Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22A2 w CD7- błąd sondy i 41

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Woska

Woska
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 01.10.2020

Cześć :)
Wkładam H22A2 do accorda V coupé - ciagle wyrzuca błąd nr.1 (sondy)
Kupiłam inną sondę i nadal to samo, elektryk nawet zrobił osobną wiązkę z kompa do sondy i nadal wyrzuca błąd.

Zastanawiam się czy może być tak, ze mimo tego, ze pokazuje błąd sondy nie jest to jednak sonda... bo mieliśmy wcześniej sytuacje, ze wyrzucało błąd, który widniał na liście kodów jako błąd ABS natomiast w praktyce okazało się, ze był to błąd Vteca.

Ktoś podpowiedział, żeby A6 zamienić z A11 przy kompie - efekt po zamianie taki, że wyrzuciło dodatkowo błąd nr. 41 opisany jako „ogrzewanie czujnika liniowego przepływu powietrza lub jego obwód”.

Myśle, że jest to jednak kwestia przepinowana tej sondy..🤷‍♀️🙈?

Pozdro 👋
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 10:44, 01.10.2020

Jaki komp jest włożony?

Jaka sonda?
Jaka oporność grzałki ?


  • 0

#3 Woska

Woska
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:05, 02.10.2020

Jaki komp jest włożony?
Jaka sonda?
Jaka oporność grzałki ?




Komp jest od H22A2
Sonda denso
Oporność grzałki 13,5
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 07:18, 02.10.2020

A możesz podać oznaczenie z kompa

Tak samo jak oznaczenie z sondy?


  • 0

#5 Woska

Woska
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 02.10.2020

A możesz podać oznaczenie z kompa
Tak samo jak oznaczenie z sondy?



Komp: 37820 - P13 - G00 528 - 201374

Sonda: DOX - 1409


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 12:05, 02.10.2020

Więc najpierw sprawdziłem sobie ECU - wyszukałem gdzie był montowany, znalazłem numer oem sondy i wyszły pierwsze kwiatki.

 

 

 

Co do ECU to opis pinów mówi, że grzałka ma być wpięta w A6

 

http://technet.ff-sq...wiring.obd1.htm

 

http://www.preludeau...orkshop-Manuals

 

 

Pin A11 to jest EGR 

 

Więc zacząłbym chyba od przepięcia pinów z powrotem do A6 i poszukania 

Co do sondy

 

 

Wg modelu samochodu 

https://japancars.ru...&nplblk=B__0200

 

sonda powinna mieć numer OEM 

 

36531-PK2-J01

 

Niestety ale katalog denso nie znajduje odpowiednika tej sondy po numerze OEM.

Ale po modelu auta znajduje tą która jest powyżej czyli DOX - 1409

 

W katalogu NGK nie ma w ogóle prelude IV.

 

Wg mnie coś nie tak jest z sondą lambda i jej poprawnym dopasowaniem. Ja bym poszukał używki (wiadomo, że to mega loteria). 

W którejś prelude już miałem taką sytuację, że sensownego zamiennika nie było ale to chyba w 2.0 było.

 

 

 

 

Jako, że na ptp już szukałaś to może widziałaś ten temat

https://forum.hondap...a h22a2#p439053

 

 

Ja bym się skupił najpierw na wpięciu sondy z powrotem w odpowiednie piny i sprawdzeniu co będzie się działo. Na chwilę obecną komp wywala błąd grzałki bo nie ma jej podpiętej. 

Podepnij z powrotem sondę w OEM instalację i do odpowiedniego pinu w kostce. Grubość i długość przewodów do ECU również mają znaczenie. 

Jak dalej będą jakieś błędy to daj znać będzie można myśleć.


  • 0

#7 Woska

Woska
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-R
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 06.10.2020

Dzięki bardzo za wyczerpującą odp !
Będziemy działać i dam znać jak efekty

Więc najpierw sprawdziłem sobie ECU - wyszukałem gdzie był montowany, znalazłem numer oem sondy i wyszły pierwsze kwiatki.
 
 
 
Co do ECU to opis pinów mówi, że grzałka ma być wpięta w A6
 
http://technet.ff-sq...wiring.obd1.htm
 
http://www.preludeau...orkshop-Manuals
 
 
Pin A11 to jest EGR 
 
Więc zacząłbym chyba od przepięcia pinów z powrotem do A6 i poszukania 

Co do sondy
 
 
Wg modelu samochodu 
https://japancars.ru...&nplblk=B__0200
 
sonda powinna mieć numer OEM 
 
36531-PK2-J01
 
Niestety ale katalog denso nie znajduje odpowiednika tej sondy po numerze OEM.
Ale po modelu auta znajduje tą która jest powyżej czyli DOX - 1409
 
W katalogu NGK nie ma w ogóle prelude IV.
 
Wg mnie coś nie tak jest z sondą lambda i jej poprawnym dopasowaniem. Ja bym poszukał używki (wiadomo, że to mega loteria). 
W którejś prelude już miałem taką sytuację, że sensownego zamiennika nie było ale to chyba w 2.0 było.
 
 
 
 
Jako, że na ptp już szukałaś to może widziałaś ten temat
https://forum.hondap...a h22a2#p439053
 
 
Ja bym się skupił najpierw na wpięciu sondy z powrotem w odpowiednie piny i sprawdzeniu co będzie się działo. Na chwilę obecną komp wywala błąd grzałki bo nie ma jej podpiętej. 
Podepnij z powrotem sondę w OEM instalację i do odpowiedniego pinu w kostce. Grubość i długość przewodów do ECU również mają znaczenie. 
Jak dalej będą jakieś błędy to daj znać będzie można myśleć.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq