Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obciążenie silnika po włączeniu klimatyzacji

VII klilmatyzacja obciążenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Bartas15

Bartas15
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 16.10.2020

Heja,

 

Mam chłopaki pytanie, wiem, że temat już był poruszany, ale odnośnie VI generacji.

 

Jeszcze do niedawna posiadałem generację VII z silnikiem 2.4 i miałem ten strasznie irytujący objaw, że po uruchomieniu klimy czułem jakbym miał połowę silnika i jeszcze ciągnął przyczepę kempingową. Miałem wersji przed liftem z gazem.

Gdzieś doczytałem, że podobno w benzyniaku jest tak, że komputer ogarnia, że sprężarka się załącza i zwiększa dawkę paliwa, żeby nie było strat. Natomiast komputer LPG nie jest w stanie czegoś takiego dźwignąć i to dlatego. Nie wiem, nie sprawdzałem tego bo na tamten czas o czymś takim nie słyszałem.

Moje pytanie brzmi czy to jest normalne i czy może po lifcie problem zniknął?

 

Pytam dlatego, że sentyment zaczyna wygrywać i mam ochotę wrócić do VII-ki, ale jak pomyślę o tym temacie to mnie autentycznie odstrasza.

 

Jako przykład podam, że mój znajomy ma Mazde 6 drugiej generacji z 2.0 benzyniakiem tez z LPG, ale młodszy bo to jest bodajże 2007r i tam tego efektu nie ma nawet w najmniejszym stopniu. Oczywiście, spalanie jest trochę wyższe, ale nie ma kompletnie utraty mocy i kwestia czy ten problem, w którymś roku został w jakiś sposób rozwiązany?

Aktualnie jeżdżę Renault Megane z 2015 roku i też nie odczuwam strat...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klilmatyzacja obciążenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq