Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dziwne zachowanie H22 jdm

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MalinowyNos

MalinowyNos
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 17.06.2020

Witam mam takie pytanko a w zasadzie prosbe o porade. Accord 6 gen h22 na p28 nagle zaczal sie dziwnie zachowywac :D generalnie chodzi o to ze na kazdym biegu kreci do max 2.7tys obrotow i potem odcina reakcje na gaz. Przy jalowych obrotach kreci sie wyzej jednak potem znowu zero reakcji na gaz dopiero jak spadnie do wolnych obrotow. I tutaj pytanie na co mozna zwrocic uwage bo checka nie wywala zadnego. Wymieniony aparat na nowy z czujnikiem i generalnie brakuje juz pomyslow. Przy gazowaniu slychac jak ciagnie powietrze ale nie idzie to w parze z obrotami jakby nie mial paliwa wtedy

Dodam ze na wolnych obrotach sa wyczuwalne delikatne drgania ale to naprawne delikatne nie jest tak ze rzuca nim we wszystkie strony :D
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:58, 19.06.2020

Olej masz?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 MalinowyNos

MalinowyNos
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 22.06.2020

Tak caly czas tyle ile powinno byc
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:58, 22.06.2020

A wskazania potencjometru przepustnicy idą równo i gładko bez skoków?
Masz podgląd jak się zachowują korekty czasu wtrysku? Moduł BT do kompa i będziesz miał podgląd parametrów o ile stroił to ktoś z głową i uruchomił odpowiednie opcje.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 MalinowyNos

MalinowyNos
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 26.06.2020

Strojone u Mirka Gadka z Wroclawia wiec wydaje mi sie ze git przejezdzilem juz na tej mapie aporo czasu
Zauwazylem ze wskazowka od obrotoa przy dodawaniu gazu nie idzie plynnie tylko wlasnie sa skoki
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:08, 27.06.2020

Wiesz czy EMG wyłączył ci sonde i zrobił mapę na sztywno, czy masz sondę zostawioną?
Ja bym się skupił na potencjometrze przepustnicy. Nie masz jak podmienić na próbę?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 MalinowyNos

MalinowyNos
  • Nowy
  • 8 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 28.06.2020

Z tego co wiem to sonde zostawil wlaczona.. moze to byc przyczyna? Z przepustnica srednio wlasnie
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:50, 28.06.2020

To sprawdź jak zmienia się oporność potencjometru tylko zwykły elektroniczny miernik nie działa płynnie więc się raczej nie nada

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq