Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

śruba/tuleja z tyłu do regulacji zbieżności

VII VII 2.2 CDTI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#16 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:45, 29.05.2020

Niedługo planuję zmierzyć się dokładnie z tym samym problemem.

Chciałem zapytać dlaczego nowe nakrętki mają duże znaczenie i nie można wykorzystać starych?

Pzdr

Najpierw będziesz ją grzał, tłuk czy co tam sobie wymyślisz aby puściła a potem znowu przykręcisz. To one blokują ustawienie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, VII 2.2 CDTI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq