Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Kasowanie luzów w świeżo zregenerowanej przekładni

VIII VIII przekładnia kierownicza

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 27.07.2020

Panowie, mam zagwozdkę i niemały dylemat. 2 tygodnie temu zregenerowałem przekładnie kierowniczą. Dzisiaj siedząc w aucie i trochę z nudów zrobiłem kilka gwałtownych ruchów kierownicą prawo-lewo na prostych kołach i... słychać stuk. Prawie taki jak przy skreconych na maksa kiedy drążek uderza o tulejkę.
Pojechałem do warsztatu który mi to robił- Pan popatrzył i mówi- teraz wszystko się chyba poukładało i trzeba skasować luz i będzie ok. Dodam, że po odpaleniu silnika stukot nadal jest. Dla mnie to dziwne, że powiedzmy Nowa przekładnia i ma luźny do kasowania? Czy tak może być czy chcą mnie nabić w butelkę żeby umyć ręce od ponownej roboty?
Będę wdzięczny za pomoc bo w środę jadę do nich i muszę wiedzieć jak zagadać.
  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:20, 27.07.2020

Mysle, ze jest to mozliwe
Wystarczy ponownie napiac luz miedzyzebny
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:42, 29.07.2020

Mogłeś uderzyć do mnie z tą maglownicą. Robię zestawy naprawcze do ACC VIII - regeneracja magla na samochodzie bez ustawiania zbieżności itc mechanicy za wymianę takiego zestawu biorą 80 - 150 zł 

Jeśli chodzi o twój problem to trzeba dokręcić lewy docisk listwy w maglu. Nigdzie indziej nie ma regulacji moje zestawy są na prawą stronę bo tam magiel zazwyczaj stuka.

Ciekawe co wchodziło w skład regeneracji? Możesz powiedzieć jaki koszt zabiegu całość? Może być na priv jak nie chcesz pisać na forum.

Pozdr


  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 08:58, 29.07.2020

@kacprowy a temat przekładni w Civicu VII gen też masz rozpracowany?


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:07, 29.07.2020

w trakcie:)

Może za miesiąc coś już będzie 


  • 0

#6 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 29.07.2020

Mogłeś uderzyć do mnie z tą maglownicą. Robię zestawy naprawcze do ACC VIII - regeneracja magla na samochodzie bez ustawiania zbieżności itc mechanicy za wymianę takiego zestawu biorą 80 - 150 zł 
Jeśli chodzi o twój problem to trzeba dokręcić lewy docisk listwy w maglu. Nigdzie indziej nie ma regulacji moje zestawy są na prawą stronę bo tam magiel zazwyczaj stuka.
Ciekawe co wchodziło w skład regeneracji? Możesz powiedzieć jaki koszt zabiegu całość? Może być na priv jak nie chcesz pisać na forum.
Pozdr

Pisałem do Ciebie na priv w tej sprawie, odczytałes- nie otrzymałem odpowiedzi.
Zostało wymienione wszystko wewnątrz, łącznie z listwą.
  • 0

#7 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:40, 29.07.2020

Musiałem coś przegapić sorrka i tak przez ostanie 4 miesiące nie pracowałem.

Zadowolony jesteś z regeneracji magla? Duży luz na zębach coś mówili po regeneracji?


  • 0

#8 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 29.07.2020

Musiałem coś przegapić sorrka i tak przez ostanie 4 miesiące nie pracowałem.
Zadowolony jesteś z regeneracji magla? Duży luz na zębach coś mówili po regeneracji?

Jestem zadowolony bo mi się nic nie tłucze. Nic nie mówili bo o nic nie pytałem. Będę pytał jak sie coś stanie w przeciągu gwarancji. W piątek jadę na skasowanie luzu.
  • 0

#9 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:56, 30.07.2020

Spoko napisz czy pomogło:)


  • 0

#10 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 31.07.2020

Nie pomogło. Stuki są nadal przy kreceniu szybkimi ruchami. Skręcili śrubę, teraz ciężko kręcić i koła nie wracają do pozycji neutralnej. W środę będą ją wyciągać bo chyba przestraszył się rzeczoznawcy.
  • 0

#11 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:16, 31.07.2020

No niestety tak to jest z tą regeneracja. Czasami tak bywa, że jest gorzej niż wcześniej.
Moze kup używkę i wymień slizgi lewy i prawy. Powinno być cacy;)
  • 0

#12 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:18, 01.08.2020

U mnie problemem jest listwa która miała być zrobiona. Ewidentnie luz jest na zębach. Ciekawy jestem co firma zrobi z tym fantem bo takiego czegoś nie akceptuje a gość szedł w zaparte, że przekładnia elektroniczna tak ma mieć
  • 0

#13 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:42, 01.08.2020

To moim zdaniem pier@il bzdury. Żadna listawa nie powinna mieć luzu czy to hydraulik czy elektryk. Wiadomo jakiś tam minimalny roboczy luz musi mieć ale na pewno nie powinien stukać.

Pewnie kupią używkę i Ci przełożą bo już jak zrobili luz na zębach to już go nie skasuja żadna metoda.
Kurcze szkoda, że nie widziałem twojego maila na pewno zaoszczędził bym Ci nerwów. Tak mi się wydaje te nagle nie dostają luzu na zębach auto musiało by mieć grubo ponad 300 tys. aby można było zacząć podejrzewać luz na zębach.
Nie popuszczaj dziadom!!

Użytkownik Kacprowy edytował ten post 08:43, 01.08.2020

  • 0

#14 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:45, 01.08.2020

A stuki mogą być także spowodowane przez zły docisk po lewej stronie ale on nawet jak jest wytarty to powinien dociekać do ślimaka więc nie ma takiego wpływu. Tak jak mówisz ze jest już na maxa skrecona więc powinien wszystko docisnąć.
  • 0

#15 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 05.08.2020

Sprawa załatwiona.
Reasumując- dostałem pełny zwrot kasy za usługę. Wyeliminowane są stuki podczas jazdy. Pozostały delikatne stuki podczas bardzo szybkiego kręcenia prawo/lewo. Mi to nie przeszkadza, nie utrudnia jazdy ani nie jest niebezpieczne więc ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII przekładnia kierownicza

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq