Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Jak wyjąć maglownice VI gen.

VI Demontaż maglownicy Sanki przednie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WaterMelon

WaterMelon
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:KOZIENICE
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 12.06.2020

Cześć wszystkim. Mam wyciek płynu z przekładni kierowniczej. Chciałem to samemu wykręcić i oddać do regeneracji. Jednak zatrzymałem się na tym, że nie mam dostępu do wężyka doprowadzającego płyn do maglownicy. Mam odkręcone 4 śruby trzymające sanki, tylna poduszkę silnika, wahacze dolne lewy i prawy no i drążek stabilizatora. Ma ktoś z Panów jakiś pomysł co jeszcze zostało do wykręcenia żeby te sanki opadli i żebym miał dostęp do wężyka magla? Ewentualnie jakiś schemat przednich sanek na którym widać wszystkie punkty mocujące.
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 17:19, 12.06.2020

a od strony kabiny też go odpiąłeś?

dostęp do śrub przewodów lichy, ale da radę je odkręcić nawet bez opuszczania sanek ... jakoś od frontu nad sankami płaskim kluczem powinieneś dać radę. musiał by to fizycznie jakoś pokazać, bo nie jest to takie oczywiste na pierwszy rzut oka :zoltek:

schemat magla, ale za wiele pewnie Ci nie pomoże :>

PS-GEAR-BOX-LH-Honda-Cars-ACCORD-1999-18


  • 0

#3 WaterMelon

WaterMelon
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:KOZIENICE
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 12.06.2020

Pomogłeś pomogłeś. Nie odkręciłem od kierownicy xd sanki automatycznie zeszły parę cm do dołu i zrobiły mi nawet spoko dostęp do przewodów. Silowalem się z tymi przewodami i stoją. Boje się w nie walić młotem bo się łeb obrobi i będzie po zawodach. W takim razie pytanie czy do tego jest specjalny klucz (nacięty tak jak do hamulcu ale o rozmiarze 17 i 14)? Ps jeszcze raz dzięki za uświadomienie że maglownica trzyma się też na kierownicy:dd
  • 0

#4 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 11:13, 13.06.2020

ja te śruby odkręcałem zwykłym kluczem, ale takim który idealnie wchodził na nakrętkę (0 luzów - klucz musiałem lekko nabijać na nakrętkę). same nakrętki po takim czasie wydają się być z 'gumolitu' i lepiej ich nie poomykać ;) problemem mogą nie być te nakrętki, tylko same przewody które często do tych nakrętek się 'przyspawają' :zoltek: co z tego, że nakrętka ruszy jak kręci się razem z przewodem, a w efekcie będzie zagięty, zgnieciony, albo ukręcony  :diabelfaja: jeszcze ten na powrót można tanio dorobić, ale od wysokiego ciśnienia już tak łatwo nie ma.


  • 0

#5 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:51, 13.06.2020

Klucz do przewodow hamulcowych zdaje tu egzamin. Bardzo czesto zwykla 14 sie obraca.
Ja korzystam z kluczy do przewodow hamulcowych
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#6 WaterMelon

WaterMelon
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:KOZIENICE
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:31, 16.06.2020

Tam są dwie śruby na 17 i na 14. Do tej na 17 chciałem podejść zwykłym płaskim no i nie dało rady jej odkręcić. Za to ta na 14 od razu kupiłem do niej klucz oczkowy otwarty- poszła bez problemu. Także mam nauczkę że lepiej nie iść na skróty przy takiej operacji xd teraz tak mam zregenerowana maglownice, co dalej jak ja wstawić? Są jakieś ustawienia wstępne że kierownica na prosto maglownica wysunięta na środek i tak skrecam? Następnie skręt kierownicy koryguje drążkiem tak żebym mógł pojechać na zbieżność?
  • 0

#7 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:56, 16.06.2020

Tak ustaw na rowno na srodku. Ewentualne odchylki dostroisz drazkami końcówkami.
Ps. Ja dawalem kpl nowych drazkow i końcówek z CTR dla swietego spokoju
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Demontaż maglownicy, Sanki przednie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq