Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VIII gen atak rudej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#46 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:39, 14.07.2013

Teraz jeszcze trzeba zabezpieczyc tylne blotniki od wewnetrznej strony jakims barankiem,bo fabryczne zabezpieczenie z czasem tam puszcza
i puchna tylne blotniki.

Pierwsze słysze aby w 8 gen błotniki tylne puchły

Zle sie wyrazilem. :k Poniewaz w 7 gen sie to zdarza,to mysle ze w 8 gen tez wczesniej czy pozniej spuchna. :k
Osobiscie obserwuje jak blacharze wymieniaja tylne blotniki w 8 gen.i w autach 5 letnich na laczeniu blotnika tylnego i wewnetrznego nadkola juz potrafi wychodzic ruda od wewnatrz.
Sa to poczatki...fakt,ale jak ktos chce pojezdzic autem 10 lat,to warto temu przeciwdzialac :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#47 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:47, 14.07.2013

Osobiscie obserwuje jak blacharze wymieniaja tylne blotniki w 8 gen.i w autach 5 letnich na laczeniu blotnika tylnego i wewnetrznego nadkola juz potrafi wychodzic ruda od wewnatrz.

A czemu to ma być wina blacharza ?? tak samo wina może być po stronie lakiernika który sie nie przyłożył do roboty , fakt po wymianie błotnika czy innego elementu trzeba go wy konserwować woskiem który wypiera wilgoć wtedy jest duża szansa że nic sie nie będzie działo
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#48 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:26, 14.07.2013

A czemu to ma być wina blacharza tak samo wina może być po stronie lakiernika który sie nie przyłożył do roboty , fakt po wymianie błotnika czy innego elementu trzeba go wy konserwować woskiem który wypiera wilgoć wtedy jest duża szansa że nic sie nie będzie działo

Chyba sie dzisiaj nie zrozumiemy :mrgreen: .Mialem na mysli fakt korozji w autach fabrycznych,ktora jest widoczna podczas wymiany blotnika
przez blacharza.
Absolutnie nie jest to jego wina...tylko zabezpieczenia fabrycznego. :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#49 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:33, 14.07.2013

Honda nigdy nie powalała zabezpieczeniem antykorozyjnym

[ Dodano: 2013-07-14, 10:33 ]
:piwko2: :piwko2: :piwko2: :piwko2: gebek,
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#50 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 14.07.2013

Honda nigdy nie powalała zabezpieczeniem antykorozyjnym

[ Dodano: 2013-07-14, 10:33 ]
:piwko2: :piwko2: :piwko2: :piwko2: gebek,


Tylko pyt. czemu ruda pojawia sie nie na srodku danego polacia blachy a tylko na jej krancach/laczeniach z inna blacha.Tam gdzie blacha sie konczy to na jej krawedziach jest rdza :k

A co zauwazylem u siebie,co najciekawsze,ze gdzie sa oslony podwozia to pod oslonami jest fabryczna konserwacja.Natomiast gdzie nie ma oslon to praktycznie nie ma zadnej konserwacji.
Ot logika :r :eee
Generalnie widze,ze u siebie nie obedzie sie bez zdzierania rdzy w miejscach gdzie sie pojawila,na to podklad reaktywny->akrylowy->epoksyd i byc moze znowu akryl i na to jakas konserwacja noxudol.

Aaaa samochod 2008 r ,salon pl. :st
  • 0

#51 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:52, 14.07.2013

Tylko pyt. czemu ruda pojawia sie nie na srodku danego polacia blachy a tylko na jej krancach/laczeniach z inna blacha.Tam gdzie blacha sie konczy to na jej krawedziach jest rdza :k

Bo to jest normalne że tam sie pojawia ,
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#52 mario2341

mario2341
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Sławków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 16.03.2018

Pozwolicie że odświerzę temat. Co z tą korozją w accordach 8 gen? Są jakieś probleny z rdzą? Jeżeli coś zauważyliście dajcie znąć.


  • 0

#53 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:12, 16.03.2018

Tourer 2009 biała perła.

1. Korozja pod maską na mastykach, podobno tez przy ramce szyberdachu, ale go nie mam, więc kłopot odpada.

2. Drobne naloty na dolnych , wewnętrznych krawędziach drzwi.

3. Wokół przycisku do otwierania bagażnika.

Ogólnie drobiazgi, ale auto mam w stanie perfekcyjnym i dodatkowo zabezpieczyłem profile zamknięte i spód.


  • 0

#54 mario2341

mario2341
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Sławków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:14, 18.03.2018

Tourer 2009 biała perła.

1. Korozja pod maską na mastykach, podobno tez przy ramce szyberdachu, ale go nie mam, więc kłopot odpada.

2. Drobne naloty na dolnych , wewnętrznych krawędziach drzwi.

3. Wokół przycisku do otwierania bagażnika.

Ogólnie drobiazgi, ale auto mam w stanie perfekcyjnym i dodatkowo zabezpieczyłem profile zamknięte i spód.

 

A przy tylnych nadkolach nic Ci się nie dzieje? Accord 8 gen. nie posiadają plastykowych osłon. Z tymi drobnymi nalotami na dolnych wewnętrznych krawędziach nic nie robisz?


  • 0

#55 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:48, 18.03.2018

Źle mnie zrozumiałeś. Wszystko zostało zrobione zaraz po kupnie i śladu nie ma po rudej. Tylne nadkola zostały zabezpieczone przez lakierników natryśnięciem jakiejś powłoki elastycznej i sprawdza się to bardzo dobrze, tak samo zrobiłem w Jazzie, który ma identyczną konstrukcję nadkoli, a właściwie brak plastikowych i teraz niestraszne mi zimy i kamyki. Naloty na krawędziach dawno usunięte, podobnie jak inne drobiazgi, dodatkowo co kilka miesięcy zdejmuję uszczelki drzwi i czyszczę zbierające się tam dziadostwo, bo to potencjalne źródło korozji.

Nadto jak co roku, daję lakiernikom samochody do przejrzenia i ewentualnie uzupełnienia ubytków zabezpieczenia antykorozyjnego.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq