Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulec reczny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#1 good69

good69
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Olsztyn- Crawley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 26.06.2010

Zastanawiam sie czy powinienem cos z tym zrobic bo generalnie jak zaciagne reczny to do 3 zabka praktycznie nic nie bierze wyżej bez problemu czy to oznacza ze klocki tylne sa do wymiany bo jak na nie patrze sa w bardzo dobrym stanie i nie wiem czy tam sie wymienia klocki czy tarczo bębny jaki, a moze wystarczy podciągnac linke chociaz watpie w takie rozwiazanie, ile moze wynosic koszt takiej naprawy ewentualnie???
  • 0

#2 Iron

Iron
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Radom PL / Hove UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:46, 26.06.2010

Z tyłu masz normalne klocki, koszt klocków to ok 15 fuli, chyba że lepsze np. EBC Greenstuff ok. 35 fuli. Klocki można wymienić samemu, nie jest to wielka filozofia. Mieszkasz niedaleko mnie, jak chcesz możesz się dogadać z moim szwagrem :-) to Ci pomoże wymienić, u mnie wymiana 4 tarcz i 4 kompletów klocków to ok 2 godzin. Jeżeli chodzi o regulację ręcznego to TUTAJ masz instrukcje w PDF.
  • 0
-= moja Hania =-
.......................................................................................................................................................................................................

#3 good69

good69
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Olsztyn- Crawley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 26.06.2010

wedlug tej instrukcji sprawdzania hamulca ręcznego liczba kliknięć zapadki powinna wynosić od 6 do 9 ja naliczyłem 14 więc chyba bede musiał to rozebrać i pokręcić tymi linkami mam nadzieję że to o to chodzi.
  • 0

#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:32, 28.06.2010

w VI gen da się przez tylną popielniczkę wcisnąć klucz, nie pamiętam jak jest w VII
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:05, 12.07.2010

Witam
Podłączę się pod temat .Też potrzebuję podciągnąć ręczny ale nie mogę zdjąć podłokietnika w Accordzie VII generacj .Odkręciłem srubki mocujące podłokietnik ale wydaje mi sie ze jest on w jednym kawałku z obudowa ręcznego , gałki zmiany biegów itp Problem polega na tym jak są mocowane pozostałe elementy bo gołym okiem nie widać .Dzięki za pomoc .
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:09, 12.07.2010

Obudowa wokół lewarka jest na zatrzaskach należy pociągnąć do góry i odkręcić śruby mocujące tunel.
  • 0

#7 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:36, 12.07.2010

Podpowiedz mi jeszcze czy mam pociągnąć całą srebrną obudowe czy ramkę z mieszkiem i lewarkiem zmiany biegów . Boje się coś urwać . Jeszcze raz dziękuję za pomoc .
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:26, 12.07.2010

Nic nie urwiesz pociągasz ramkę wokół lewarka i ręcznego
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:42, 12.07.2010

Zastanawiam sie czy powinienem cos z tym zrobic bo generalnie jak zaciagne reczny to do 3 zabka praktycznie nic nie bierze wyżej bez problemu czy to oznacza ze klocki tylne sa do wymiany bo jak na nie patrze sa w bardzo dobrym stanie i nie wiem czy tam sie wymienia klocki czy tarczo bębny jaki, a moze wystarczy podciągnac linke chociaz watpie w takie rozwiazanie, ile moze wynosic koszt takiej naprawy ewentualnie???


W 7gen. za ręczny nie odpowiadają klocki tylko bęben "wewnątrz tarczy ham."-są tam 2 szczęki. Rozbierałem u siebie w sobotę i zostało ich naprawdę mało-może 1mm. kiedy one by się zużyły-przecież ręczny zaciąga się na postoju i czasami przy ruszaniu.
  • 0

#10 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:51, 12.07.2010

W 7gen. za ręczny nie odpowiadają klocki tylko bęben "wewnątrz tarczy ham."-są tam 2 szczęki.

Nie w 7gen ogolnie, tarczobebny sa tylko w tourerach, sedan ma tylko tarcze. A te okladziny pewnie nie byly zuzyte, tylko takie cienkie moze sa ze wzgledu na to, ze wlasnie sie nimi nie hamuje.
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:08, 12.07.2010

majster9 napisał/a:

W 7gen. za ręczny nie odpowiadają klocki tylko bęben "wewnątrz tarczy ham."-są tam 2 szczęki.

Nie w 7gen ogolnie, tarczobebny sa tylko w tourerach, sedan ma tylko tarcze. A te okladziny pewnie nie byly zuzyte, tylko takie cienkie moze sa ze wzgledu na to, ze wlasnie sie nimi nie hamuje.


Ups... :shock:
Dobrze, że mnie poprawiłeś, nie będę wprowadzał ludzi w błąd :k
  • 0

#12 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:50, 12.07.2010

Porażka .Zdemontowałem ramkę z lewarka zeszła bez problemu ale za żadne skarby nie mogę zdjąć ramki dźwigni hamulca ręcznego .Nie wiem za co złapać i gzie podważyć żeby ramka wyszła . Łapiąc palcami ramka się nie poddaje coś trzeszczy .Jakiś rysunek ?
  • 0

#13 good69

good69
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Olsztyn- Crawley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 12.07.2010

w ten weekend bede mial wioecej czasu sie zabieram za podkrecenie bo skoro klocki z tylu sa w bardzo dobry stanie i hamulec reczny mozna zaciagnac na 14 zabkow to przyczyna lezy w lince, moze mnie ktos poprawi jesli sie myle i powinienem poszukac gdzie indziej???
  • 0

#14 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:12, 13.07.2010

Łapiąc palcami ramka się nie poddaje coś trzeszczy .Jakiś rysunek ?

Rysunek do czego,po prostu z dwóch stron po przekątnej chwyć-podważ i do góry.Skrzypi trzeszczy,gdyż pewnie nikt tego wcześniej nie zdejmował,a metalowe spinki są dość sprężyste.
  • 0

#15 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:18, 13.07.2010

Ciągnij śmiało, tak jak pisze Glinuś. Poza tym po zdemontowaniu ramek masz jeszcze do odkręcania po dwa wkręty po bokach tunelu, dwa wkręty pod popielniczką i, jeśli dobrze pamiętam, dwa w podłokietniku (widoczne po wyjęciu gumowej wykładzinki ze środka). Co do tych ostatnich to nie jestem juz na 100% pewien, czy ich wykręcenie było konieczne do demontażu tunelu.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq