Cześć,
mam problem ze "skaczącym silnikiem" na półsprzęgle. Dodatkowo auto drży na niskich obrotach, oraz przy odpalaniu / gaszeniu jest odczuwalne szarpnięcie.
Oczywiście problem zaczął się po wymianie sprzęgła. Po przejrzeniu forum odnośnie tematów powiązanych z wymianą sprzęgła, zdecydowałem się na zestaw LUK'a, głównie ze względów ekonomicznych oraz przekonał mnie fakt, że każde sprzęgło z tarczą większą niż oryginalna będzie się układać. Od razu napiszę, że przy wymianie sprzęgła zostały zrobione następujące rzeczy:
- wymieniony olej w skrzyni na MTF Hondy,
- wymienione uszczelniacze skrzyni oraz wału.
Zaraz po wymianie zauważyłem, że poduszka skrzyni (ta przy chłodnicy) jest zerwana. Wymieniłem na nową firmy FEBEST. Zauważyłem niedużą poprawę, ale problem dalej jest.
Ogólnie na nowym sprzęgle zrobiłem ok 2500 - 3000 km.
Zastanawiam się nad wymianą tylnej poduszki, od strony grodzi. Pozostałe dwie boczne wyglądają na całe. Jednak pomyślałem, że zanim wydam kolejne pieniądze to wcześniej zapytam na forum