Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Prawidłowe działanie automatu

VIII automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Crisownik

Crisownik
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 21
Super

Napisano 13:06, 10.08.2021

Witam. Może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie czym się różnią te oleje:
https://allegro.pl/o...dw1-10192829080
https://allegro.pl/o...tom-10795062919

Nie dzialaja linki.


  • 0

#17 Kondek82

Kondek82
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Połaniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 10.08.2021

https://images.app.g...2wAB25CKAkubtV6
https://images.app.g...DXzryPPW1cvorR7
  • 0

#18 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:08, 11.08.2021

Też sobie zadałem te pytanie ale gdzieś mi kiedyś migneło , że ten ultra jest dobry jakościowo.
https://www.ato24.de...a-atf-dw-1.html
Wyszedł mnie 252 zł za 4 litry.

Użytkownik Beryl edytował ten post 14:10, 11.08.2021

  • 0

#19 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:23, 11.08.2021

Niczym się nie różnią.

 

Słowo 'Ultra" zawsze jest stosowane przez Hondę na rynek JPN także przy olejach, płynach DOT ITD.

 

Dla potwierdzenia:

 

 

https://www.pakwheel...1-ultra/1621782


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#20 Kondek82

Kondek82
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Połaniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 11.08.2021

Dzięki za odpowiedź. Ten ultra wychodzi taniej więc będzie zakupiony.
  • 0

#21 Matus909

Matus909
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 27.08.2021

Ja dorzucę od siebie coś co zaobserwowałem. Mianowicie. Po zakupie auta poprzedni właściciel zalał oleju na maxa na bagnecie. Olej byś świeżo zmieniony - dwukrotnie - i czyściutki, wiec tak jezdziłem. Nadszedł czas na wymianę. Mechanik,który wymieniał mi olej pomimo moich instrukcji przelał. Skrzynia chodziła strasznie, ale musiałem zrobić tak 100 km. Po powrocie zlałem 200 ml. Mam teraz lekko powyzej minimum i muszę powiedzieć, ze ta skrzynia nie działała nigdy lepiej. Odnoszę wrażenie, że lepiej mieć mniej oleju, niż wiecej w naszych skrzyniach. Co sądzicie?
  • 0

#22 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:28, 27.08.2021

Kiedyś w ASO (ręce opadają...) przy wymianie statycznej przelali mi o 0,7 l. Zrobiłem jakieś 100 km i po powrocie do siebie od razu sprawdziłem. Potem telefon, zjebka, przeprosiny z ASO blablabla. Ale skrzynia działała bez zarzutu. Odciągnąłem do poziomu max. i trochę podzwoniłem po dobrych warsztatach od AT. Wszędzie to samo: za dużo oleju to nie problem. Groźny jest niski poziom.

Dlatego myślę, że takie coś:

(...) Mam teraz lekko powyzej minimum (...)

to proszenie się o problemy.

Mierzysz oczywiście na wyłączonym silniku?
  • 0

#23 Matus909

Matus909
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 01.09.2021

E tam od razu proszenie się o problemy. 1 mm powyżej minimum to wciąż norma, a to nie silnik, żeby brał olej. Wyciek raczej wyłapie na czas. Po prostu zauważyłem, że w tej konfiguracji skrzynia pracuje najlepiej do tej pory. Olej sprawdzam jak zalecają w serwisówce. Na zgaszonym silniku po uzyskaniu normalnych warunków pracy -> 10-20 km -> do półtorej minuty po zgaszeniu. Ja bym powiedział, że nadmiar jest tak samo groźny jak niedobór. Pompa będzie pracowała na większych ciśnieniach więc ryzyko dla uszczelnień, ale myślę też, że to ciśnienie powodowało też, że od czasu do czasu miałem szarpnięcia. 


  • 0

#24 wojczi

wojczi
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:184
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:TL4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 05.09.2021

Tak, ale jak masz mniej oleju, to będzie się on też mocniej grzał. Przez co szybko straci swoje właściwości. Połowa stanu byłaby okej, ale minimum to już słabo.
  • 0

#25 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:26, 25.01.2022

Te skrzynie potrafią byś też szybkie nie tylko wytrzymałe  :cwaniak: 



ciekawe swoją drogą czy ta skrzynia była modzona


  • 0

#26 Vipp

Vipp
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 09.03.2022

E tam od razu proszenie się o problemy. 1 mm powyżej minimum to wciąż norma, a to nie silnik, żeby brał olej. Wyciek raczej wyłapie na czas. Po prostu zauważyłem, że w tej konfiguracji skrzynia pracuje najlepiej do tej pory. Olej sprawdzam jak zalecają w serwisówce. Na zgaszonym silniku po uzyskaniu normalnych warunków pracy -> 10-20 km -> do półtorej minuty po zgaszeniu. Ja bym powiedział, że nadmiar jest tak samo groźny jak niedobór. Pompa będzie pracowała na większych ciśnieniach więc ryzyko dla uszczelnień, ale myślę też, że to ciśnienie powodowało też, że od czasu do czasu miałem szarpnięcia.



Co dokładnie się działo jak miałeś za dużo oleju ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq