Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Accord VIII Type S K24z3 obrócona panewka - pomoc

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tommarek28

tommarek28
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 23.09.2020

Witam jak w tytule przydażyła się taka sytuacja, że w accordzie type s  k24 z3 obróciła mi się panewka na 3 cylindrze. Z uwagi na uszkodzenie wał kwalifikuje się na 3 szlif. I teraz mam problem ze znalezieniem panewek do tego silnika na 3 szlif? Czy ktoś przerabiał taki temat lub jest w stanie mi pomóc w tym temacie? Może ktoś ma wiedzę, gdzie można dostać takie panewki lub sprawdzony pewny wał korbowy? Dodam, że auto jeździlo cały czas bezawaryjnie bez poboru oleju na 5w30 aż nagle zaczeła klepać panewka :/


  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 3956 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 208
Wzorowa

Napisano 20:52, 23.09.2020

Witam. Uderz tutaj:

http://www.cermotor.com.pl/

 

Mam nadzieje że pomogą.

 

Oraz:

http://www.accordklu...any-sprzedawca/

https://jarusnet.pl/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#3 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 755 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:58, 23.09.2020

Zapomnij. 3 szlif w Hondzie nie przejdzie. Na 0.5 jest problem a co dopiero na 0.75.szukaj drugiego slupka. Pamietaj, ze jak obrocila sie panewka korba do regeneracji. A jak wyciagac korbe to i honowanie i nowe pierscienie
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#4 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 999 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:06, 24.09.2020

dokładnie, honda nie przewiduje szlifów wału, w aso nie kupisz podwymiarowych panewek, a skoro tak to znaczy że wałów hondy się nie szlifuje, no i z tego powodu jeżeli chcesz zrobić raz a dobrze to albo szukaj wału (+ to co pisze młodyolek wyżej) albo słupka, na jakims portalu kiedyś pisali że wały hondy są powierzchniowo utwardzane i z tego powodu szlif powyżej 0,25 jest wyrzucaniem kasy w błoto, ponoć 0,25 wychodzi jeszcze w tej utwardzonej warstwie, ale nie biorę odpowiedzialności za to info, jeżeli ktoś z was ma wiedzę to niech potwierdzi albo zdementuje, faktem jest że np. ACL (nie wiem czy jeszcze istanieją/ produkują) nie produkowała innych panewek niż nominał i 0,25, może rzeczywiście jest cos na rzeczy...


  • 0

#5 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 755 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:28, 24.09.2020

0.25 jest. Mam to u siebie, tzn składam sobie franka, glowne i korby na 0.25, panewki king racing. Ale 0.75 nie istnieje. Po za tym, kazdy wal jest utwardzany powierzchniowo
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#6 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 999 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:41, 24.09.2020

jak jest do K serii nie wiem bo nie zgłębiałem tematu, ale kiedyś do civiców (D seria) były dostępne nawet 1.00 oczywiście w zamienniku (produkowało to TDC i LLC na przykład, jak widzę w internetowych katalogach już to nie jest dostępne i w sumie bardzo dobrze że wycofali...), tyle ze każdy kto zrobił 0.50 i więcej, robił ponownie, znaczy szukał wału ewentualnie silnika bo znowu stukało, na forum crxa czy civica 4 gen w archeo można znaleźć kilka obszernych tematów na ten temat, także wniosek jest jeden - jeżeli spustoszenia są większe niż 0.25 to wał na złom nawet jeżeli są panewki, i szukać sprawnego


Użytkownik rafisz edytował ten post 19:43, 24.09.2020

  • 0

#7 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:03, 24.09.2020

Raczej jak koledzy pisza szukaj slupka, reszta jest nie oplacalna, jaki olej miales lany?
  • 0

#8 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 755 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:10, 24.09.2020

Jak widac z postach 5w30. Ale jak ja zerwalo to max 1szlif. Kolejne to spore ryzyko

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 22:17, 24.09.2020

  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#9 tommarek28

tommarek28
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 25.09.2020

Dzieki za informacje słupek znaleziony zobaczymy w jakim bedzie stanie. Faktycznie szkoda ryzykować z tym 3 szlifem. Jeszcze raz dzieki za rady.


  • 0

#10 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:14, 26.09.2020

5w30 nic mi nie mowi, pytam bo zapewne przytkal sie kanal olejowy dlatego panewke obrocilo, robiles plukanke przed awaria?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq