Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Silnik nie kręci się po zagrzaniu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tajland

tajland
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rawicz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:45, 10.08.2020

Hej. Pacjent Accord 2.4 w automacie z 2004 roku. Jest LPG. Po rozgrzaniu nie chce wkręca się na obroty. Stoję na światłach i już czuję, że na wolnych obrotach nagle chodzi jakby chciał zgasnąć. Próbuje ruszyć, mogę wcisnąć gaz do końca, a silnik nie wkręca się na obroty i nie jedzie. Trochę lepiej jest po przełączeniu na benzynę, ale nadal nie wkręca się jak powinien i kulawo chodzi na wolnych obrotach. Zjawisko występuje tylko po dobrym rozgrzaniu silnika. Zazwyczaj jak jadę kilkadziesiąt km trasami szybkiego ruchu i wjadę w miejskie korki. Wtedy mam takie atrakcje gwarantowane. Na trasie raz są, a raz ich nie ma. Gdy problemy te występują auto dużo więcej spala. Byłem u gazownika i były poprzestawiane wszystkie parametry gazu. Zbyt bogata mieszanka. Przestawił jak trzeba i dwa dni było bardzo dobrze, a następnie problem wrócił. Świece nowe, cewki sprawdzone, filtr powietrza nowy, zawory sprawdzone. Ktoś coś ? Aha wyskakuje check o niepełnej sprawności katalizatora nr 67 i wyskoczył jakiś czas temu błąd nr 48 czyli uszkodzona sonda. Po wizycie u gazownika po dwóch dniach pojawił się tylko błąd 67.


  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:32, 10.08.2020

Zakręć gaz na butli i pojeździj. Błąd sondy nie oznacza, że jest padnięta. To tylko może być efekt innego problemu. Sprawdź w papierach jaki masz reduktor i jakie wtryskiwacze albo wrzuć fotki. Ja obstawiam, że zalewa gazem. Jeżeli przy zakręconej butli będzie ok to wina instalacji. Na benzynie sprawdź czy sonda pracuje poprawnie.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 tajland

tajland
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rawicz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 10.08.2020

Gdy jadę na benzynie to też zalewa. Na postoju czuć nieprzepaloną benzyną z wydechu. Dodam może jeszcze, że wydaje mi się, że auto od pewnego czasu głośniej pracuje, tzn wydech jest głośniejszy.

Użytkownik tajland edytował ten post 09:39, 10.08.2020

  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:27, 10.08.2020

Do sprawdzenia droznosc katalizatora. Gdy jest cieply nie ma przez niego przeplywu. I jeszcze raz przyjrzałbym sie luzom zaworowym
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 tajland

tajland
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rawicz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 10.08.2020

Katalizator miałby taki duży wpływ, że auto niemal nie ma mocy ? Jest sposób na sprawdzenie katalizatora ? A jeśli uszkodzony jest map sensor to wywali błąd ?
  • 0

#6 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:18, 10.08.2020

Zaczynasz od dupy strony. Zdemontuj kata i zobacz czy jest sprawny
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:16, 10.08.2020

Co znaczy zawory sprawdzone? Regulowal ktoś kto ma pojęcie?
  • 0

#8 tajland

tajland
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rawicz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 10.08.2020

Zaczynasz od dupy strony. Zdemontuj kata i zobacz czy jest sprawny

A podpowiesz może jak to sprawdzić jak już będzie zdemontowany ?

 

Co znaczy zawory sprawdzone? Regulowal ktoś kto ma pojęcie?

Tak. Robił to zaufany mechanik u którego reguluje je regularnie.


  • 0

#9 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:26, 11.08.2020

Patrzysz pod slonce i kazdy kanalik ma byc czysty, tzn masz widziec slonce na przestrzal
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:44, 11.08.2020

na początek zakręć zawór na butli, nie przełączaj przełącznikiem, chodzi tu o to że może reduktor przepuszcza gaz i najnormalniej zalewa silnik gazem, nic cię to nie kosztuje, a wyeliminujesz jeden z możliwych powodów


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq