Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Siłownik maski w Acco 2004 zamiast preta???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#31 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:51, 27.07.2010

a jakby do VI gen wykorzystać teleskopy do podtrzymania tylnej klapy z hatchbacka?
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:25, 29.07.2010

Nieźle doposażona ta twoja kupeta... U mnie pręcik :/
czyli do coupe to można by i oryginalne kupić... kusi :)
  • 0

#33 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:34, 30.07.2010

Nieźle doposażona ta twoja kupeta... U mnie pręcik :/
czyli do coupe to można by i oryginalne kupić... kusi :)


logcksys ma wersję USA... więc trzeba poszukać na szrotach
  • 0

#34 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:26, 01.08.2010

po dobraniu i odpowiednim zamontowaniu zostaje jeszcze jeden problem: żeby się Wam maska nie złamała w pół jak ją siłowniki przytrzymają :)


Kolego rozumiem jakby pręt przytrzymywał ją w połowie albo bliżej lamp a on podtrzymuje przy samym zawiasie jakieś (strzelam) 20-30 cm od zawiasu. Tego bym się nie obawiał.

PS: Ja chcę założyć siłowniki do Hondy Accord a nie do Trabanta :k (bez obrazy dla posiadaczy Trabantów :ok )


no właśnie on trzyma przy zawiasie i cały przód maski (który jest w górze) ciąży, do dołu ciągnie go niewidzialna siłą :) a próbuje powstrzymać go właśnie ten siłownik, który im bliżej jest zawiasu tym gorzej ma i tym bardziej maska chce się przełamać. Jeżeli maska nie była bita to powinna wytrzymać ale jeżeli była prostowana to raczej małe szanse...
Poważnie kolego wiem co mówie, i nie mówie tu o trabancie, garbusie czy innym zabytku (z resztą tamte samochody miały inną konstrukcje i wydaje mi się że maska więcej znosiła niż obecnie produkowane... teraz maska ma się składać tworząc strefę kontrolowanego zgniotu...)
  • 0

#35 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:35, 01.08.2010

po dobraniu i odpowiednim zamontowaniu zostaje jeszcze jeden problem: żeby się Wam maska nie złamała w pół jak ją siłowniki przytrzymają :)


Kolego rozumiem jakby pręt przytrzymywał ją w połowie albo bliżej lamp a on podtrzymuje przy samym zawiasie jakieś (strzelam) 20-30 cm od zawiasu. Tego bym się nie obawiał.

PS: Ja chcę założyć siłowniki do Hondy Accord a nie do Trabanta :k (bez obrazy dla posiadaczy Trabantów :ok )


no właśnie on trzyma przy zawiasie i cały przód maski (który jest w górze) ciąży, do dołu ciągnie go niewidzialna siłą :) a próbuje powstrzymać go właśnie ten siłownik, który im bliżej jest zawiasu tym gorzej ma i tym bardziej maska chce się przełamać. Jeżeli maska nie była bita to powinna wytrzymać ale jeżeli była prostowana to raczej małe szanse...
Poważnie kolego wiem co mówie, i nie mówie tu o trabancie, garbusie czy innym zabytku (z resztą tamte samochody miały inną konstrukcje i wydaje mi się że maska więcej znosiła niż obecnie produkowane... teraz maska ma się składać tworząc strefę kontrolowanego zgniotu...)


Jeżeli pręt podtrzymuje maskę w tym samym miejscu co siłownik to nie wiem w czym problem. Gdyby pręt podtrzymywał maskę w np. połowie a ja siłownik zamontowałbym przy zawiasie to wiadomo że albo złamię mi maskę w pół albo zrobi się dźwignia i wyrwie mi zawiasy. Będę próbował po powrocie z wakacji.
  • 0

#36 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:55, 02.08.2010

Ale generalnie w czym jest problem? ze pret przeszkadza? czy chodzi o sam fakt podparcia maski?
Jak przeszkadza, to moze nadmienie, bo nie wszyscy o tym wiedza, w masce jest drugi otwor w okolicy zawiasu. Maske mozna podniesc prawie pionowo, a pret idzie wtedy dosc nisko i wzdluz blotnika.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#37 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:49, 02.08.2010

Ale generalnie w czym jest problem? ze pret przeszkadza? czy chodzi o sam fakt podparcia maski?
Jak przeszkadza, to moze nadmienie, bo nie wszyscy o tym wiedza, w masce jest drugi otwor w okolicy zawiasu. Maske mozna podniesc prawie pionowo, a pret idzie wtedy dosc nisko i wzdluz blotnika.


:k :k :k nie wiem czy ja go właśnie za każdym razem nie pcham do tej właśnie nory, :oops: że aż mi ręki brakuje a mam prawie 180cm wzrostu :oops: aż zaraz zejdę i sprawdzę. pozdro
  • 0

#38 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:53, 02.08.2010

HAWARD, nie no jak za kazdym razem tak podpierasz maske, to sie nie dziwie masz dosyc :-) Zdecydowanie latwiej podpierac ja w otworze "domyslnym", na brzegu maski. Czas otwierania 10s.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#39 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:52, 03.08.2010

hehe, ja też zawsze pcham na samą górę i nie powiem żeby dla 188cm gościa było to przyjemne. Czyli koniec z zakwasami przy wymianie płynu do sprysków :k :-D
  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#40 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:41, 03.08.2010

HAWARD, nie no jak za kazdym razem tak podpierasz maske, to sie nie dziwie masz dosyc :-) Zdecydowanie latwiej podpierac ja w otworze "domyslnym", na brzegu maski. Czas otwierania 10s.


Tak koledzy jestem Kretynem. :oops: koniec udręki i kładzenia się prawie na silniku. Wilekie dzięki .
Teraz to baja. Dziekówa i pozdro
  • 0

#41 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:00, 11.10.2012

Odświerzę trochę temat. Mam zamiar, a właściwie to już robię taki siłownik w sumie bardziej dla bajeru niż wygody 8-). Doświadczalnie sprawdziłem już że 1 siłownik 550 niutonów to zdecydowanie za dużo, a mam zamiar dać dwa po bokach i zastanawiam się czy dać 2x200N czy 2x150N, więc potrzebuję wiedzieć ile mniej więcej waży maska? bo nie mam zielonego pojęcia.
  • 0

#42 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:40, 03.11.2012

Około 15.5 kg - odkręcałem i ważyłem, gdyż też chciałem się pozbyć pręta no i udało się, swoją drogą nie bardzo rozumiem, dlaczego Honda oszczędzała na siłownikach. Kupiłem siłowniki inne niż Redliny do Acury TSX. Maska idzie przy nich za mało do góry. Przy tych, które założyłem, otwiera się nieco wyżej niż pręt.
  • 0

#43 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:54, 03.11.2012

A skąd wziąłeś siłowniki? jaka siła i długość? no i gdzie mocowałeś je do nadwozia??
  • 0

#44 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:38, 10.11.2012

Sorki, że się tak długo nie odzywałem, ale samochód miałem u mechanika. Oto fotki jak zamocowane się siłowniki
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#45 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:25, 29.11.2012

W końcu się udało ;-) chciałem uniknąć wiercenia dziur itp. więc trochę musiałem pokombinować. Jeszcze pomalować jakoś normalnie i będzie git. Siłowniki 2x180N 364mm długości. Jak ktoś chce takie coś kombinować w podobnych miejscach montażu to nie brać słabszych siłowników. Około 15cm przed pozycją docelową zaczyna sama jechać do góry

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq