrzył jak to wyglada.
Jak dzis jade na wymiane czujnika parkowania z przodu, sam piszczy na skrzyzowaniach itd . Miałes jakies problemy z czujnikami?
  • 0

#24 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:13, 01.04.2011

nie. wszystko jest tip top, poza tą wpadką z klamkami :k ..
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:18, 04.04.2011

Wczoraj umyłem samochód - tak dokładniej - i jestem przerażony!!!!
Nie wiem od czego to jest ale ilość zarysowań we wnęce klamkowej mnie przeraziła - najlepsze jest to ze sa nawet w drzwiach tylnych gdzie przez rok uzytkowania ( od nowości) były te drzwi używane moze jakies 10-12 razy. po prosty jeżdze albo sam albo tylko z jednym pasażerem.

To co zobaczyłem mnie totalnie przeraziło jak wyglada lakier, czy tez macie takie probloemyu, ktos ogladał te okolice jak one tan na prawde wygladaja.

Ma ktos pojecie od czego to jest? przecież drzwi tylne sa praktycznie nie używane a zarysowania jakby ktos gwoździem po tym jeździł.

Nie wspomne o wygladzie lakieru na pozostałych elementach, samochó muje tylko na myjni recznej nigdy na automacie.
  • 0

#26 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:00, 04.04.2011

niestety tak jest , u mnie po 1.5 roku uzytkownania w miescie, sa juz pierwsze wieksze rysy po bokoch od drzwi innych aut. Niestey nawek Meq. z UC nie jest wstanie ich usunąc.
Ale tego niestety nie da sie unikac, gorsze jest to ze po 1 zimie klamki sa do wymiany ..... :db dla jakosci Hondy , mogliby jej uz zrobic w kolorze nadwozia.. ale wtedy pewnie po tygodniu byłby juz totalnie porysowane ...
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:23, 04.04.2011

Troche mnie to uspokoiło chodz Kuzek powiedz mi od czego sa te zarysowania we "wnęce klamkowej"?? bo ja tego nie kumam skad to sie bierze?

nie wiem jak u Ciebie ale u mnie to wyglada strasznie, chyba przestane myc samochód zeby tego nie było widac :)
  • 0

#28 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:39, 04.04.2011

jak zwykle winne sa kobiety i te ich pierścionki :mrgreen: od czego ...nie wiem
ja juz po roku nie zwracam uwagi na rysy na lakierze, na szybie czołowej... to musi sie pojawiać, chociaż boli jak jakis $%$ nie zwraca uwagi na cudzą własność.
  • 0

#29 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:wypasiony golas;)
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:25, 04.04.2011

Rysy we wnęce przy klamce są głównie od paznokci.
U mnie kiepsko prezentuje się szyba czołowa. Najwięcej rys jest w pionie po lewej stronie w miejscu gdzie wycieraczka "odbija się" w drugą stronę. :-/
Z rysami na lakierze nie jest źle, ale to głównie za sprawą parkowania z dala od innych. :mrgreen:
  • 0

#30 ELF

ELF
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Warmińsko-mazurskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:56, 04.04.2011

Panowie w Auto Świecie był dobry artykuł "karmią nas ekologią " . Opisali co było kiedyś a co jest teraz chodzi o materiały i tak od nie pamiętam którego roku w EU jest zakaz używania lakierów samochodowych na bazie rozpuszczalników . W EU samochody są malowane lakierami na bazie wody !! (nie muszę tłumaczyć co z wytrzymałością takiego lakieru ). I tu jest problem wszystkich nowych aut a zwłaszcza CZARNYCH !! bo oprócz tego ,że nietrwałe to jeszcze cienka warstwa wystarczy zamek od kurtki i już :k . Mam kolegę który ma warsztat lakierniczy to mi potwierdził i powiedział ; jak przyjeżdża do nich nowsze auto na polerowanie lakieru to trzeba strasznie uważać na przetłoczeniach ,żeby nie zedrzeć do podkładu . A jak robią stare to polerują i polerują i nic się złego nie dzieje .Myślę ,że wytłumaczyłem wam dlaczego przeżywacie szok jak patrzycie na lakier waszej kochanej hondy :sl . http://www.s-plus.pl/ załączam link zobaczcie może oni wam pomogą w szybkiej naprawie .Pozdrawiam :B
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq