Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda accord VII 2.0 benzyna 2005

Wolne obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marchewa30

Marchewa30
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 16.10.2020

Witam

 

Mam dziwną bolączkę w accord mianowicie jak jadę i wcisnę sprzęgło obroty maleją do 800 i od razu rosną do 1500 dopiero jak się zatrzymam to się normują do  800.

Przepustnica wyczyszczona dokładnie czyli wyczyszczony silnik krokowy od wolnych obrotów TPS jak ustawie na wartość 0.45V to obroty 1600 jak ustawie 0.43V To obroty jak auto stoi 800

EGR wyczyszczony ECU skasowane zrobiona nauka wolnych obrotów i dalej to samo podczas jazdy 

I jeszcze chciałem dodać żę na niskich obrotach autem szarpię podczes ujmowanie gazu i dodawanie w zakresie od 1000 do 2000 obrotów 


  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 10:44, 16.10.2020

Przestaw TPS 0.4v i obserwuj
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#3 Marchewa30

Marchewa30
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:48, 16.10.2020

Robiłem już tak nic nie pomogło 

Kasowałem ecu i naukę obrotów  iacv w HDS 

A czemu wszyscy ustawiają na 0.45V 


Użytkownik Marchewa30 edytował ten post 10:51, 16.10.2020

  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 14:20, 16.10.2020

Czujnik ten ustawia sie na wskazania kompa. 0.45 to tylko pewno komus sie przyfarcilo i tyle
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#5 Marchewa30

Marchewa30
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:42, 17.10.2020

Czujnik ten ustawia sie na wskazania kompa. 0.45 to tylko pewno komus sie przyfarcilo i tyle

To czemu jak go ustawie na 0.45 V to mam obroty cały czas 1600 . TPS jest uszkodzony 

 

A ma ktoś instrukcję do programu HDS jak później przeprowadzić naukę wolnych obrotów  


Użytkownik Marchewa30 edytował ten post 06:45, 17.10.2020

  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:51, 17.10.2020

Tps nie jest uszkodzony. Jezeli wartosci ida liniowo to jest w 100% sprawny. Rezujesz ecm/pcm na zimnym silniku, czytasz komunikat, odpalasz silnik i czekasz. Jak nie pomoze to na rozgrzanym silniku odłączasz na ok 30 sek szara skrajna kość od komputera i sprawdzasz czy bedzie poprawa
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#7 Marchewa30

Marchewa30
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Jaworzno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 17.10.2020

Tps nie jest uszkodzony. Jezeli wartosci ida liniowo to jest w 100% sprawny. Rezujesz ecm/pcm na zimnym silniku, czytasz komunikat, odpalasz silnik i czekasz. Jak nie pomoze to na rozgrzanym silniku odłączasz na ok 30 sek szara skrajna kość od komputera i sprawdzasz czy bedzie poprawa

A ma ktoś zdjęcia jak się dostać do komputera bo faktycznie tego jeszcze nie próbowałem 


  • 0

#8 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:41, 17.10.2020

Prawa strona tunelu przy samej grodzi. Łopatologicznie mowiac, lewa wyprowtowana noga pasazera. Zdejmujesz taki ala trojkacik plastikowy, odslaniasz dywan i juz go widzisz.
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3921 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 204
Wzorowa

Napisano 16:09, 17.10.2020

Proszę:

 

Mamy taki temat:

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

Po twoim aucie znajdujemy coś takiego:

 

https://japancars.ru...&nplblk=B__3715

pozycja nr 22  to klapka o której wspomina kolega.

 

https://japancars.ru...&nplblk=B__3700

 

Ta klapka nr 22 wchodzi tam gdzie spinka/kołek 29.

 

Następnie znajdujemy nr ecu:

https://japancars.ru...&nplblk=B__1310

 

37820-RBA-G04

 

i w google znajdziemy: 

 

https://www.drive2.c...75609516245009/

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#10 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 17:26, 17.10.2020

Ślepak, ten nr 37820-RBA-G04 to pojecie wzgledne. W aucie mogly miec miejsce rozne rzeczy, takze duzo by tu mowic...
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3921 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 204
Wzorowa

Napisano 17:37, 17.10.2020

Numer ECU mógłby być i inny, chodziło mi o to żeby kolega zlokalizował sobie gdzie to jest. 

Tak jak temat podesłałem z osłoną ecu, to mógł już 10 razy zostać zalany :P 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#12 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:14, 17.10.2020

Posilkujac sie tym, ze szuka podpowiedzi tu to raczej marne szanse, ze sobie poradzi...
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3921 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 204
Wzorowa

Napisano 18:19, 17.10.2020

Lepiej nie raz samemu coś zrobić/próbować zrobić, niż oddać auto do "mechaników", kolega zapewne dwóch lewych rąk nie ma. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#14 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 749 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:41, 17.10.2020

Skoro zabiega o pomoc tutaj, mozna odebrać to dwuznacznie
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#15 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3921 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 204
Wzorowa

Napisano 21:15, 17.10.2020

Lepiej próbować coś zrobić samemu i zapytać, niż nie zrobić nic i oddać auto do różnej maści mechaników.

Od tego jest forum między innymi żeby pomóc, udzielić informacji innym jak pytają.

Koniec OT.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Wolne obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq