odgrzeje temat, gdzie można kupić zarobione przewody na tył które będą pasować plug&play ? Najlepiej w Warszawie ?
W ASO? nigdzie indziej nie kupisz P&P. Trzeba jechać i dorobią na miejscu na wymiar.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 06:51, 27.02.2014
odgrzeje temat, gdzie można kupić zarobione przewody na tył które będą pasować plug&play ? Najlepiej w Warszawie ?
W ASO? nigdzie indziej nie kupisz P&P. Trzeba jechać i dorobią na miejscu na wymiar.
Napisano 09:37, 20.04.2014
Odgrzeję kotleta.
Czy ktoś zna długości tych przewodów hamulcowych?? Na stronie http://www.przewody-...ane-wg-dlugosci mozna zamówić sobie jaką chce się długość i odpowiednie zakończenie ( wie ktoś jakie jest u nas w accordach ?)
Użytkownik manda edytował ten post 09:45, 20.04.2014
Napisano 15:00, 23.01.2015
Odgrzeję kotleta.
Czy ktoś zna długości tych przewodów hamulcowych?? Na stronie http://www.przewody-...ane-wg-dlugosci mozna zamówić sobie jaką chce się długość i odpowiednie zakończenie ( wie ktoś jakie jest u nas w accordach ?)
Podbijam
Napisano 15:19, 23.01.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 18:35, 23.01.2015
Nic mi to nie daje. Mowa tu oczywiście o przewodach sztywnych, na tej stronie są tylko elastyczne :P
Napisano 18:38, 23.01.2015
Dobrze poświęcę się i zmierzę przewody sztywne, miedziane, takie mam w swoim po wymianie. Tylko napisz o które chodzi, tylne pewnie ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 19:28, 23.01.2015
Oczywiście tylne, bo wyglądają tak że staram się jak najmniej używać pedału hamulca
Napisano 20:16, 23.01.2015
ja zmieniając w swoim przewody, mierzyłem w przybliżeniu, tzn. obmierzyłem z kanału tak jak przewody idą +/- jakaś tolerancja i się udało, jak Ci trochę przewodu zostanie (te 10 czy 20 centow) to zawsze gdzieś go upchniesz/schowasz, gorzej jak zabraknie, ale trzeba mierzyć z tolerancją na +
Użytkownik snickers1975 edytował ten post 20:17, 23.01.2015
Napisano 22:52, 23.01.2015
Uff, przy okazji usunąłem kurz z posadzki
Zatem długości są następujące:
1. Do prawego tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną - 400cm,
2. Do lewego tylnego połączenia z końcówką gumową/elastyczną - 310cm,
3. Średnica zewnętrzna miedzi 5mm, nie stosować innej średnicy, bo nie spasuje z zatrzaskami prowadnic.
Można dodać jakieś 20cm i w razie nadmiaru zrobić gustowny łuczek w miejscu pomarańczowych plastikowych spinek na te przewody umieszczonych w podłodze na lewo i na prawo od tłumika środkowego. Moje mają parę pętelek, tak, że w razie co można skrócić.
Od strony silnika przewody kończą się na "rozdzielaczu", pokazanym na zdjęciach (zaznaczone na żółto):
Użytkownik Czarnota edytował ten post 23:00, 23.01.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 09:24, 31.01.2015
Dziękuje bardzo za pomiary
Napisano 22:20, 02.03.2015
Ku przestrodze wszystkim posiadaczom Accorda (i nie tylko). Wymieniajcie przewody hamulcowe. Zazwyczaj (jeśli nie zawsze) są one skorodowane i na prawdę nie wiele trzeba żeby nieszczęście się zdażyło. Nie rozumiem dla czego po zakupie auta wszyscy biorą się za rozrząd,filtry itp. a o hamulcach prawie nikt nie myśli. Jeśli auto zgaśnie,albo nie odpala to pół biedy-jeżeli nie wyhamuje to tragedia murowana. Piszę bo właśnie dziś od machanika auto odebrałem-przewód pękł podczas hamowania i po hamulcach tylko wspomnienie zostało. Ręczny to bez komentarza zostawię,bo do wchodzenia w zakręty się on bardziej nadaje niż do awaryjnego hamowania Ale jakoś dojechałem do domu hamując biegami i trochę ręcznym. Drugie auto i znów po miesiącu od zakupu przewody hamulcowe mi padły-jakieś fatum Albo fart,bo lepiej od razu wymienić i cieszyć się bezpiecznym hamowaniem podczas urzytkowania auta. Jak trochę portfel odrzyje to na przód tarcze brembo zakupię-miałem w galancie i moge gorąco polecić-hamulce żylety i nic ich nie gięło przy wjechaniu w kałuże,jak to w :chińczykach" często bywa.
Napisano 22:24, 02.03.2015
Nieszczęścia chodzą ..... stadami . Ze swojego doświadczenia powiem , że w UK 3/4 pojazdów odpada na przeglądzie (MOT) właśnie na skorodowane przewody . Tam diagności sprawdzają to dość szczegółowo .. Ja miałem robotę, bo w moim warsztacie wymieniałem takowe na miedziane. Dodam, że miedziane są odporne na korozję a mając maszynkę do zarabiania końcówek i podnośnik , fajna robota .
Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne
stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI
Napisano 14:31, 03.03.2015
Napisano 14:38, 03.03.2015
400 zł za części i robotę to dużo mało?
Wysłano z Galaxy S4
Jeśli wszystkie przewody, tzn 2 hamulcowe i 3 paliwowe, wszystko z miedzi to cena materiału + robocizna jak najbardziej uczciwa
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 15:55, 03.03.2015
Użytkownik tomahawk5000 edytował ten post 16:39, 03.03.2015
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych